Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/1355
Назва: Теоретико-методичні засади формування науково-дослідницької культури майбутнього вчителя в процесі професійної підготовки
Інші назви: Теоретико-методические основы формирования научно-исследовательской культуры будущего учителя в процессе профессиональной подготовки
Teoretiko-methodical bases of formation of scientific research culture of the future teacher in the course of vocational training
Автори: Тушева, В. В.
Ключові слова: мистецька освіта
науково-дослідницька культура
професійна підготовка
майбутні вчителі
художественное образование
научно-исследовательская культура
профессиональная подготовка
будущие учителя
art education
research culture
professional training
future teachers
Дата публікації: 2013
Видавництво: Університет менеджменту освіти НАПН України, ФОП Федорко М. Ю
Бібліографічний опис: Тушева В. В. Теоретико-методичні засади формування науково-дослідницької культури майбутнього вчителя в процесі професійної підготовки : монографія / В. В. Тушева ; Ун-т менедж. освіти НАПН України. – Харків : УМО, 2013. – 428 с.
Короткий огляд (реферат): У монографії обгрутовано теоретико-методологічні й науково-методичні засади формування науково-дослідницької культури майбутнього вчителя в умовах вищої педагогічної школи. На основі культурологічного, системного, синергетичного, діяльнісного, аксіологічного, особистісного наукових піходів всебічно розкрито сутність данного особистісного феномену як особливого виду компетентності в нових соціокультурних й інформаційних умовах, проаналізовано його компонентно-структурний склад. Представлено авторську концепцію формування науково-дослідницької культури студентів, визначено детермінанти цієї системи, обґрунтовано ефективність компетентнісного, інноваційного й контекстного підходів у побудові практико-орієнтованого навчання в складно організованій системі професійної підготовки, ураховуючи інтеграційні шляхи розвитку науки і освіти. Виявлено особливості застосування сучасних педагогічних технологій у науково-пізнавальному процесі вищого навчального закладу, розроблено педагогічні умови формування науково-дослідницької культури майбутніх вчителів, створення науково-освітнього середовища. Монографія адресується науковцям, працівникам вищої педагогічної освіти, викладачам, студентам, вчителям. В монографии обоснованы теоретико-методологические и научно-методические основы формирования научно-исследовательской культуры будущего учителя в условиях высшей педагогической школы. На основе культурологического, системного, синергетического, деятельностного, аксиологического, личностного научных походов всесторонне раскрыта сущность данного личностного феномена как особого вида компетентности в новых социокультурных и информационных условиях, проанализированы его компонентно-структурный состав. Представлена ​​авторская концепция формирования научно-исследовательской культуры студентов, определены детерминанты этой системы, обоснована эффективность компетентностного, инновационного и контекстного подходов в построении практико-ориентированного обучения в сложно организованной системе профессиональной подготовки, учитывая интеграционные пути развития науки и образования. Выявлены особенности применения современных педагогических технологий в научно-познавательном процессе высшего учебного заведения, разработаны педагогические условия формирования научно-исследовательской культуры будущих учителей, создание научно-образовательной среды. Монография адресуется научным работникам, работникам высшего педагогического образования, преподавателям, студентам, учителям. The monograph substantiates the theoretical-methodological and scientific-methodological foundations of the formation of the scientific research culture of the future teacher in the conditions of the highest pedagogical school. On the basis of cultural, systemic, synergetic, activity, axiological, personal scientific campaigns, the essence of this personal phenomenon as a special kind of competence in new sociocultural and information conditions is comprehensively revealed, its component-structural composition is analyzed. The author's conception of forming the research culture of students is presented, the determinants of this system are determined, the effectiveness of competence, innovation and contextual approaches is proved in the construction of practical-oriented training in a complexly organized system of vocational training, taking into account the integration paths of the development of science and education. The peculiarities of the application of modern pedagogical technologies in the scientific and cognitive process of the higher educational institution are revealed, the pedagogical conditions for the formation of the scientific and research culture of future teachers are developed, and the creation of a scientific and educational environment is developed. The monograph is addressed to scientists, employees of higher pedagogical education, teachers, students, teachers.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/1355
ISBN: 978-966-2785-34-0
Розташовується у зібраннях:Кафедра теорії і методики мистецької освіти та вокально-хорової підготовки вчителя

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тушева В. В. Монографія 2013 .pdf2.39 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.