Структурна організація інтерактивного елементу «лекція» у розробці дистаційного курсу майбутніми вчителями в системі Moodle

Завантаження...
Зображення мініатюри
Дата
2017-04-11
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
ХНПУ імені Г. С. Сковороди, Стиль-Издат
Анотація
У тезах визначено суть інтерактивного елементу «лекція» в системі дистанційної освіти Moodle, його структурну організацію, функціональні можливості, алгоритм послідовної розробки та додавання в розділ курсу. Автором проаналізовано можливості застосування інструментального середовища в процесі побудови, складання, редагування змістового контенту лекції в системі Moodle, налаштування загальних параметрів елементу «лекція» та його навігаційні особливості. В тезисах определена суть интерактивного элемента «лекция» в системе дистанционного образования Moodle, его структурную организацию, функциональные возможности, алгоритм последовательной разработки и добавления в раздел курса. Автором проанализированы возможности применения инструментальной среды в процессе построения, составления, редактирования содержательного контента лекции в системе Moodle, настройки общих параметров элемента «лекция» и его навигационные особенности. The essence of interactive element «lecture» in the distance learning system Moodle, its structural organization, functionality, an algorithm of consistent development and adding to a section of the course have been determined. The possibilities of application of tool environment in the process of constructing, compiling, editing of the content of lectures in system Moodle, setting the general options of the element «lecture» and its navigation features have been analyzed by the author.
Опис
Ключові слова
дистанційна освіта, система дистанційної освіти, дистанційний курс, інтерактивний елемент «лекція», інформаційні ресурси, контент, мультимедіа, mооdle-медіа можливості, дистанционное образование, система дистанционного образования, дистанционный курс, интерактивный элемент «лекция», информационные ресурсы, контент, мультимедиа, mооdle-медиа возможности, distance education, distance learning system, distance course, interactive element «lecture», information resources, content, multimedia, Moodle media opportunities
Цитування
Лебедєва В. В. Структурна організація інтерактивного елементу «лекція» у розробці дистаційного курсу майбутніми вчителями в системі Moodle / В. В. Лебедєва // Психолого-педагогічні проблеми вищої і середньої освіти в умовах сучасних викликів : теорія і практика : матер. ІІ міжнар. наук-практ. конф., 11 квіт. 2017 р. / Харк. нац. пед. ун-т імені Г. С. Сковороди ; [редкол. : О. А. Андрущенко (голов. ред.) та ін.]. – Харків : Стиль-Издат, 2017. – С. 147–150.