Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/1829
Назва: Інтерактивність майбутнього фахівця як якість навчання та риса особистості
Інші назви: Интерактивность будущего специалиста как качество обучения и черта личности
Interactivity of future specialist as an indicator of educational quality and features of personality
Автори: Костікова, І. І.
Ключові слова: інтерактивність
майбутні фахівці
навчання іноземним мовам
интерактивность
будущие специалисты
обучение иностранным языкам
interactivity
future specialists
learning foreign languages
Дата публікації: 30-бер-2018
Видавництво: Харківський національний університет внутрішніх справ (ХНУВС)
Бібліографічний опис: Костікова І. І. Інтерактивність майбутнього фахівця як якість навчання і риса особистості / І. І. Костікова // Психологічні та педагогічні проблеми професійної освіти та патріотичного виховання персоналу системи МВС України : тези доп. Всеукр. наук.-практ. конф., Харків, 30 берез. 2018 р. / Харк. нац. ун-т внутр. справ. – Харків : ХНУВС, 2018 – С. 45–47.
Короткий огляд (реферат): Викладено теоретичні питання інтерактивності як якості навчання і риси особистості в контексті інтерактивного навчання майбутніх фахівців. В роботі визначено засади інтерактивного навчання, схарактеризовано основні методичні прийоми інтерактивного навчання. В роботі підкреслюється, що ефективність впровадження методичних прийомів інтерактивного навчання ґрунтується на інтерактивній взаємодії майбутнього фахівця і викладача. Изложены теоретические вопросы интерактивности как качества обучения и черты личности в контексте интерактивного обучения будущих специалистов. В работе определены принципы интерактивного обучения, охарактеризованы основные методические приемы интерактивного обучения. В работе подчеркивается, что эффективность внедрения методических приемов интерактивного обучения основывается на интерактивном взаимодействии будущего специалиста и преподавателя. Theoretical questions of interactivity as a quality of education and personality traits in the context of interactive training of future specialists are presented. The work defines the principles of interactive learning, describes the main methodical techniques of interactive learning. The paper emphasizes that the effectiveness of introducing the methodological techniques of interactive learning is based on the interactive interaction of the future specialist and teacher.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/1829
Розташовується у зібраннях:Кафедра теорії і практики англійської мови



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.