ПРОЄКТНА ДІЯЛЬНІСТЬ У ВИКЛАДАННІ ФІЗИКИ

Завантаження...
Зображення мініатюри
Дата
2024-05-15
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Анотація
У роботі розглянуто проєктну діяльність та використовання її для покращення викладання фізики. Проєктна діяльність — це метод навчання, який ґрунтується на самостійній роботі учнів над дослідницьким, творчим або практичним завданням, яке має чітко визначену мету, структуру та результат: підвищення мотивації, зацікавленість учнів, задоволення не тільки від кінцевих здобутків, але й від здолання шляху їх досягнення. Зазначено, що проєктна діяльність є цінним інструментом, який може бути використаний для покращення викладання фізики. Вона робить процес навчання більш ефективним, цікавим та мотивуючим для учнів, а також сприяє розвитку їхніх навичок критичного мислення, творчості, співпраці та спілкування. The work examines the project activity and its use to improve the teaching of physics. Project activity is a teaching method that is based on the independent work of students on a research, creative or practical task that has a clearly defined goal, structure and result: increasing motivation, interest of students, satisfaction not only from final achievements, but also from overcoming their path achievement. It is noted that project activity is a valuable tool that can be used to improve physics teaching. It makes the learning process more effective, interesting and motivating for students, and also promotes the development of their critical thinking, creativity, collaboration and communication skills.
Опис
Ключові слова
фізика, методи навчання, проєктна діяльність, освітній процес, physics, teaching methods, project activity, educational process
Цитування
Кришталь А., Юрченко О. Проєктна діяльність у викладанні фізики. Інноваційні педагогічні технології в цифровій школі : зб. тез доп. учасників VІ Міжнар. наук.-практ. конф. молод. учених, м. Харків, 15–16 трав. 2024 р. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди та ін. ; упор.: Н. Пономарьова, Н. Олефіренко, В. Андрієвська. Харків, 2024. С. 36–39.