Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/181
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМихайленко, О. Ю.-
dc.date.accessioned2016-11-17T11:25:08Z-
dc.date.available2016-11-17T11:25:08Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationМихайленко О. Ю. Особистісно-рольові особливості майбутніх фахівців практичної психології / О. Ю. Михайленко // Вісник Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди. Психологія : [зб. наук. пр.] / ХНПУ ім. Г. С. Сковороди ; [редкол.: Кузнєцов М. А. (голов. ред.) та ін.]. - Харків : ХНПУ, 2016. - Вип. 53. - С. 145-151.uk_UA.UTF-8
dc.identifier.urihttp://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/181-
dc.description.abstractРозкрито взаємозв’язок етапів становлення професійної орієнтації у нашій державі та вимог до сучасного фахівця-професіонала. Зроблено спробу дослідити проблему співвідношення особистісних і професійних якостей у формуванні сучасної моделі практичного психолога. Розглянуто загальні вимоги до фахівця з вищою освітою та специфічні вимоги та якості, властиві для окремих галузей професійної діяльності. Проаналізовано професійно важливі якості практичного психолога як спеціаліста типу «людина – людина». Раскрыты особенности взаимосвязи этапов профессиональной ориентации в нашей стране и требований к современному специалисту-профессионалу. Проанализировано проблему соотношения личностных и профессиональных качеств в формировании современной модели практического психолога. Рассмотрено общие требования к специалисту с высшим образованием и специфические требования и качества, которые характерны для отдельных видов профессиональной деятельности. Проанализировано профессиональные качества практического психолога как специалиста типа «человек – человек». This article is about stages of professional orientation in our country. We analyzed some requirements to specialist with higher education. Probed the problem of constructions a new modern model of specialist with higher education, directly a practical psychologist. In this article we analyzed a practical psychologist’s important qualities, because this profession directed on work with people.uk_UA.UTF-8
dc.language.isoukuk_UA.UTF-8
dc.publisherХНПУ ім. Г. С. Сковородиuk_UA.UTF-8
dc.subjectсамовизначенняuk_UA.UTF-8
dc.subjectпрактичний психологuk_UA.UTF-8
dc.subjectфахівець з вищою освітоюuk_UA.UTF-8
dc.subjectпрофесійно важливі якостіuk_UA.UTF-8
dc.subjectпрофесійна компетентністьuk_UA.UTF-8
dc.subjectрольова компетентністьuk_UA.UTF-8
dc.subjectсамоопределениеuk_UA.UTF-8
dc.subjectпрактический психологuk_UA.UTF-8
dc.subjectспециалист с высшим образованиемuk_UA.UTF-8
dc.subjectпрофессионально значимые качестваuk_UA.UTF-8
dc.subjectпрофессиональная компетентностьuk_UA.UTF-8
dc.subjectролевая компетентностьuk_UA.UTF-8
dc.subjectself-determinationuk_UA.UTF-8
dc.subjectpractical psychologistuk_UA.UTF-8
dc.subjectspecialist with higher educationuk_UA.UTF-8
dc.subjectprofessional qualitiesuk_UA.UTF-8
dc.subjectprofessional competenceuk_UA.UTF-8
dc.subjectrole competenceuk_UA.UTF-8
dc.titleОСОБИСТІСНО-РОЛЬОВІ ОСОБЛИВОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ПРАКТИЧНОЇ ПСИХОЛОГІЇuk_UA.UTF-8
dc.typeArticleuk_UA.UTF-8
Appears in Collections:Кафедра психології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Михайленко.pdf200.44 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.