Кафедра початкової і професійної освіти
Постійний URI для цієї колекції
Перегляд
Перегляд Кафедра початкової і професійної освіти за Тема "academic integrity"
Зараз показано 1 - 9 з 9
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументАкадемічна доброчесність як інструмент підвищення престижу вищої освіти(Інститут Міжнародної Академічної і Наукової Співпраці; Духовна Академія Університет Кардинала Стефана Вишинського у Варшаві, 2019) Зозуля, К. В.Есе присвячене фактичному стану і факторам, що визначають академічну культуру навчально-пізнавальної діяльності студентів. та можливим шляхам підвищення її рівня в українських вишах. Эссе посвящено фактическому состоянию и факторам, определяющим академическую культуру учебно-познавательной деятельности студентов. и возможным путям повышения ее уровня в украинских вузах. The essay is devoted to the actual situation and the factors that determine the academic culture of educational and cognitive activities of students. and possible by raising its level in Ukrainian universities.
- ДокументАкадемічна доброчесніть: від початкової школи – до закладу вищої освіти(Інститут Міжнародної Академічної і Наукової Співпраці; Фундація АДД, 2019-03-11) Лавренко, С. О.Академічна доброчесність – це вимога сучасного життя. Її основи закладаються ще в початкових класах, а формування відбувається протягом всього навчання людини. Новації НУШ, інформаційно-просвітницькі заходи в середній та старшій школі сприяють формуванню академічної доброчесності під час навчання у школі та стають її нормою у закладах вищої освіти. Академическая доброчестность – это требование современной жизни. Ее основы закладываются еще в начальных классах, а формирование происходит на протяжении всего обучения человеку. Новации НУШ, информационно-просветительские мероприятия в средней и старшей школе способствуют формированию академической доброчестности во время обучения в школе и становятся ее нормой в высших заведениях образования. Academic integrity is a requirement of modern life. her the foundations are laid in the elementary grades, and the formation takes place throughout human learning. NUS innovations, informational and educational activities in secondary and high school contribute to the formation of academic integrity during schooling and become its norm in higher education institutions education.
- ДокументНавчання через дослідження: дизайн розроблення і презентування результатів науково-дослідницької роботи(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022) Ворожбіт-Горбатюк, В.; Довженко, Т.; Іонова, О.; Єсьман, І.; Ткаченко, Л.Методичні рекомендації для самостійної роботи складено для вивчення освітнього компоненту «Методологія наукових досліджень та академічна доброчесність». Це навчальне видання стане в нагоді здобувачам другого (магістерського) рівня вищої освіти у контексті підготовки і презентування поточних і підсумкових результатів магістерського дослідження. Матеріали, подані нижче, станом у нагоді для здобувачів третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти з огляду самоорганізації науково-дослідницької роботи за темами досліджень на здобуття наукового ступеня доктора філософії. Осмислення категорій і процесних моментів дизайну розроблення і презентування результатів науково-дослідницької роботи, набуття відповідних універсальних навичок дослідника – усе це допоможе здобувачеві вищої освіти бути ефективним в навчанні через дослідження, зрозумілішим в академічних спільнотах, сприятиме успішному опануванню освітніх програм. У цьому виданні візуалізацію використано з відкритих безкоштовних мережевих ресурсів, інформацію про які подано у переліку використаних і рекомендованих джерел. Methodological recommendations for independent work were compiled for the study of the educational component "Methodology of scientific research and academic integrity". This educational edition will be useful for the second (master's) level of higher education in the context of preparation and presentation of current and final results of master's research. The materials below are as a useful condition for applicants of the third (educational and scientific) level of higher education in view of the self-organization of scientific research work on the topics of research on obtaining the scientific degree of doctor of philosophy. Comprehension of the categories and process points of design and development presentation of the results of scientific and research work, acquisition of relevant ones universal skills of the researcher - all this will help the student of higher education be effective in learning through research, clearer in academics communities, will contribute to the successful mastering of educational programs. In this edition, the visualization is used from open source network resources, information about which is provided in the list of used and recommended sources.
- ДокументНауково-дослідна практика. Галузь знань 01 Освіта / Педагогіка, спеціальність 013 "Початкова освіта", освітньо-професійна програма "Початкова освіта"(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022) Єсьман, І. В.; Філатова, Л. С.У методичних рекомендаціях містяться мета, завдання і зміст науково-дослідної практики здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти ОП «Початкова освіта», особливості організації і керівництва практикою, методичні рекомендації щодо виконання програми практики, критерії оцінювання навчальних досягнень здобувачів за програмою практики, рекомендована література та інформаційні джерела та додатки. Навчальне видання розраховане для використання здобувачами другого (магістерського) рівня вищої, науково-педагогічними працівниками проєктних груп, груп забезпечення освітньо-професійних програм спеціальності 013 «Початкова освіта». The methodical recommendations contain the purpose, tasks, and content of the research practice of students of the second (master's) level of higher education of the OP "Primary Education", features of the organization and management of the practice, methodological recommendations for the implementation of the practice program, criteria for evaluating the educational achievements of the students according to the practice program, recommended literature and information sources and applications. The educational edition is designed for use by students of the second (master's) level of higher education, scientific and pedagogical workers of project groups, groups of support of educational and professional programs of specialty 013 "Elementary education".
- ДокументПедагогічні умови формування культури академічної доброчесності молодших школярів в освітньому процесі початкової школи(Уманський державний педагогічний унівеситет імені Павла Тичини, 2021) Єсьман, І. В.; Ушмарова, В. В.У статті на основі аналізу джерельної бази дослідження з’ясовано сутність поняття «культура академічної доброчесності», сформульовано авторське визначення провідної категорії дослідження; теоретично обґрунтовано педагогічні умови формування культури академічної доброчесності молодших школярів у освітньому процесі початкової школи. Презентовано та узагальнено результати експериментальної перевірки педагогічних умов формування культури академічної доброчесності молодших школярів у освітньому процесі початкової школи, проведеного у 2019–2020 навчальному році на базі Харківській гімназії № 169 з учнями 4-х класів. В статье на основе анализа источниковой базы исследования выяснено сущность понятия «культура академической доброчестности», сформулировано авторское определение ведущей категории исследования; теоретически обоснованы педагогические условия формирования культуры академической доброчестности младших школьников в образовательном процессе начальной школы. Представлены и обобщены результаты экспериментальной проверки педагогических условий формирования культуры академической доброчестности младших школьников в образовательном процессе начальной школы, проведенного в 2019–2020 учебном году на базе Харьковской гимназии № 169 с учениками 4-х классов. The article, based on the analysis of the source base of research, clarifies the essence of the concept "culture of academic integrity", formulates the author's definition of the leading category of research; theoretically justified pedagogical conditions of formation of the culture of academic integrity of junior students in the educational process of primary schools. The results of the experimental testing of pedagogical conditions of formation of the culture of academic integrity of junior schoolchildren in the educational process of primary school, conducted in the 2019–2020 academic year on the basis of Kharkiv gymnasium № 169 with the students of the 4th grade are presented and summarized.
- ДокументПрактичні аспекти формування культури академічної доброчесності молодших школярів в умовах дистанційного навчання(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-12-05) Нечитайло, Я.У статті розглянуто практичні аспекти формування культури академічної доброчесності молодших школярів в умовах дистанційного навчання. Підкреслено, що для ефективного формування культури академічної доброчесності в учнів початкової школи необхідно систематично застосовувати письмове есе, яке допоможе розвинути навички переказу тексту, самостійного виконання навчальних завдань, цитування. Зазначено, що педагогічні умови формування культури академічної доброчесності дозволять молодшим школярам знати і розуміти основні правила академічної доброчесності, розрізняти основні види порушень академічної доброчесності, бути чесними і свідомими. The article discusses the practical aspects of the formation of a culture of academic integrity junior high school students in distance learning conditions. We emphasize that for the effective formation of a culture of academic integrity in elementary school students, it is necessary to systematically apply a written essay, which will help develop the skills of retelling the text, independent performance of educational tasks, and citation. It should be noted that the pedagogical conditions for the formation of a culture of academic integrity will allow younger students to know and understand the basic rules of academic integrity, to distinguish the main types of violations of academic integrity, to be honest and conscientious.
- ДокументФоpмувaння культуpи aкaдемiчної добpочесностi молодших школяpiв в освiтньому пpоцесi почaткової школи(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2020) Єсьман, І. В.; Ушмарова, В. В.; Курасова, А. А.У навчально-методичному посібнику викладено теоретичні питання фоpмувaння культуpи aкaдемiчної добpочесностi молодших школяpiв в освiтньому пpоцесi почaткової школи, презентовано педагогічні умови та систему методів, форм і засобів формування культури академічної доброчесності молодших школярів. Навчально-методичний посібник розрахований на вчителів початкових класів, здобувачів першого (бакалаврського), другого (магістерського) рівнів вищої освіти спеціальності 013 «Початкова освіта», викладачів педагогічних закладів освіти, а також всіх, хто цікавиться проблемами академічної доброчесності в Україні. В учебно-методическом пособии изложены теоретические вопросы фоpмирования aкaдемической доброчестности младших школьников в образовательном процессе начальной школы, представлены педагогические условия и система методов, форм и средств формирования культуры академической доброчестности младших школьников. Учебно-методическое пособие рассчитано на учителей начальных классов, соискателей первого (бакалаврской), второго (магистерского) уровней высшего образования специальности 013 «Начальное образование», преподавателей педагогических учебных заведений, а также всех, кто интересуется проблемами академической добропорядочности в Украине. The textbook outlines theoretical issues of forming a culture of academic integrity of primary school students in the educational process of primary school, presents pedagogical conditions and system of methods, forms and means of forming a culture of academic integrity of primary school students. The textbook is designed for primary school teachers, applicants for the first (bachelor's), second (master's) levels of higher education specialty 013 "Primary Education", teachers of pedagogical institutions, as well as anyone interested in the problems of academic integrity in Ukraine.
- ДокументФормування культури академічної доброчесності молодших школярів в умовах дистанційного навчання(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-05-16) Нечитайло, Я.У публікації розглянуто формування культури академічної доброчесності молодших школярів в умовах дистанційного навчання. Зазначено, що сучасні дослідниці І. Єсьман, В. Ушмарова визначають такі педагогічні умови формування культури академічної доброчесності: збагачення змісту уроків мовно-літературної галузі спеціальними вправами та завданнями з письмового переказу; виховання у молодших школярів цінностей академічної доброчесності; створення доброчесного академічного середовища початкової школи. The publication examines the formation of a culture of academic integrity of junior high school students in the conditions of distance learning. It is noted that modern researchers I. Yesman, V. Ushmarova define such pedagogical conditions of formation culture of academic integrity: enriching the content of lessons in the language and literature field with special exercises and tasks on written transfer; education of values of academic integrity in younger schoolchildren; creation of a virtuous academic environment of elementary school.
- ДокументФОРМУВАННЯ ОСНОВ АКАДЕМІЧНОЇ ДОБРОЧЕСНОСТІ В УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2019-12-12) Єсьман, І. В.; Курасова, А. А.У статті висвітлено питання формування основ академічної доброчесності в учнів початкової школи. Визначено суть поняття «академічна доброчесність». Виокремлено й охарактеризовано основні принципи та види порушень академічної доброчесності. Накреслено шляхи формування академічної доброчесності та етики взаємовідносин учнів початкової школи. The article covers the issues of forming the foundations of academic integrity of primary schoolchildren. The essence of the concept of "academic integrity" has been determined. The basic principles and types of violations of academic integrity have been distinguished and characterized. The ways of formation of academic integrity and ethics of relations in primary schoolchildren have been outlined.