Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/1740
Назва: Формування професійної компетентності студентів педагогічних університетів у процесі проходження педагогічної практики
Інші назви: Формирование профессиональной компетентности студентов педагогических университетов в процессе прохождения педагогической практики
Formation of professional competence of students of pedagogical universities in the process of passing pedagogical practice
Автори: Кабанська, А. А.
Остапенко, Л. П.
Ключові слова: професійна підготовка
педагогічна практика
професійна компетентність
кваліфікований фахівець
профессиональная подготовка
педагогическая практика
профессиональная компетентность
квалифицированный специалист
professional training
pedagogical practice
professional competence
qualified specialist
Дата публікації: 11-кві-2017
Видавництво: ХНПУ імені Г. С. Сковороди, Стиль-Издат
Бібліографічний опис: Кабанська А. А. Формування професійної компетентності студентів педагогічних університетів у процесі проходження педагогічної практики / А. А. Кабанська, Л. П. Остапенко // Психолого-педагогічні проблеми вищої і середньої освіти в умовах сучасних викликів : теорія і практика : матер. ІІ міжнар. наук.-практ. конф., 11 квіт. 2017 р. / Харк. нац. пед. ун-т імені Г. С. Сковороди ; [редкол. : О. А. Андрущенко (голов. ред.) та ін.]. – Харків : Стиль-Издат, 2017. – С. 114–117.
Короткий огляд (реферат): У тезах актуалізовано проблему формування компетентного фахівця у процесі проходження педагогічних практик. Педагогічну практику студентів авторами розглянуто як засіб професійної підготовки та оволодіння професійною діяльністю. В тезисах актуализирована проблема формирования компетентного специалиста в процессе прохождения педагогических практик. Педагогическую практику студентов авторами рассмотрены как средство с профессиональной подготовки и овладения профессиональной деятельностью. The thesis addresses the problem of forming a competent specialist in the process of passing pedagogical practices. Рedagogical practice students are considered by the authors as a means of professional training and mastery of professional activity.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/1740
Розташовується у зібраннях:Відділ практик

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кабанська А. А. .pdf1.58 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.