ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ СТРЕСОСТІЙКОСТІ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ
Завантаження...
Дата
2024-05-16
Автори
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Анотація
У статті досліджено рівень стресостійкості серед здобувачів вищої освіти за допомогую психодіагностичного інструментарію. Емпіричне дослідження здійснено на базі факультету природничої, спеціальної і здоров’язбережувальної освіти Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди. На підставі результатів емпіричного дослідження виявлено, що більшість здобувачів вищої освіти мають середній рівень стресостійкості, що свідчить про їх здатність адаптуватися до стресових ситуацій, але є потенційно можливою вразливість до сильних стресів. Високий рівень стресостійкості, який має менша частина студентів, характеризується позитивним емоційним станом, ефективним управлінням конфліктами та відсутністю відчуття недооцінення у колективі. Натомість низький рівень характерний для невеликої кількості здобувачів, може призводити до постійних тривожних переживань та емоційно-болісного сприйняття будь-яких подій. The article examines the level of stress resistance among higher education students using psychodiagnostic tools. The empirical study was carried out on the basis of the Faculty of Natural, Special and Health Education of H. S. Skovoroda Kharkiv National Pedagogical University. Based on the results of the empirical study, it was found that most higher education students have an average level of stress resistance, which indicates their ability to adapt to stressful situations, but there is a potential vulnerability to severe stress. A high level of stress resilience, which is possessed by a smaller proportion of students, is characterised by a positive emotional state, effective conflict management and the absence of a sense of underestimation in the team. Instead, a low level is characteristic of a small number of students and can lead to constant anxiety and emotional and painful perception of any events.
Опис
Ключові слова
стресостійкість, здобувачі вищої освіти, психодіагностика, емпіричне дослідження, Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, stress resistance, higher education students, psychodiagnostics, empirical research, H. S. Skovoroda Kharkiv National Pedagogical University
Цитування
Бочарникова А. О. Дослідження особливостей стресостійкості здобувачів вищої освіти. Харківський природничий форум : VII Міжнар, конф. молод. учених, Харків, 16–17 трав. 2024 р. : зб. наук. пр. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди та ін. ; редкол.: Ю. Д. Бойчук, І. А. Іонов, С. О. Микитюк та ін. Харків, 2024. С. 138–139.