Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/1356
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТушева, В. В.-
dc.date.accessioned2018-04-17T10:49:23Z-
dc.date.available2018-04-17T10:49:23Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationТушева В. В. Основи наукових досліджень : навч. посіб. / В. В. Тушева ; Ун-т менедж. освіти НАПН України. – Харків : УМО, 2014. – 408 с.uk_UA.UTF-8
dc.identifier.isbn978-966-2785-82-1-
dc.identifier.urihttp://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/1356-
dc.description.abstractУ навчальному посібнику розглядаються питання щодо методології, логіки і організації педагогічного дослідження, його методи і методика проведення, способи одержання і переробки інформації в навчально-дослідній роботі студентів. Висвітлюються деякі наукознавчі питання, можливі способи осмислення таких когнітивних конструктів, як «наука», «науковий ідеал», «стиль наукового мислення». Акцентується увага на розкритті науково-дослідницької культури майбутнього вчителя як особистісного феномену в умовах фундаменталізації та універсалізації вищої освіти, «онаучнення» сучасного освітнього простору, аналізуються історичні аспекти розвитку науково-дослідницької культури в освіті. Пропонуються приклади з дисертаційних робіт стосовно написання наукового апарату дослідження, які мають практичне значення, дозволяють студентам простежити взаємозв’язок між науковими категоріями, дають уявлення про наявний спектр досліджених проблем у галузі мистецької педагогіки. Посібник адресується студентам вищої педагогічної школи, зокрема музичних спеціальностей, вчителям, аспірантам, рекомендується застосовувати в системі післядипломної педагогічної освіти. В учебном пособии рассматриваются вопросы методологии, логики и организации педагогического исследования, его методы и методика проведения, способы получения и переработки информации в учебно-исследовательской работе студентов. Освещаются некоторые науковедческие вопросы, возможные способы осмысления таких когнитивных конструктов, как «наука», «научный идеал», «стиль научного мышления». Акцентируется внимание на раскрытии научно-исследовательской культуры будущего учителя как личностного феномена в условиях фундаментализации и универсализации высшего образования, «онаучнення» современного образовательного пространства, анализируются исторические аспекты развития научно-исследовательской культуры в образовании. Предлагаются примеры из диссертационных работ по написанию научного аппарата исследования, имеющие практическое значение, позволяют студентам проследить взаимосвязь между научными категориями, дают представление об имеющемся спектре исследованных проблем в области художественной педагогики. Пособие адресуется студентам высшей педагогической школы, в частности музыкальных специальностей, учителям, аспирантам, рекомендуется применять в системе последипломного педагогического образования. The training manual examines the methodology, logic and organization of pedagogical research, its methods and methodology, methods of obtaining and processing information in the teaching and research work of students. Some science-related questions, possible ways of understanding such cognitive constructs as "science", "scientific ideal", "style of scientific thinking" are covered. Attention is focused on the disclosure of the scientific research culture of the future teacher as a personal phenomenon in the conditions of fundamentalization and universalization of higher education, "onauchennya" of the modern educational space, and analyzes historical aspects of the development of the scientific and research culture in education. Examples are offered from dissertations on writing a scientific research apparatus that have practical value, allow students to trace the relationship between scientific categories, give an idea of ​​the available range of problems studied in the field of artistic pedagogy. The benefit is addressed to students of the higher pedagogical school, in particular musical specialties, teachers, post-graduate students, it is recommended to apply in the system of postgraduate pedagogical education.uk_UA.UTF-8
dc.language.isoukuk_UA.UTF-8
dc.publisherУніверситет менеджменту освіти НАПН України, ФОП Федорко М. Юuk_UA.UTF-8
dc.subjectмистецька освітаuk_UA.UTF-8
dc.subjectхудожня педагогікаuk_UA.UTF-8
dc.subjectпедагогічні дослідженняuk_UA.UTF-8
dc.subjectнавчально-дослідна роботаuk_UA.UTF-8
dc.subjectнауково-дослідницька культураuk_UA.UTF-8
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk_UA.UTF-8
dc.subjectмайбутні вчителіuk_UA.UTF-8
dc.subjectхудожественное образованиеuk_UA.UTF-8
dc.subjectхудожественная педагогикаuk_UA.UTF-8
dc.subjectпедагогические исследованияuk_UA.UTF-8
dc.subjectучебно-исследовательская работаuk_UA.UTF-8
dc.subjectнаучно-исследовательская культураuk_UA.UTF-8
dc.subjectпрофессиональная подготовкаuk_UA.UTF-8
dc.subjectбудущие учителяuk_UA.UTF-8
dc.subjectart educationuk_UA.UTF-8
dc.subjectartistic pedagogyuk_UA.UTF-8
dc.subjectpedagogical researchuk_UA.UTF-8
dc.subjectteaching and research workuk_UA.UTF-8
dc.subjectresearch cultureuk_UA.UTF-8
dc.subjectprofessional traininguk_UA.UTF-8
dc.subjectfuture teachersuk_UA.UTF-8
dc.titleОснови наукових дослідженьuk_UA.UTF-8
dc.title.alternativeОсновы научных исследованийuk_UA.UTF-8
dc.title.alternativeFundamentals of Scientific Researchuk_UA.UTF-8
dc.typeTextbookuk_UA.UTF-8
Appears in Collections:Кафедра теорії і методики мистецької освіти та вокально-хорової підготовки вчителя

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Тушева В. В. Основи наукових досліджень .pdf1.75 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.