ПЕРСОНАЛІЗАЦІЯ НАВЧАННЯ: ПІДХОДИ ДО ВИЗНАЧЕННЯ СУТІ ПОНЯТТЯ
Завантаження...
Дата
2024-06-13
Автори
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Інститут педагогічної освіти i освiти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України, Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Анотація
У статті на основі аналізу нормативної бази з питань освіти, довідкової та науково-педагогічної літератури надано різні підходи до визначення суті понять «персоналізація» та «персоналізація навчання», співвідношення між поняттями «персоналізація» та «індивідуалізація» навчання, виділення їх спільних та відмінних рис, важливих елементів, класифікації технологій персоналізованого навчання, визначення чинників ефективного застосуванню персоналізації в освітньому процесі.
Based on the analysis of the regulatory framework for education, reference and scientific and pedagogical literature, the article presents various approaches to defining the essence of the concepts of «personalization» and «personalization of learning», the relationship between the concepts of «personalization» and «individualization» of learning, highlighting their common and distinctive features, important elements, classification of personalized learning technologies, and determination of the factors of effective application of personalization in the educational process.
Опис
Ключові слова
персоналізація, персоналізоване навчання, індивідуалізація навчання, суб’єктна позиція здобувача освіти, сучасна освіта, освітній процес, personalization, personalized learning, individualization of learning, subjective position of the student, modern education, educational process
Цитування
У Юе, Якімова М. Е. Персоналізація навчання: підходи до визначення суті поняття. Освіта дорослих: світові тенденції, українські реалії та перспективи : зб. матеріалів ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф., м. Харків, 13–14 черв. 2024 р. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди ; редкол.: А. В. Боярська-Хоменко, В. М. Білик, С. О. Васильєва та ін. Харків, 2024. С. 24–28.