Browsing by Author Собченко, Т. М.

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 20 of 21  next >
Issue DateTitleAuthor(s)
2019-05-12Безперервна пропедевтична педагогічна практикаБалацинова, А. Д.; Башкір, О. І.; Васильєва, С. О.; Гуріна, В. О.; Дейниченко, Г. В.; Зеленська, Л. Д.; Золотухіна, С. Т.; Кабанська, Г. А.; Калашнікова, Л. М.; Кін, О. М.; Лазарєва, О. М.; Лупаренко, С. Є.; Пісоцька, М. Е.; Попова, О. В.; Рибалко, Л. С.; Рогова, Т. В.; Собченко, Т. М.; Твердохліб, Т. С.; Ткачова, Н. О.; Трубавіна, І. М.; Цапко, А. М.
2021-03-26Використання цифрового контенту в освітньому процесі ЗВОДоценко, С. О.; Лебедєва, В. В.; Собченко, Т. М.
2016ДидактикаБашкір, О. І.; Васильєва, С. О.; Собченко, Т. М.
2021-09-17Дидактична система змішаного навчання студентів філологічних спеціальностей у закладах вищої освітиСобченко, Т. М.
2019Діагностика стимулів підвищення кваліфікації вчителівБашкір, О. І.; Собченко, Т. М.
2019-05-12Методичні рекомендації до проведення педагогічної практики для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня 3 та 4 року навчанняБалацинова, А. Д.; Башкір, О. І.; Васильєва, С. О.; Гуріна, В. О.; Дейниченко, Г. В.; Зеленська, Л. Д.; Золотухіна, С. Т.; Кабанська, Г. А.; Калашнікова, Л. М.; Кін, О. М.; Лазарєва, О. М.; Пісоцька, М. Е.; Попова, О. В.; Рибалко, Л. С.; Рогова, Т. В.; Собченко, Т. М.; Твердохліб, Т. С.; Ткачова, Н. О.; Трубавіна, І. М.; Цапко, А. М.
2020МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ З НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ «ПЕДАГОГІКА. МОДУЛЬ ПЕДАГОГІКА ВИЩОЇ ШКОЛИ» ДЛЯ ЗДОБУВАЧІВ ДРУГОГО (МАГІСТЕРСЬКОГО) РІВНЯ ВИЩОЇ ОСВІТИРибалко, Л. С.; Трубавіна, І. М.; Пісоцька, М. Е.; Калашнікова, Л. М.; Собченко, Т. М.; Цапко, А. М.; .
2021Методичні рекомендації до семінарських занять з модуля «Педагогіка НУШ» навчальної дисципліни «Інформаційно-педагогічні студії»Борисенко, Н. О.; Боярська-Хоменко, А. В.; Васильєва, С. О.; Ворожбіт-Горбатюк, В. В.; Зеленська, Л. Д.; Золотухіна, С. Т.; Калашнікова, Л. М.; Лазарєва, О. М.; Разуменко, Т. О.; Твердохліб, Т. С.; Собченко, Т. М.
2021Науковий гурток в реалізації ідеї навчання через дослідження здобувачів першого бакалаврського рівня вищої освіти (з досвіду ХНПУ імені г. С. Сковороди)Ворожбіт-Горбатюк, В. В.; Зозуля, К. В.; Собченко, Т. М.
2022Організація позааудиторних занять зі студентами з особливими освітніми потребамиЖуков, В. П.; Смолянюк, Н. М.; Собченко, Т. М.; Чеботова, Я. В.
2016Освітньо-виховні аспекти природоохоронної роботи в школі (друга половина ХХ ст.)Смолянюк, Н. М.; Собченко, Т. М.
2021Особливості навчання студентів-філологів в умовах інформатизації та цифровізації вищої освітиСобченко, Т. М.
2021-03-31Переваги та недоліки реалізації змішаного навчання майбутніх учителів-філологів у закладах вищої педагогічної освітиСобченко, Т. М.; Пивоварова, О. М.
2020Поняття «ціннісного ставлення» майбутніх педагогів до професійної діяльностіПартола, В. В.; Смолянюк, Н. М.; Собченко, Т. М.
2021Провайдинг цифрового освітнього середовищаДоценко, С. О.; Ворожбіт-Горбатюк, В. В.; Собченко, Т. М.; Лебедєва, В. В.
2017-04-11Специфіка побудови підручників з педагогіки як засобу педагогічно-професійної підготовки майбутніх учителівСобченко, Т. М.
2020Форми виховної роботи класного керівника в закладах загальної середньої освітиБашкір, О. І.; Собченко, Т. М.; Цапко, А. М.
2018-02-27Харківські інноваційні школиБашкір, О. І.; Собченко, Т. М.
2019Цифрова компетентність майбутнього фахівця філологічного та природничого профілюДоценко, С. О.; Собченко, Т. М.
2019Інклюзивне навчання у системі освіти України: теорія і практикаСобченко, Т. М.; Смолянюк, Н. М.