Заклади суспільної опіки дітей та молоді в Україні (ХІХ – початок ХХ століття)
Завантаження...
Дата
2017
Автори
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
ПП "Технологічний центр"; Державний заклад вищої освіти "Університет менеджменту освіти"
Анотація
Розглядаються питання організації діяльності закладів суспільної опіки дітей та молоді у ХІХ – почат-ку ХХ століття, де дитячі притулки займали особливе місце. На основі аналізу психолого-педагогічної літератури, енциклопедичних матеріалів, архівних документів виявлено роль держави, щодо поліпшення справи опіки та піклування підростаючого покоління, визначено значимість громадських об’єднань, бла-годійних організацій та приватних ініціатив стосовно вирішення проблем дитячої безпритульності, си-рітства, злочинності через організацію різних типів закладів суспільної опіки та оновлення змісту їх на-вчально-виховного процесу з акцентом на морально-духовний аспект і профорієнтацію. The issues of organization of activities of social welfare institutions for children and youth in the 19th and early 20th centuries, where children's shelters occupied a special place, are considered. On the basis of the analysis of psychological and pedagogical literature, encyclopedic materials, archival documents, the role of the state in improving the guardianship and care of the younger generation was revealed, the importance of public associations, charitable organizations and private initiatives in solving the problems of child homelessness, orphanhood was determined. crime through the organization of various types of institutions of public care and updating the content of their educational process with an emphasis on the moral and spiritual aspect and career guidance.
Опис
Ключові слова
опіка, піклування, навчання, виховання, дитячі притулки, заклади суспільної опіки, guardianship, care, education, children's shelters, institutions of social care
Цитування
Фомін В. В. Заклади суспільної опіки дітей та молоді в Україні (ХІХ – початок ХХ століття) / В. В. Фомін // ScienceRise. Pedagogical Education. – 2017. – № 12 (20). – Р. 32–37.