ХОРОВЕ МИСТЕЦТВО ЯК ЗАСІБ МУЗИЧНО-ЕСТЕТИЧНОГО ВИХОВАННЯ СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ

Завантаження...
Зображення мініатюри
Дата
2017-06-23
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Харківський Обласний організаційно-методичний центр культури і мистецтва
Анотація
Протягом останніх років педагогічна наука значну увагу приділяє проблемам вищої школи, серед яких актуальною є музично-естетичне виховання студентів. Серед різноманітних форм залучення студентської молоді до музичного мистецтва слід відзначити художню самодіяльність, фестивалі, свята та ін., але на особливу увагу заслуговує питання залучення студентів до участі в хорових колективах. Така форма роботи є дієвою, оскільки найбільш доступна для широкого кола з погляду музичного виконавства, а також сприяє формуванню гармонійно розвиненої особистості й підвищенню рівня естетичної культури молоді. Заняття хоровим співом прийнятні для всіх вищих навчальних закладів, ураховуючи рівень естетичного розвитку студентської молоді, традиції та особливості культурного життя кожного закладу освіти. За последние годы педагогическая наука уделяла значительное внимание проблемам высшего образования, среди которых актуально музыкальное и эстетическое воспитание студентов. Среди различных форм привлечения студентов к музыкальному искусству следует отметить любительские выступления, фестивали, праздники и т. п., но особое внимание следует уделить привлечению студентов к участию в хоровых коллективах. Эта форма работы эффективна, поскольку она наиболее доступна в широком диапазоне с точки зрения музыкального исполнения, а также способствует формированию гармонично развитой личности и повышению уровня эстетической культуры молодежи. Классы хорового пения приемлемы для всех высших учебных заведений, учитывая уровень эстетического развития студенческой молодежи, традиции и особенности культурной жизни каждого учебного заведения. Over the past years, pedagogical science has paid considerable attention to the problems of higher education, among which the musical and aesthetic upbringing of students is relevant. Among the various forms of attracting students to musical art should be noted amateur performances, festivals, holidays, etc., but the special attention should be paid to attracting students to participate in choir collectives. This form of work is effective, since it is most accessible to a wide range from the point of view of musical performance, as well as contributes to the formation of a harmoniously developed personality and raising the level of aesthetic culture of youth. Classes of choral singing are acceptable to all higher educational institutions, taking into account the level of aesthetic development of student youth, traditions and peculiarities of cultural life of each institution of education.
Опис
Ключові слова
хорове мистецтво, музично-естетичне виховання, виховання студентської молоді, естетична культура молоді, музично-теоретичне навчання, вокально-хорова робота, мистецькі традиції, співацькі навички, музичний репертуар, хоровое искусство, музыкально-эстетическое воспитание, воспитание студенческой молодежи, эстетическая культура молодежи, музыкально-теоретическое обучение, вокально-хоровая работа, художественные традиции, певческие навыки, музыкальный репертуар, choir art, musical and aesthetic education, education of student youth, aesthetic culture of youth, musical-theoretical training, vocal and choral work, artistic traditions, singing skills, musical repertoire
Цитування
Чернявська М. В. Хорове мистецтво як засіб музично-естетичного виховання студентської молоді / М. В. Чернявська // Традиційна культура в умовах глобалізації : сучасний дискурс щодо збереження та популяризації нематеріальної культурної спадщини : матеріали наук.-практ. конф., м. Харків, 23–24 черв. 2017 р. / Упр. культури і туризму Харк. Обл. держ. адмін-ї, Харк. Обл-й орг-метод. центр культури і мист-ва. – Харків, 2017. – С. 334–336.