ОРГАНІЗАЦІЯ ПЕДАГОГІЧНОГО ЕКСПЕРИМЕНТУ З ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ВИКЛАДАЧІВ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ДО ВИКОРИСТАННЯ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОФЕСІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ: КОНСТАТУВАЛЬНИЙ ЕТАП

Завантаження...
Зображення мініатюри
Дата
2024-06-10
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Анотація
У статті досліджено педагогічні умови формування готовності майбутніх викладачів фізичної культури до використання здоров'язбережувальних технологій у професійній діяльності, що є важливою умовою збереження та зміцнення здоров'я населення. Реалізація педагогічних умов сприятиме підготовці висококваліфікованих фахівців, які зможуть ефективно використовувати здоров'язбережувальні технології в своїй роботі. The article examines the pedagogical conditions for the formation of the readiness of future teachers of physical culture to use health-preserving technologies in their professional activities, which is an important condition for preserving and strengthening the health of the population. The implementation of pedagogical conditions will contribute to the training of highly qualified specialists who will be able to effectively use health-saving technologies in their work.
Опис
Ключові слова
здоров'язбереження, технології навчання, здоров'я населення, фізична культура, майбутні викладачі, освітній процес, аспірантські роботи, health care, learning technologies, public health, physical culture, future teachers, educational process, postgraduate works
Цитування
Селіванов Є. Організація педагогічного експерименту з формування готовності майбутніх викладачів фізичної культури до використання здоров’язбережувальних технологій у професійній діяльності: констатувальний етап. Освіта збереже Україну! : матеріали ІІІ Всеукраїнських Прокопенківських читань, (м. Харків, 10 черв. 2024 р.) / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди ; редкол.: Ю. Д. Бойчук (голов. ред.) та ін. Харків, 2024. С. 445–448.