Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/1231
Назва: ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ ВИКЛАДАЧІВ УНІВЕРСИТЕТІВ ДО РОБОТИ В ПІСЛЯДИПЛОМНІЙ ПЕДАГОГІЧНІЙ ОСВІТІ
Інші назви: ФОРМИРОВАНИЕ ГОТОВНОСТИ ПРЕПОДАВАТЕЛЕЙ УНИВЕРСИТЕТОВ К РАБОТЕ В ПОСЛЕДИПЛОМНОМ ПЕДАГОГИЧЕСКОМ ОБРАЗОВАНИИ
FORMING THE READINESS OF UNIVERSITY TEACHERS TO WORK IN POSTGRADUATE PEDAGOGICAL EDUCATION
Автори: Трубавіна, І. М.
Ключові слова: андрагогіка
післядипломна педагогічна освіта
синергетика
готовність викладачів
компоненти готовності
андрагогика
последипломное педагогическое образование
готовность преподавателей
компоненты готовности
andragogy
postgraduate pedagogical education
synergetics
teachers’ readiness
readiness components
Дата публікації: 2017
Видавництво: Державний вищий навчальний заклад "Донбаський державний педагогічний університет"
Бібліографічний опис: Трубавіна І. М. Формування готовності викладачів університетів до роботи в післядипломній педагогічній освіті / І. М. Трубавіна // Професіоналізм педагога: теоретичні й методичні аспекти : [зб. наук. пр.] / Держ. вищ. навч. закл. "Донбас. держ. пед. ун-т" ; [редкол.: С. О. Омельченко (голов. ред.) та ін.]. – Слов’янськ : ДДПУ, 2017. – Вип. 5(1). – С. 151–159.
Короткий огляд (реферат): Стаття розкриває зміст формування готовності викладачів сучасних університетів до роботи в післядипломній педагогічній освіті на основі таких наукових підходів, як синергетика та андрагогіка. Автор доводить необхідність у системі університетів окремо готувати викладачів до роботи з дорослими слухачами, які вже працюють у школі, що позитивно позначається на особливостях викладання. Такий підхід уперше визначені автором, що надає роботі практичного значення і може бути поширено на підготовку всіх викладачів ВПНЗ, чим і визначається соціальне значення статті. Оригінальність роботи визначається характеристикою конкретного змісту компонентів готовності до роботи в післядипломній педагогічній освіті. Статья раскрывает содержание формирования готовности преподавателей современных университетов к работе в последипломном педагогическом образовании на основе таких научных подходов как синергетика и андрагогика. Автор доказывает необходимость в системе университетов отдельно готовить преподавателей к работе со взрослыми слушателями, которые уже работают в школе, что сказывается на особенностях преподавания. Эти особенности впервые определены автором, что придает работе практическое значение и может быть распространено на подготовку всех преподавателей ВПНЗ, что свидетельствует о социальном значении статьи. Оригинальность статьи в определении конкретного содержания компонентов готовности к работе в последипломном педагогическом образовании. The problem of teaching adult students in the system of postgraduate pedagogical education should be considered not only from the point of view of the students, but also from the point of teachers’ view. Training is a two-way process. In this article national studies on this problem are initially summarized. The methodology of research of postgraduate pedagogical education is singled out. These are such scientific approaches as synergetics and andragogics. The author proves the need for universities to train teachers specially for interaction with adult students who already work as teachers in schools, have very much motivation for study, their own personal and professional experience, may be older than their university teachers, require subject-subject communication. This all affects the specifics of teaching and requires a different willingness to work with such students and correspondent courses at universities. The article is devoted to forming modern university teachers’ readiness to work in postgraduate pedagogical education. The features of such readiness content are first determined by the author as the content, value and operational components of teacher readiness for work. This gives the article practical significance. The results can be extended to the training of all teachers of higher pedagogical educational institutions, that indicate the social significance of the article. The originality of the article is determining the specific content of the components of the teachers’ readiness to work in postgraduate pedagogical education. Forming the teacher’s readiness for training adult students in the system of postgraduate teacher education should include knowledge, skills and values of work. The prospects for research are building and implementing a model of forming the university teachers’ readiness for such work on the basis of andragogy and synergetics, taking into account the specified content of the components of teacher readiness for such work.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/1231
Розташовується у зібраннях:Кафедра освітології та інноваційної педагогіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Трубавіна І. Формування готовності викладачів.pdf1.56 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.