ЕЛЕКТРОННІ ДИДАКТИЧНІ РЕСУРСИ ЯК ІНСТРУМЕНТИ СУЧАСНОГО ВЧИТЕЛЯ МАТЕМАТИКИ
Завантаження...
Дата
2024-06-10
Автори
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Анотація
У статті розглянуто використання дидактичних онлайн-ресурсів у роботі учителя математики. Серед найбільш поширених і зручних щодо простоти використання є такі дидактичні онлайн-ресурси, як Learning Apps, Kahoot, WordWall та Canva. Зазначено, що дидактичні онлайн-ресурси, які вчителі математики мають можливість активно використовувати в освітньому процесі, насправді є ефективним інструментом у роботі сучасного вчителя. Вони охоплюють навчальною діяльністю всіх учнів, пропонують завдання різного рівня складності, відповідають вимогам персоналізованої моделі навчання, що є основою сучасного освітнього процесу.
The article considers the use of didactic online resources in the work of a mathematics teacher. Among the most common and convenient in terms of ease of use are such didactic online resources as Learning Apps, Kahoot, WordWall and Canva. It is noted that didactic online resources, which mathematics teachers have the opportunity to actively use in the educational process, are actually an effective tool in the work of a modern teacher. They cover the educational activities of all students, offer tasks of varying levels of complexity, and meet the requirements of a personalized learning model, which is the basis of the modern educational process.
Опис
Ключові слова
математична освіта, дидактичні онлайн-ресурси, освітній процес, mathematical education, didactic online resources, educational process
Цитування
Рой О., Простакова Ю. Електронні дидактичні ресурси як інструменти сучасного вчителя математики. Освіта збереже Україну! : матеріали ІІІ Всеукраїнських Прокопенківських читань, (м. Харків, 10 черв. 2024 р.) / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди ; редкол.: Ю. Д. Бойчук (голов. ред.) та ін. Харків, 2024. С. 433–437.