Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/1357
Назва: ЦІЛЬОВІ ГРУПИ ДОРОСЛИХ У СИСТЕМІ БЕЗПЕРЕРВНОЇ ОСВІТИ НІМЕЧЧИНИ
Інші назви: ЦЕЛЕВЫЕ ГРУППЫ ВЗРОСЛЫХ В СИСТЕМЕ НЕПРЕРЫВНОГО ОБРАЗОВАНИЯ ГЕРМАНИИ
TARGET GROUPS OF ADULTS IN THE CONTINUOUS EDUCATION SYSTEM GERMANY
Автори: Боярська-Хоменко, А. В.
Ключові слова: освіта дорослих
безперервна освіта
освіта Німеччини
образование взрослых
непрерывное образование
образование Германии
adult education
continuous education
education of Germany
Дата публікації: 29-бер-2018
Видавництво: Полонійна академія в Ченстохові (Польща), ДВНЗ «Ужгородський національний університет», Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка, Посвіт
Бібліографічний опис: Боярська-Хоменко А. В. Цільові групи дорослих у системі освіти Німеччини / А. В. Боярська-Хоменко // Сучасні тенденції розвитку освіти і науки в інтердисциплінарному контексті : матеріали ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф., 29-30 берез. 2018 р. / [ред.-упоряд.: І. Зимомря та ін.]. – Ченстохів ; Ужгород ; Дрогобич : Посвіт, 2018. – С. 178–179.
Короткий огляд (реферат): У статті визначено цільові групи дорослих німців у системі безперервної освіти на сучасному етапі: освітяни, жінки, люди похилого віку, мігранти, безробітні, люди з особливими фізичними потребами, самотні люди, функціонально неграмотні громадяни. Визначено чинники, що сприяють розвитку освіти дорослих у Німеччині: урегулювання нормативно-законодавчої бази в галузі освіти дорослих, активна пропаганда безперервної освіти, індивідуально-орієнтований підхід та різноманітність освітніх послуг, які здатні задовольнити інтереси дорослих німців. В статье определены целевые группы взрослых немцев в системе непрерывного образования на современном этапе: педагоги, женщины, старики, мигранты, безработные, люди с особыми физическими потребностями, одинокие люди, функционально неграмотны граждане. Определены факторы, способствующие развитию образования взрослых в Германии: урегулирование нормативно-законодательной базы в области образования взрослых, активная пропаганда непрерывного образования, индивидуально-ориентированный подход и разнообразие образовательных услуг, которые способны удовлетворить интересы взрослых немцев. The article identifies the target groups of adult Germans in the system of continuing education at the present stage: educators, women, the elderly, migrants, the unemployed, people with special physical needs, lonely people, and functionally illiterate citizens. The factors contributing to the development of adult education in Germany are: the regulation of the regulatory framework in adult education, the active promotion of lifelong learning, the individualized approach and the variety of educational services that can meet the interests of adult Germans.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/1357
ISBN: 978-617-7235-50-6
Розташовується у зібраннях:Кафедра освітології та інноваційної педагогіки



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.