2024
Постійний URI для цієї колекції
Перегляд
Перегляд 2024 за Тема "A. Makarenko"
Зараз показано 1 - 1 з 1
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументАВТОРСЬКІ ПЕДАГОГІЧНІ СИСТЕМИ А. МАКАРЕНКА І В. СУХОМЛИНСЬКОГО В СУЧАСНІЙ ПЕДАГОГІЧНІЙ ДУМЦІ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024) Шкарупа, Д. О.У кваліфікаційній роботі на основі аналізу історикопедагогічної літератури досліджено еволюцію поняття «авторська педагогічна система», з’ясовано його змістове наповнення як гуманістичного освітнього закладу, ідея якого належить педагогу-творцю, який розробив і поклав в основу власної концепції розвитку школи тріаду «дитина-вчитель-батьки», що надає можливість ефективного функціонування та стабільних позитивних результатів. Розглянуто й охарактеризовано авторські педагогічні системи А. Макаренка та В. Сухомлинського. Узагальнено досвід використання авторських педагогічних систем у освітньому процесі сучасних закладів освіти. In the qualification work, based on the analysis of historical and pedagogical literature, the evolution of the concept of "author's pedagogical system" is studied, its content is clarified as a humanistic educational institution, the idea of which belongs to the teacher-creator, who developed and based his own concept of school development on the triad "child-teacher-parents", which provides an opportunity for effective functioning and stable positive results. The author's pedagogical systems of A. Makarenko and V. Sukhomlynskyi are considered and characterized. The experience of using the author's pedagogical systems in the educational process of modern educational institutions is generalized.