Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/1692
Назва: Салютогенетичний підхід до підготовки майбутніх фахівців
Інші назви: Салютогенетичний подход к подготовке будущих специалистов
Salyutogenetic approach to the training of future specialists
Автори: Іонова, О. М.
Ключові слова: салютогенез
освіта дорослих
антропософськи-зорієнтована методологія
напрями навчання
академічне навчання
життєвий досвід
духовний розвиток
здоров’язберігаючі форми
салютогенез
образование взрослых
антропософски-сориентированная методология
направления обучения
академическое обучение
жизненный опыт
духовное развитие
здоровьесберегающие формы
salutogenesis
adult Education
anthroposophy-is oriented methodology
direction of training
academic training
life experience
spirits the one development
health-saving forms
Дата публікації: 11-кві-2017
Видавництво: ХНПУ імені Г. С. Сковороди, Стиль-Издат
Бібліографічний опис: Іонова О. М. Салютогенетичний підхід до підготовки майбутніх фахівців / О. М. Іонова // Психолого-педагогічні проблеми вищої і середньої освіти в умовах сучасних викликів : теорія і практика : матер. ІІ міжнар. наук-практ. конф., 11 квіт. 2017 р. / Харк. нац. пед. ун-т імені Г. С. Сковороди ; [редкол. : О. А. Андрущенко (голов. ред.) та ін.]. – Харків : Стиль-Издат, 2017. – С. 16–19.
Короткий огляд (реферат): Проаналізовано суть та особливості салютогенетичного підходу до підготовки майбутніх фахівців, що базується на антропософськи-зорієнтованих методологічних засадах та практично реалізований у світі як рух за оновлення освіти дорослих. Проанализирована суть и особенности салютогенетического подхода к подготовке будущих специалистов, основанного на антропософски-сориентированных методологических принципах и практически реализован в мире как движение за обновление образования взрослых. Analyzed the essence and features of the salutogenic approach to training of future specialists, based on аnthroposophical oriented methodological principles and practically realized in the world as a movement for updating adult education.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/1692
Розташовується у зібраннях:Кафедра теорії і методики викладання природничо-математичних дисциплін у дошкільній, початковій і спеціальній освіті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Іонова О. М. .pdf1.53 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.