ФОРМУВАННЯ МОТИВАЦІЇ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ НА УРОКАХ МОВНО-ЛІТЕРАТУРНОЇ ГАЛУЗІ ЗАСОБАМИ ЕЛЕКТРОННИХ ОСВІТНІХ РЕСУРСІВ

Завантаження...
Зображення мініатюри
Дата
2024
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Анотація
Активне впровадження та застосування електронних освітніх ресурсів в процесі навчання має важливе значення в контексті сучасної освіти. У цьому дослідженні визначено теоретичні засади та експериментально перевірені системи роботи, спрямованої на формування мотивації школярів початкової школи під час вивчення мовно-літературної освітньої галузі за допомоги електронних освітніх ресурсів. Структура роботи включає вступ, три розділи, висновок, список використаних джерел і додатки. У вступі визначається основна тема дослідження та пояснюється зв’язок між обраною темою та методом дослідження. У першому розділі детально розглянуто теоретичні засади, на яких ґрунтується поняття «мотивація» у початковій школі, аналізуючи публікації відомих науковців та педагогів. Висновки першого розділу підсумовують те, що інтеграція ігрових елементів у навчальний процес завдяки електронним ресурсам підвищує мотивацію учнів, створюючи динамічне середовище, що заохочує учнів до учaсті, комунікації та співпраці. Другий розділ містить детальний огляд затребуваних електронних ресурсів та платформ в процесі навчання в сучасній ситуації в Україні. У висновках другого розділу було зазначено, що дійсно електрoнні освітні ресурси є пoтужним інструментом для вивчення мов і літерaтури. У третьому розділі роботи було детально розглянуто дослідно-експериментальна програму формування мотивації учіння молодших школярів через використання електронних освітніх ресурсів, яка продемонструвала свою ефективність. У висновках підкреслюється важливість закріплень досягнутих результатів та необхідність впровадження сучасних технологій в процес навчання. Цей аналіз має на меті допомогти визначити ключові ідеї та переваги, які можна отримати, активно запровадивши навчання за допомоги електронних освітніх ресурсів. The active implementation and application of electronic educational resources in the learning process hold significant importance in the context of modern education. This study identifies the theoretical foundations and experimentally verifies systems of work aimed at developing motivation among primary school students during the study of the language and literature educational area through the use of electronic educational resources. The structure of the work includes an introduction, three chapters, a conclusion, a list of references, and appendices. The introduction defines the main topic of the research and explains the connection between the chosen topic and the research method. The first chapter thoroughly examines the theoretical foundations upon which the concept of "motivation" in primary school is based, analyzing publications from renowned scholars and educators. The conclusions of the first chapter summarize that the integration of game elements into the learning process through electronic resources enhances student motivation by creating a dynamic environment that encourages participation, communication, and collaboration. The second chapter contains a detailed review of in-demand electronic resources and platforms used in the learning process in the current situation in Ukraine. The conclusions of the second chapter indicate that electronic educational resources are indeed a powerful tool for studying languages and literature. The third chapter of the work elaborates on the research-experimental program for developing learning motivation among primary school students through the use of electronic educational resources, which demonstrated its effectiveness. The conclusions emphasize the importance of consolidating the achieved results and the necessity of implementing modern technologies in the learning process. This analysis aims to help identify key ideas and advantages that can be obtained by actively integrating electronic educational resources into education.
Опис
Ключові слова
мотивація, електронні освітні ресурси, початкова освіта, Нова українська школа, методика навчання, інновації, вчителі, батьки, motivation, electronic educational resources, primary education, New Ukrainian School, teaching methods, innovations, teachers, parents
Цитування
Літвінчук М. М. Формування мотивації молодших школярів на уроках мовно-літерaтурної галузі засобами електронних освітніх ресурсів : кваліфікац. робота на здобуття освіт. ступеня магістр : спец. 013 Початкова освіта / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди, каф. теорії і методики викладання філол. дисциплін у дошк., початк. і спец. освіті. Харків, 2024. 67 с. : іл., табл. + дод.
Колекції