ПРОВІДНІ ПІДХОДИ ДО ВИЗНАЧЕННЯ СУТІ ОСОБИСТІСНО-ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ ВЧИТЕЛЯ МУЗИКИ В КНР
Завантаження...
Дата
2022-05-12
Автори
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Анотація
На основі аналізу нормативної бази сучасного естетичного виховання дітей і молоді в Китаї з’ясовано, що однією з ключових проблем сьогодні є кадрове забезпечення мистецької освіти. Зроблено короткий огляд існуючих науково-методологічних підходів до розкриття суті особистісно-професійного розвитку: суб’єктного, діяльнісного, динамічного, акмеологічного, професіографічного, компетентнісного. Сформульовано висновок, що названі підходи мають бути покладені в основу професійної підготовки і подальшого безперервного післядипломного особистісно-професійного становлення, розвитку та самовдосконалення вчителів музики. Адже саме їм належить виконувати завдання естетичного виховання і мистецької освіти молодого покоління громадян Нового Китаю. Based on the analysis of the regulatory framework of modern aesthetic education of children and youth in China, it was found that one of the key problems today is staffing of art education. A brief review of existing scientific and methodological approaches to revealing the essence of personal and professional development: subject, activity, dynamic, acmeological, professionographic, competence. The conclusion was formulated that the mentioned approaches should be the basis of professional training and further continuous post-graduate personal and professional formation, development and self-improvement of music teachers. After all, it is they who have to fulfill the task of aesthetic upbringing and artistic education of
the young generation of citizens of New China.
Опис
Ключові слова
розвиток, становлення, підхід, професійна підготовка, development, formation, approach, professional training
Цитування
Ван Пань. Провідні підходи до визначення суті особистісно-професійного розвитку вчителя музики в КНР / Ван Пань, К. Юр’єва // Методологія сучасних наукових досліджень : зб. наук. пр. за результатами ХVІІІ Міжнар. наук.-практ. конф., присвяч. 300-річчю Г. С. Сковороди, Харків, 12–13 трав. 2022 р. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди [та ін. ; редкол.: Ю. Бойчук (голов. ред.) та ін.]. – Харків : ХНПУ ім. Г. С. Сковороди, 2022. – С. 142–146.