ДИДАКТИЧНІ ІГРИ ЯК ЗАСІБ НАВЧАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ АНГЛІЙСЬКІЙ МОВІ

Завантаження...
Зображення мініатюри
Дата
2024-06-05
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Центр фінансово-економічних наукових досліджень
Анотація
У тезах розглянуто дидактичні ігри як засіб навчання молодших школярів англійській мові. Підкреслено, що дидактичні ігри відповідають природним потребам молодших школярів, оскільки поєднують у собі елементи навчання, прикладної, репродуктивної та творчої діяльності, що дає змогу розвивати емоційну сферу дитини, її пізнавальні інтереси, інтелектуальні та духовні потреби. Зазначено, що навчання молодших школярів англійській мові буде здійснюватися набагато ефективніше за умови максимального використання дидактичних ігор з різноманітним наочним матеріалом, що стимулюватиме мовленнєву активність дітей, а також збільшує цікавість та інтерес до вивчення англійської мови в цілому. The thesis examines didactic games as a means of teaching English to younger students. It is emphasized that didactic games meet the natural needs of younger schoolchildren, as they combine elements of learning, applied, reproductive and creative activities, which makes it possible to develop the child's emotional sphere, cognitive interests, intellectual and spiritual needs. It is noted that teaching English to younger schoolchildren will be carried out much more effectively under the condition of maximum use of didactic games with a variety of visual materials, which will stimulate children's speech activity, as well as increase curiosity and interest in learning the English language in general.
Опис
Ключові слова
початкова школа, дидактичні ігри, англійська мова, освітній процес, primary school, didactic games, English language, educational process
Цитування
Шишенко В. О., Кобзар А. А. Дидактичні ігри як засіб навчання молодших школярів англійській мові. Перспективні напрямки розвитку науки, освіти та суспільства: теорія і практика : зб. тез доп. Міжнар. наук.-практ. конф., м. Рівне, 5 черв. 2024 р. Рівне, 2024. С. 27.