ПЕДАГОГІЧНА ПАРАЛЕЛЬ У ВИВЧЕННІ ДОСВІДУ ФІНСЬКОЇ ОСВІТИ І МЕТОДИЧНИХ НАПРАЦЮВАНЬ ВАСИЛЯ СУХОМЛИНСЬКОГО
Завантаження...
Дата
2019-09-27
Автори
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Анотація
У спільній роботі з батьками та дітьми вихователь планує, забезпечує й визначає види діяльності, які ведуть до розвитку дитячих емоцій, умінь і знань, і розширює інтереси дитини. Цінним є досвід В. Сухомлинського щодо організації виховуючого середовища за участю батьків, у інтеграції різновидів діяльності. У статті зазначено про певну спільність методичних знахідок педагога-гуманіста і практики фінської освіти. In collaboration with parents and children the caregiver plans, provides and defines activities that lead to the development of children's emotions, skills and knowledge, and enhances the interests of the child. V. Sukhomlinskiy's experience in organizing a parenting environment in integrating activities is valuable. The article describes a certain commonality of methodological findings of a humanist teacher and the practice of Finnish education.
Опис
Ключові слова
дитина, особистість, В. Сухомлинський, родина, Фінляндія, освіта, the child, personality, V. Sukhomlinskiy, family, Finland, education
Цитування
Волкова Я. В. Педагогічна паралель у вивченні досвіду фінської освіти і методичних напрацювань Василя Сухомлинського / Я. В. Волкова // Педагогічна спадщина В. О. Сухомлинського : матеріали наук.-практ. конф., Харків, 27 верес. 2019 р. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди. – Харків, 2019. – С. 27–29.