Соціально-педагогічна діяльність з адаптації молодших школярів з особливими освітніми потребами в умовах інклюзії
Завантаження...
Дата
2023-11-23
Автори
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського
Анотація
У публікації проаналізовано наукову літературу з питань інклюзії, на основі якої визначено переваги її запровадження для дітей молодшого шкільного віку з особливими освітніми потребами, що мають можливість навчатися у закладах освіти в умовах інклюзії. Охарактеризовано суть та основні напрями соціально-педагогічної діяльності з дітьми молодшого шкільного віку з особливими освітніми потребами в умовах закладу освіти. The publication analyzes the scientific literature on inclusion, on the basis of which the advantages of its implementation for children of primary school age with special educational needs, who have the opportunity to study in educational institutions in conditions of inclusion, are determined. The essence and main directions of socio-pedagogical activity with children of primary school age with special educational needs in the conditions of an educational institution are characterized.
Опис
Ключові слова
соціально-педагогічна діяльність, діти молодшого шкільного віку з особливими освітніми потребами, інклюзія, заклади освіти, socio-pedagogical activity, children of primary school age with special educational needs, inclusion, educational institutions
Цитування
Жигилій Г. В., Костіна В. В. Соціально-педагогічна діяльність з адаптації молодших школярів з особливими освітніми потребами в умовах інклюзії. Соціальна робота у глобальному та національному вимірах: виклики, загрози, перспективи розвитку : зб. матеріалів ХІI Міжнар. наук.-практ. конф., м. Київ, 23‒24 листоп. 2023 р. Київ : КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024. С. 244‒248.