Кафедра цивільно-правових дисциплін і трудового права імені професора О. І. Процевського
Постійний URI для цієї колекції
Перегляд
Перегляд Кафедра цивільно-правових дисциплін і трудового права імені професора О. І. Процевського за Тема "academic integrity"
Зараз показано 1 - 7 з 7
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументАКАДЕМІЧНА ДОБРОЧЕСНІСТЬ ЯК КЛЮЧОВА ЗАСАДА ЯКІСНОЇ ЮРИДИЧНОЇ ОСВІТИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-09-29) Гоц-Яковлєва, О. В.У публікації розглянуто додержання учасниками освітнього процесу принципів академічної доброчесності. З моменту закріплення цієї категорії в законодавстві, вона перестала бути лише в площині етики і моралі та перейшла до правової площини. В ч.1 ст. 42 Закону України «Про освіту» законодавець визначив академічну доброчесність як «сукупність етичних принципів та визначених законом правил, якими мають керуватися учасники освітнього процесу під час навчання, викладання та провадження наукової (творчої) діяльності з метою забезпечення довіри до результатів навчання та/або наукових (творчих) досягнень». Зазначено, що цивілізаційні надбання суспільства нерозривно пов’язані з морально-етичними цінностями, правовим регулюванням, правовою обізнаністю та правовою культурою. Тому конче необхідно створити всебічні умови для якісної освіти взагалі та юридичної зокрема. The publication examines the observance of the principles of academic integrity by participants in the educational process. Since the establishment of this category in the legislation, it ceased to be only in the plane of ethics and morality and moved to the legal plane. In part 1 of Art. 42 of the Law of Ukraine "On Education", the legislator defined academic integrity as "a set of ethical principles and rules defined by law, which should be guided by participants in the educational process during learning, teaching and carrying out scientific (creative) activities in order to ensure trust in the results of training and/or scientific (creative) achievements". It is noted that the civilizational heritage of society is inextricably linked with moral and ethical values, legal regulation, legal awareness and legal culture. Therefore, it is absolutely necessary to create comprehensive conditions for quality education in general and legal education in particular.
- ДокументАКАДЕМІЧНА ДОБРОЧЕСНІСТЬ – ЗАПОРУКА БЕЗПЕЧНОГО ЦИФРОВОГО ПРОСТОРУ(Харківський національний університет внутрішніх справ, 2024-04-30) Гоц-Яковлєва, О.У публікації розглянуто академічну доброчесність, яка передбачає дотримання принципів чесності, чесного представлення даних, унікальності та авторських прав. У контексті цифрового простору ці принципи набувають особливого значення. Наприклад, в університетському середовищі академічна доброчесність покликана запобігти плагіату, недобросовісному використанню джерел та відповідати за авторство наукових досліджень. Додержання академічної доброчесності є важливим фактором у побудові безпечного цифрового простору. Вона сприяє створенню середовища, в якому кожен користувач може відчувати впевненість у чесності та надійності інформації, що надходить через мережу. The publication examines academic integrity, which includes adherence to the principles of honesty, fair presentation of data, uniqueness, and copyright. In the context of the digital space, these principles become especially important. For example, in the university environment, academic integrity is designed to prevent plagiarism, fraudulent use of sources, and accountability for authorship of scientific research. Maintaining academic integrity is an important factor in building a safe digital space. It contributes to the creation of an environment in which every user can feel confident in the integrity and reliability of information coming through the network.
- ДокументДоброчесне освітнє середовище – запорука якості освіти(Liha-Pres, 2023-09-18) Гоц-Яковлєва, О. В.Академічна доброчесність виступає як принцип, як фундамент освіти, мета якої – створення довіри до результатів навчання та наукових досягнень. Якість освіти має важливе значення, оскільки від якості знань випускників навчальних закладів напряму залежить майбутнє нашого суспільства. Тому ключовою засадою якісної освіти є додержання всіма учасниками освітнього процесу принципів академічної доброчесності. На жаль, поступово сталося так, що академічна культура та правила поведінки були втраченими чи знищеними. Однією з причин такої ситуації є те, що відбулася певна підміна понять – замість отримання знань здобувачі хочуть отримати бали, а викладачі – замість розвитку освіти та науки прагнуть виконати умови контракту, рейтингу тощо. Але з включенням до Закону України "Про освіту" легального визначення академічної доброчесності, вона стала законною вимогою, мета якої – створення довіри до результатів навчання та наукових досягнень. Academic integrity is a principle, a foundation of education, which aims to create trust in learning outcomes and scientific achievements. The quality of education is important, as the future of our society directly depends on the quality of knowledge of graduates. Therefore, the key to quality education is compliance with the principles of academic integrity by all participants in the educational process. Unfortunately, it has gradually happened that academic culture and rules of conduct have been lost or destroyed. One of the reasons for this situation is that there has been a certain substitution of concepts - instead of gaining knowledge, students want to get points, and teachers - instead of developing education and science - seek to fulfil the terms of a contract, rating, etc. However, with the inclusion of a legal definition of academic integrity in the Law of Ukraine ‘On Education’, it has become a legal requirement aimed at building trust in learning outcomes and scientific achievements.
- ДокументФОРМУВАННЯ АКАДЕМІЧНО ДОБРОЧЕСНОГО СЕРЕДОВИЩА: ВИКЛИКИ СЬОГОДЕННЯ(Liha-Pres, 2023-09-18) Коваленко, О. О.У публікації досліджено формування академічно доброчесного середовища. Події, в яких зараз опинилася українська нація, привернули увагу цілого світу до нашої маленької держави, яка мужньо дала відсіч ворогу і ось же другий рік поспіль виборює своє право на самостійне цивілізоване життя. Ми обрали у якості взірця для себе цивілізований світ, де категорії довіри, чесності, взаємоповаги, достовірності інформації, справедливості, відповідальності за свої дії з давніх давен виступають наріжним каменем побудови суспільства і всіх суспільних відносин. Дотримання кожним учасником освітнього процесу академічної доброчесності є пазликом загального освітнього тла України. Важливо не зупиняти і посилювати правопросвітницьку діяльність, щоб кожен учасник освітнього процесу усвідомив – академічна доброчесність починається з нього. The publication examines the formation of an academically virtuous environment. The events in which the Ukrainian nation now finds itself have drawn the attention of the whole world to our small state, which bravely repelled the enemy and now, for the second year in a row, is fighting for its right to independent civilized life. We have chosen as a model for ourselves the civilized world, where the categories of trust, honesty, mutual respect, reliability of information, justice, responsibility for one's actions have been the cornerstone of building society and all social relations since ancient times. Observance of academic integrity by every participant in the educational process is a puzzle of the general educational background of Ukraine. It is important not to stop and strengthen legal educational activities so that every participant in the educational process realizes that academic integrity begins with him.
- ДокументФормування академічно доброчесного середовища: виклики сьогодення(Liha-Pres, 2023-09-18) Коваленко, О. О.Більшість суб’єктів, які є учасниками освітнього процесу не розуміють, що кожен з них і є тією особою, яка у своїй діяльності має реалізовувати академічну доброчесність, а отже своєю діяльністю створювати загальну картину академічної доброчесності України. Дотримання кожним учасником освітнього процесу академічної доброчесності є пазликом загального освітнього тла України і незважаючи на те, що це всього лише структурний елемент – відсутність хоча б однієї цієї маленької частинки буде впливати негативно, створюючи нецілісну картину, тим самим, не дозволяючи дійти до результату – створення ефективної системи. Усвідомлення того, що академічна доброчесність починається з кожного з нас, дозволяє сформувати у кожної людини нульову толерантність до недоброчесності – спочатку в освіті, а потім і до діяльності у будь-якій сфері, зокрема у державній владі, яка має існувати заради забезпечення прав і свобод людини. У свою чергу прищеплення та розвиток розуміння, що неприпустимо видавати за своє чужі ідеї, висловлювання, результати роботи, вимагати вирішення ситуацій на підставі свого статусу, знайомств тощо – формує той рівень правосвідомості, який дозволяє формувати цивілізоване європейське суспільство, де реалізуються ідеали справедливості, а отже визначає непогані перспективи до інтеграції України у цивілізований європейський простір. The majority of subjects involved in the educational process do not understand that each of them is the person who should implement academic integrity in their activities and, therefore, create a general picture of academic integrity in Ukraine. The observance of academic integrity by each participant in the educational process is a puzzle of the general educational background of Ukraine, and despite the fact that it is only a structural element, the absence of at least one of these small parts will have a negative impact, creating an incomplete picture, thereby preventing the result - the creation of an effective system. Awareness that academic integrity begins with each of us allows us to develop zero tolerance for dishonesty in every person - first in education, and then in any field, including government, which should exist to ensure human rights and freedoms. In turn, inculcating and developing the understanding that it is unacceptable to pass off other people's ideas, statements, work results as your own, to demand solutions to situations based on your status, acquaintances, etc. forms the level of legal awareness that allows for the formation of a civilised European society where the ideals of justice are realised, and therefore determines good prospects for Ukraine's integration into the civilised European space.
- ДокументЩОДО АКАДЕМІЧНОЇ ДОБРОЧЕСНОСТІ ЯК ОДНІЄЇ ІЗ СКЛАДОВИХ ЯКІСНОЇ СИСТЕМИ ОСВІТИ(Liha-Pres, 2023-09-18) Ждан, М. Д.У публікації розглянуто академічну доброчесність в освіті. Освіта є специфічним видом діяльності у процесі навчання й виховання людини, засобом залучення до культури, засвоєння культурної спадщини, формування її суб’єктності. Зазначено, що від рівня освіти залежить кваліфікація особи, розвиток її ділових та професійних якостей, оволодіння нею науковими ідеями та технічними інноваціями, що в свою чергу, сприятиме реалізації такого права, як права на працю. Учасникам освітнього процесу необхідно дотримання академічної доброчесності, реальне та об’єктивне оцінювання знань здобувачів освіти педагогічними, науково-педагогічними та науковими працівниками. The publication examines academic integrity in education. Education is a specific type of activity in the process of learning and raising a person, a means of involvement in culture, assimilation of cultural heritage, formation of its subjectivity. It is noted that the qualification of a person depends on the level of education, the development of his business and professional qualities, his mastery of scientific ideas and technical innovations, which, in turn, will contribute to the realization of such a right as the right to work. Participants in the educational process need to observe academic integrity, real and objective assessment of the knowledge of education seekers by pedagogical, scientific-pedagogical and scientific workers.
- ДокументЮРИДИЧНЕ РОЗУМІННЯ ФАБРИКАЦІЇ ТА ФАЛЬСИФІКАЦІЇ ЯК ФОРМ ПОРУШЕННЯ АКАДЕМІЧНОЇ ДОБРОЧЕСНОСТІ(Харківський національний університет імені Г. С. Сковороди, 2021) Новіков, Д. О.; Поляков, А. О.Автори визначають юридичне розуміння фабрикації та фальсифікації як форм порушення академічної доброчесності, що зменшують цінність наукової й освітньої діяльності, продукують зниження довіри до дослідницької роботи. Зазначається, що фабрикація та фальсифікація характеризуються складністю їхнього виявлення та доказування, визначення фабрикації та фальсифікації, наявні в Законі України «Про освіту», не чіткі, розпливчасті, що створює перепони для виявлення цих форм порушення академічної доброчесності та притягнення винних осіб до академічної відповідальності. Автори пропонують розуміти під фабрикацією свідоме використання в наукових та/або навчальних роботах штучних даних і відомостей, здійснення посилання на невідповідні й неактивні джерела інформації, зазначення в тексті дослідження неопублікованих та непідтверджених позицій, думок, ідей інших авторів. Натомість фальсифікацію автори пропонують визначити як свідому заміну даних і відомостей власного дослідження або дослідження інших науковців у власних наукових та/або навчальних роботах, викривлення дослідження та його апробації, приховування результатів дослідження, викривлення тексту джерела інформації. Автори переконані, що виявлення фабрикації та фальсифікації, зокрема в наукових дослідженнях, має ґрунтуватися на унормованій процедурі фахового дослідження експертами за напрямом наукової роботи. Авторами пропонується закріпити в Постанові Кабінету Міністрів України від 06 березня 2019 р. № 167 «Про присудження ступеня доктора філософії» після проходження перевірки тексту дисертації на наявність академічного плагіату за допомогою програмного забезпечення обов’язкову процедуру експертного оцінювання тексту дисертації на наявність порушень академічної доброчесності, зокрема фабрикації та фальсифікації із винесенням відповідного висновку, який долучається до дисертації та без якого неможливо провести захист дисертації в спеціалізованій вченій раді закладу вищої освіти. Авторы раскрывают юридическое понимание фабрикации и фальсификации как форм нарушения академической добросовестности, которые уменьшают ценность научной и образовательной деятельности, приводят к снижению доверия к исследовательской работе. Указывается, что фабрикация и фальсификация характеризуются сложностью их выявления и доказывания; определения фабрикации и фальсификации, имеющиеся в Законе Украины «Об образовании», не четкие, расплывчатые, что создает препятствия к выявлению этих форм нарушения академической добросовестности и привлечения виновных лиц к академической ответственности. Авторы предлагают понимать под фабрикацией сознательное использование в научных и/или учебных работах искусственных данных и сведений, указание ссылки на неподходящие и неактивные источники информации, указание в тексте исследования неопубликованных и неподтвержденных позиций, мнений, идей других авторов. В свою очередь, фальсификацию авторы предлагают определить как сознательную замену данных и сведений собственного исследования или исследований других ученых в собственных научных и/или учебных работах, искривление процесса исследования и его апробации, сокрытие результатов исследования, искривление текста источника информации. Авторы убеждены, что обнаружение фабрикации и фальсификации, в частности в научных исследованиях, должно основываться на нормативной процедуре профессионального исследования экспертами по направлению научной работы. Авторами предлагается закрепить в Постановлении Кабинета Министров Украины от 06 марта 2019 р. № 167 «О присуждении степени доктора философии» после прохождения проверки текста диссертации на наличие академического плагиата с помощью программного обеспечения обязательную процедуру экспертной оценки текста диссертации на наличие нарушений академической добросовестности, в том числе фабрикации и фальсификации с вынесением соответствующего заключения, которое приобщается к диссертации и без которого невозможно провести защиту диссертации в специализированном ученом совете учреждения высшего образования. The authors outline the legal understanding of fabrication and falsification as forms of violation of academic integrity, which reduce the value of scientific and educational activities, produce a decrease in confidence in research. It is pointed out that fabrication and falsification are characterized by the complexity of their detection and proof, the definition of fabrication and falsification, available in the Law of Ukraine «On Education» is not clear, vague, which creates obstacles to identifying these forms of violation of academic integrity and prosecution. The authors propose to understand the fabrication of conscious use in scientific and/or educational work of artificial data and information, reference to inappropriate and inactive sources of information, indication in the text of research unpublished and unconfirmed positions, opinions, ideas of other authors. Instead, falsification is suggested by the authors as a deliberate replacement of data and information of own research or research of other scientists in their own scientific and/or educational work, distortion of the research process and its approbation, concealment of research results, distortion of the source text. The authors are convinced that the detection of fabrication and falsification, in particular, in scientific research should be based on the standardized procedure of professional research by experts in the field of scientific work. The authors propose to enshrine in the Resolution of the Cabinet of Ministers of Ukraine of March 6, 2019 № 167 «On awarding the degree of Doctor of Philosophy» after passing the text of the dissertation for academic plagiarism using software mandatory procedure for expert evaluation of the dissertation for violations of academic integrity, including fabrications and falsifications with the issuance of an appropriate conclusion, which is attached to the dissertation and without which it is impossible to defend the dissertation in the specialized academic council of the institution of higher education.