2024
Постійний URI для цієї колекції
Перегляд
Перегляд 2024 за Тема ""pedagogical triangle""
Зараз показано 1 - 1 з 1
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументОрганізація співпраці педагогів, учнів, батьків(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024) Корольова, А. О.У роботі досліджено теоретичні аспекти формування та розвитку педагогіки партнерства, схарактеризовано основні напрями організації співпраці педагогів, батьків, учнів, та стратегію діяльності керівника закладу освіти щодо означеної проблеми, розроблено кваліметричну модель оцінки рівня організації співпраці педагогів, батьків, учнів. На основі аналізу стану проблеми дослідження розроблено комплексно-цільову програму з удосконалення організації взаємодії «педагогічного трикутника». The work investigated the theoretical aspects of the formation and development of partnership pedagogy, characterized the main directions of organizing the cooperation of teachers, parents, students, and the strategy of the head of the educational institution in relation to the given problem, developed a qualitative model for assessing the level of organizing the cooperation of teachers, parents, and students. On the basis of the analysis of the state of the research problem, a comprehensive and targeted program was developed to improve the organization of the interaction of the "pedagogical triangle".