Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/1003
Title: | ОСОБЛИВОСТІ ОСОБИСТІСНО-СИТУАТИВНОГО КОМПОНЕНТУ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНЬОГО УЧИТЕЛЯ ДО ПОПЕРЕДЖЕННЯ ТА РОЗВ’ЯЗАННЯ КОНФЛІКТНИХ СИТУАЦІЙ В УЧНІВСЬКОМУ СЕРЕДОВИЩІ |
Other Titles: | ОСОБЕННОСТИ ЛИЧНОСТНО-СИТУАТИВНОГО КОМПОНЕНТА ГОТОВНОСТИ БУДУЩЕГО УЧИТЕЛЯ К ПРЕДУПРЕЖДЕНИЮ И РЕШЕНИЮ КОНФЛИКТНЫХ СИТУАЦИЙ В УЧЕНИЧЕСКОЙ СРЕДЕ |
Authors: | Порохня, Л. А. |
Keywords: | соціальна педагогіка особистісно-ситуативні компоненти майбутні учителі конфліктні ситуації учнівське середовище социальная педагогика личностно-ситуативные компоненты будущие учителя конфликтные ситуации ученическая среда social pedagogy personality-situational components future teachers conflict situations student environment |
Issue Date: | 24-Nov-2015 |
Publisher: | ХНПУ імені Г. С. Сковороди, Видавництво «Мітра» |
Citation: | Порохня Л. А. Особливості особистісно-ситуативного компоненту готовності майбутнього учителя до попередження та розв’язання конфліктних ситуацій в учнівському середовищі / Л. А. Порохня // Підготовка соціального педагога на засадах : матеріали наук.-практ. конф., 24 листоп. 2015 р. : тези доп. / МОН України, Харк. нац. пед. ун-т імені Г. С. Сковороди, Навч.-наук. ін-т педагогіки та психології ; за ред. М. П. Васильєвої. – Харків : ХНПУ, 2015. – С. 90–91. |
Abstract: | У статті розкрито особливості особистісно-ситуативного компоненту готовності майбутнього учителя до попередження та розв’язання конфліктних ситуацій в учнівському середовищі. В статье раскрыты особенности личностно-ситуативного компонента готовности будущего учителя к предупреждению и решению конфликтных ситуаций в ученической среде. |
URI: | http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/1003 |
Appears in Collections: | Кафедра соціальної роботи і соціальної педагогіки |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Порохня Л. А. .pdf | 699.6 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.