Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/1355
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТушева, В. В.-
dc.date.accessioned2018-04-17T08:40:54Z-
dc.date.available2018-04-17T08:40:54Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationТушева В. В. Теоретико-методичні засади формування науково-дослідницької культури майбутнього вчителя в процесі професійної підготовки : монографія / В. В. Тушева ; Ун-т менедж. освіти НАПН України. – Харків : УМО, 2013. – 428 с.uk_UA.UTF-8
dc.identifier.isbn978-966-2785-34-0-
dc.identifier.urihttp://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/1355-
dc.description.abstractУ монографії обгрутовано теоретико-методологічні й науково-методичні засади формування науково-дослідницької культури майбутнього вчителя в умовах вищої педагогічної школи. На основі культурологічного, системного, синергетичного, діяльнісного, аксіологічного, особистісного наукових піходів всебічно розкрито сутність данного особистісного феномену як особливого виду компетентності в нових соціокультурних й інформаційних умовах, проаналізовано його компонентно-структурний склад. Представлено авторську концепцію формування науково-дослідницької культури студентів, визначено детермінанти цієї системи, обґрунтовано ефективність компетентнісного, інноваційного й контекстного підходів у побудові практико-орієнтованого навчання в складно організованій системі професійної підготовки, ураховуючи інтеграційні шляхи розвитку науки і освіти. Виявлено особливості застосування сучасних педагогічних технологій у науково-пізнавальному процесі вищого навчального закладу, розроблено педагогічні умови формування науково-дослідницької культури майбутніх вчителів, створення науково-освітнього середовища. Монографія адресується науковцям, працівникам вищої педагогічної освіти, викладачам, студентам, вчителям. В монографии обоснованы теоретико-методологические и научно-методические основы формирования научно-исследовательской культуры будущего учителя в условиях высшей педагогической школы. На основе культурологического, системного, синергетического, деятельностного, аксиологического, личностного научных походов всесторонне раскрыта сущность данного личностного феномена как особого вида компетентности в новых социокультурных и информационных условиях, проанализированы его компонентно-структурный состав. Представлена ​​авторская концепция формирования научно-исследовательской культуры студентов, определены детерминанты этой системы, обоснована эффективность компетентностного, инновационного и контекстного подходов в построении практико-ориентированного обучения в сложно организованной системе профессиональной подготовки, учитывая интеграционные пути развития науки и образования. Выявлены особенности применения современных педагогических технологий в научно-познавательном процессе высшего учебного заведения, разработаны педагогические условия формирования научно-исследовательской культуры будущих учителей, создание научно-образовательной среды. Монография адресуется научным работникам, работникам высшего педагогического образования, преподавателям, студентам, учителям. The monograph substantiates the theoretical-methodological and scientific-methodological foundations of the formation of the scientific research culture of the future teacher in the conditions of the highest pedagogical school. On the basis of cultural, systemic, synergetic, activity, axiological, personal scientific campaigns, the essence of this personal phenomenon as a special kind of competence in new sociocultural and information conditions is comprehensively revealed, its component-structural composition is analyzed. The author's conception of forming the research culture of students is presented, the determinants of this system are determined, the effectiveness of competence, innovation and contextual approaches is proved in the construction of practical-oriented training in a complexly organized system of vocational training, taking into account the integration paths of the development of science and education. The peculiarities of the application of modern pedagogical technologies in the scientific and cognitive process of the higher educational institution are revealed, the pedagogical conditions for the formation of the scientific and research culture of future teachers are developed, and the creation of a scientific and educational environment is developed. The monograph is addressed to scientists, employees of higher pedagogical education, teachers, students, teachers.uk_UA.UTF-8
dc.language.isoukuk_UA.UTF-8
dc.publisherУніверситет менеджменту освіти НАПН України, ФОП Федорко М. Юuk_UA.UTF-8
dc.subjectмистецька освітаuk_UA.UTF-8
dc.subjectнауково-дослідницька культураuk_UA.UTF-8
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk_UA.UTF-8
dc.subjectмайбутні вчителіuk_UA.UTF-8
dc.subjectхудожественное образованиеuk_UA.UTF-8
dc.subjectнаучно-исследовательская культураuk_UA.UTF-8
dc.subjectпрофессиональная подготовкаuk_UA.UTF-8
dc.subjectбудущие учителяuk_UA.UTF-8
dc.subjectart educationuk_UA.UTF-8
dc.subjectresearch cultureuk_UA.UTF-8
dc.subjectprofessional traininguk_UA.UTF-8
dc.subjectfuture teachersuk_UA.UTF-8
dc.titleТеоретико-методичні засади формування науково-дослідницької культури майбутнього вчителя в процесі професійної підготовкиuk_UA.UTF-8
dc.title.alternativeТеоретико-методические основы формирования научно-исследовательской культуры будущего учителя в процессе профессиональной подготовкиuk_UA.UTF-8
dc.title.alternativeTeoretiko-methodical bases of formation of scientific research culture of the future teacher in the course of vocational traininguk_UA.UTF-8
dc.typeMonographuk_UA.UTF-8
Appears in Collections:Кафедра теорії і методики мистецької освіти та вокально-хорової підготовки вчителя

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Тушева В. В. Монографія 2013 .pdf2.39 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.