ОСОБЛИВОСТІ РЕАЛІЗАЦІЇ STEАM ПРОЄКТУ ІЗ ЗБЕРЕЖЕННЯ ІСТОРИКО-КУЛЬТУРНОЇ СПАДЩИНИ В УМОВАХ ВІЙНИ

Завантаження...
Зображення мініатюри
Дата
2024-06-10
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Анотація
У статті розглянуто STEАM проєкт «Мозаїка: збереження історико-культурної спадщини в умовах війни». Особливість реалізації проєкту полягає в тому, що його завдання мають спонукати здобувачів початкової освіти до пошуково-дослідної діяльності. Виконання завдань проєкту стає потужним мотиваційним фактором для здобувачів початкової освіти щодо ознайомлення з нашою культурною спадщиною і важливості дбайливого ставлення до неї. Під час реалізації проєкту здобувачі усвідомлюють цінність поєднання знань із різних освітніх галузей, що сприяє зацікавленості в навчанні, яке набуває для учнів особистісного сенсу та значущості. The article discusses the STEAM project "Mosaic: Preservation of Historical and Cultural Heritage in Wartime". The peculiarity of the project implementation is that its tasks should encourage primary school students to engage in research activities. The implementation of the project tasks becomes a powerful motivational factor for primary school students to become familiar with our cultural heritage and the importance of caring for it. During the implementation of the project, applicants realize the value of combining knowledge from different educational fields, which promotes interest in learning, which acquires personal meaning and significance for students.
Опис
Ключові слова
STEАM проєкт, культурна спадщина, початкова освіта, STEAM project, cultural heritage, primary education
Цитування
Романюк І., Андрієвська В. Особливості реалізації STEАM проєкту із збереження історико-культурної спадщини в умовах війни. Освіта збереже Україну! : матеріали ІІІ Всеукраїнських Прокопенківських читань, (м. Харків, 10 черв. 2024 р.) / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди ; редкол.: Ю. Д. Бойчук (голов. ред.) та ін. Харків, 2024. С. 438–441.