Browsing by Author Рогова, Т. В.

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 16 of 16
Issue DateTitleAuthor(s)
2019-05-12Безперервна пропедевтична педагогічна практикаБалацинова, А. Д.; Башкір, О. І.; Васильєва, С. О.; Гуріна, В. О.; Дейниченко, Г. В.; Зеленська, Л. Д.; Золотухіна, С. Т.; Кабанська, Г. А.; Калашнікова, Л. М.; Кін, О. М.; Лазарєва, О. М.; Лупаренко, С. Є.; Пісоцька, М. Е.; Попова, О. В.; Рибалко, Л. С.; Рогова, Т. В.; Собченко, Т. М.; Твердохліб, Т. С.; Ткачова, Н. О.; Трубавіна, І. М.; Цапко, А. М.
2016Гуманізація управління в системі освітиРогова, Т. В.; Роговая, Т. В.; Rogova, Т.
2020Забезпечення якості освітньої діяльності у вищій школіРогова, Т. В.; Темченко, О. В.; Rogova, T.; Temchenko, O.
2019-05-12Методичні рекомендації до проведення педагогічної практики для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня другого року навчанняБашкір, О. І.; Васильєва, С. О.; Головашкіна, Л. М.; Гуріна, В. О.; Дейниченко, Г. В.; Зеленська, Л. Д.; Золотухіна, С. Т.; Кабанська, Г. А.; Калашнікова, Л. М.; Кін, О. М.; Лазарєва, О. М.; Лупаренко, С. Є.; Пісоцька, М. Е.; Попова, О. В.; Рибалко, Л. С.; Рогова, Т. В.; Собченко, Т. В.; Твердохліб, Т. С.; Ткачова, Н. О.; Трубавіна, І. М.; Цапко, А. М.
2019-05-12Методичні рекомендації до проведення педагогічної практики для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня 3 та 4 року навчанняБалацинова, А. Д.; Башкір, О. І.; Васильєва, С. О.; Гуріна, В. О.; Дейниченко, Г. В.; Зеленська, Л. Д.; Золотухіна, С. Т.; Кабанська, Г. А.; Калашнікова, Л. М.; Кін, О. М.; Лазарєва, О. М.; Пісоцька, М. Е.; Попова, О. В.; Рибалко, Л. С.; Рогова, Т. В.; Собченко, Т. М.; Твердохліб, Т. С.; Ткачова, Н. О.; Трубавіна, І. М.; Цапко, А. М.
2016НАУКОВІ ПІДХОДИ ДО УДОСКОНАЛЕННЯ Й МОДЕРНІЗАЦІЇ ВИЩОЇ ОСВІТИРогова, Т. В.
2020-01-30ОРГАНІЗАЦІЯ ПОЗАКЛАСНОЇ ВИХОВНОЇ РОБОТИ З ПІДЛІТКАМИТА ЇЇ ЗНАЧЕННЯ У ФОРМУВАННІ МОРАЛЬНОЇ ПОВЕДІНКИРогова, Т. В.; Роговая, Т. В.; Rogova, T.
2020ОСОБЛИВОСТІ МОРАЛЬНОГО ВИХОВАННЯ ПІДЛІТКІВ ЗАСОБАМИ НАРОДНОЇ ПЕДАГОГІКИРогова, Т. В.; Роговая, Т. В.; Rohova, T.
2012-01-23Персоналізований підхідРогова, Т. В.; Прокопенко, А. І.; Роговая, Т. В.; Прокопенко, А. И.; Rogova, Т. V.; Prokopenko, А. I.
2020ПРОБЛЕМИ ПЕДАГОГІЧНОЇ ВЗАЄМОДІЇ ОПІКУНА ЄВРОКЛУБУ З ВИХОВАНЦЯМИ В ПРАКТИЦІ ЗАКЛАДІВ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИРогова, Т. В.; Роговая, Т. В.; Rogova, T.
2017Професійна підготовка студентів у ВНЗ: її ознаки та якістьРогова, Т. В.; Роговая, Т. В.; Rohova, T.
2017-04-11Синергетичний підхід як методологічна основа дослідження управління педагогічними системамиРогова, Т. В.; Rogova, T. V.
2020Теоретичні питання оцінювання якості вищої освітиРогова, Т. В.; Роговая, Т. В.; Rohova, T.
2013-07-09Управління в сучасній системі освітиПрокопенко, А. І.; Рогова, Т. В.; Прокопенко, А. И.; Роговая, Т. В.; Prokopenko, A. I.; Rogova, Т. V.
2013-07-09Управління в сучасній системі освітиПрокопенко, А. І.; Рогова, Т. В.; Прокопенко, А. И.; Роговая, Т. В.; Prokopenko, A. I.; Rogova, Т. V.
2020ФАСИЛІТАЦІЯ ЯК ПОТУЖНИЙ ІНСТРУМЕНТ КОМАНДНОЇ ВЗАЄМОДІЇ В ДІЯЛЬНОСТІ ШКІЛЬНИХ ДИТЯЧИХ ОРГАНІЗАЦІЙРогова, Т. В.; Роговая, Т. В.; Rogova, T.