ТАТУЮВАННЯ : СПОСІБ САМОВИРАЖЕННЯ ЧИ ДАНИНА МОДІ

Завантаження...
Зображення мініатюри
Дата
2015-05-15
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
ХНПУ імені Г. С. Сковороди
Анотація
Татуювання у наш час почали сприймати як мистецтво прикрашати тіло і його володаря майже завжди суспільство сприймає адекватно. Багатьом людям подобається дивитися на татуювання, особливо якщо його можна назвати витвором мистецтва. Помітна тенденція до того, що люди почали сприймати тату як спосіб самовираження та особисту справу кожної людини, а це говорить про нейтральне відношення до цього питання та зміну загального ставлення до татуювання. Татуировки в наше время стали воспринимать как искусство украшать тело и его обладателя почти всегда общество воспринимает адекватно. Многим людям нравится смотреть на татуировку, особенно если ее можно назвать произведением искусства. Заметна тенденция к тому, что люди начали воспринимать тату как способ самовыражения и личное дело каждого человека, а это говорит о нейтральном отношении к этому вопросу и изменении общего отношения к татуировке. Tattoos in our time began to be perceived as an art to decorate the body and its owner is almost always treated by society adequately. Many people like to look at a tattoo, especially if it can be called a work of art. There is a noticeable tendency towards the fact that people began to perceive tattoos as a way of expression and personal affair of each person, and this indicates a neutral attitude to this issue and a change in the general attitude towards tattooing.
Опис
Ключові слова
татуювання, спосіб самовираження, данина моді, студентські роботи, татуировки, способ самовыражения, дань моде, студентческие работы, tattoos, way of self-expression, a tribute to fashion, student work
Цитування
Гречишнікова М. П. Татуювання : спосіб самовираження чи данина моді / М. П. Гречишнікова // Педагогіка здоров’я : зб. наук. пр. V Всеукр. наук.-практ. конф., присвяч. 170-річчю з дня народж. І. І. Мечникова / Харк. нац. пед. ун-т імені Г. С. Сковороди ; за заг. ред. І. Ф. Прокопенка. – Харків : ХНПУ, 2015. – С. 212–214.