ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ НА УРОКАХ ФІЗИКИ
Завантаження...
Дата
2022-11-03
Автори
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Анотація
Актуальність проблеми інклюзивного навчання полягає у тому, що діти з особливими освітніми потребами є найбільш вразливою категорією серед здобувачів освіти, які в умовах воєнного стану потребують особливої підтримки та уваги. У статті розглянуто організаційно-педагогічні умови навчання дітей з особливими освітніми потребами на уроках фізики. The relevance of the problem of inclusive education it is the fact that children with special educational needs are the most vulnerable category among education seekers who, in the conditions of martial law, need special support and attention. The article examines the organizational and pedagogical conditions of teaching children with special educational needs in physics classes.
Опис
Ключові слова
урок фізики, інклюзивне навчання, особливості організації навчання, вміння й навички, формування світогляду, physics lesson, inclusive education, peculiarities of educational organization, skills and abilities, worldview formation
Цитування
Масич В. В. Організаційно-педагогічні умови інклюзивного навчання на уроках фізики / В. В. Масич, В. С. Кондибайло // Наумовські читання : зб. тез доп. учасників XX Всеукр. наук.-метод. конф. здобувачів вищ. освіти та молодих вчених, присвяч. 300-річчю з дня народж. Г. С. Сковороди, Харків, 3–4 листоп. 2022 р. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди ; [за заг. ред. О. А. Жерновникової]. – Харків : [б. в.], 2022. – С. 266–268.