Організація педагогічної практики у Харківському єпархіальному жіночому училищі (друга половина ХІХ – початок ХХ століття)

Завантаження...
Зображення мініатюри
Дата
2017
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів (КОІПОПК), Академія педагогічних наук України, Міжнародний освітній фонд імені Ярослава Мудрого
Анотація
У статті узагальнено досвід організації педагогічної практики у Харківському єпархіальному жіночому училищі, виокремлено і схарактеризовано етапи розвитку означеної практики. Висвітлено динаміку розвитку форм її проведення ученицями жіночого духовного закладу м. Харкова у другій половині ХІХ – на початку ХХ століття. В статье обобщен опыт организации педагогической практики в Харьковском епархиальном женском училище, выделены и охарактеризованы этапы развития обозначенной практики. Освещена динамика развития форм проведения педагогической практики ученицами женского духовного заведения г. Харькова во второй половине XIX – начале ХХ веков. Значительное внимание уделено характеристике проведения воспитанницами духовного училища педагогических наблюдений, уроков, "репетиций" в начальной школе. Раскрыты формы организации педагогической практики – помощь учительнице на занятиях, ведение педагогических дневников, педагогические консультации, дежурства и проведение воспитательной работы в школе. The experience of the organization of teaching practice in the Kharkiv diocesan female school has been summarized in the article. The stages of development of the specified practice have been singled out and characterized. The dynamics of the development of the forms of conducting teaching practice by students of the female religious institution in Kharkiv in the second half of the 19th – beginning of the 20th century has been shown. Considerable attention has been paid to characterizing the conducting of pedagogical observations, lessons, and "rehearsals” by students of religious educational institution at a primary school. Assistance to a teacher in the classes, keeping teaching diary, pedagogical consultations, duties and carrying out educational work at school have been shown as forms of organization of teaching practice.
Опис
Ключові слова
педагогічна практика, Харківське єпархіальне жіноче училище, початкова школа, форма організації педагогічної практики, педагогическая практика, Харьковское епархиальное женское училище, начальная школа, форма организации педагогической практики, teaching practice, Kharkiv diocesan female school, primary school, the form of the organization of teaching practice
Цитування
Твердохліб Т. С. Організація педагогічної практики в Харківському єпархіальному жіночому училищі (друга половина ХІХ – початок ХХ століть) / Т. С. Твердохліб // Народна освіта : електрон. наук. фах. вид. – Київ : КОІПОПК, 2017. – Вип. 2 (32). – С. 66–71.