ВИКОРИСТАННЯ ІГРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ ЯК ЗАСОБУ АКТИВІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ ЗДОБУВАЧІВ В ІНТЕГРОВАНОМУ КУРСІ «ПРИРОДНИЧІ НАУКИ»

Завантаження...
Зображення мініатюри
Дата
2024
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Анотація
Кваліфікаційна робота присвячена актуальній і значущій проблемі сучасної освіти — використанню ігрових технологій як ефективного засобу підвищення мотивації та активності учнів у навчальному процесі. Актуальність дослідження визначається зростанням потреби в новітніх підходах до навчання, які відповідають специфічним особливостям сучасного покоління учнів. У роботі послідовно розкрито психологічні та педагогічні аспекти ігрових технологій, їх значення у формуванні пізнавального інтересу та активізації діяльності учнів. Практична цінність роботи полягає у розробці методичних матеріалів для природничого гуртка «Наука без меж», які містять елементи гейміфікації. Запропоновані матеріали вирізняються універсальністю та можуть використовуватись як у класній, так і в позакласній діяльності, що сприяє активізації навчального процесу. Рекомендації, подані у роботі, є корисними не лише для вчителів природничих дисциплін, а й для організаторів позакласної роботи та тих, хто працює у дистанційному форматі. The qualification work is devoted to an actual and significant problem of modern education — the use of game technologies as an effective means of increasing the motivation and activity of students in the educational process. The relevance of the research is determined by the growing need for new approaches to learning that meet the specific characteristics of the modern generation of students. The work consistently reveals the psychological and pedagogical aspects of game technologies, their importance in the formation of cognitive interest and activation of students' activities. The practical value of the work consists in the development of methodical materials for the science circle "Science without borders", which contain elements of gamification. The proposed materials are versatile and can be used in both classroom and extracurricular activities, which helps to activate the educational process. The recommendations presented in the work are useful not only for science teachers, but also for organizers of extracurricular work and those who work in a distance format.
Опис
Ключові слова
природничі науки, ігрові технології, гейміфікація, освітній процес, natural sciences, game technologies, gamification, educational process
Цитування
Шуба І. В. Використання ігрових технологій як засобу активізації навчального процесу здобувачів в інтегрованому курсі «Природничі науки» : кваліфікац. робота на здобуття освіт. ступеня магістр : спец. 014.15 Середня освіта (Природничі науки) / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди, каф. сусп.-екон. дисциплін та географії. Харків, 2024. 85 с. : іл., табл. + дод.
Колекції