Інститут підвищення кваліфікації педагогічних працівників і менеджменту освіти
Постійний URI для цього зібрання
Перегляд
Перегляд Інститут підвищення кваліфікації педагогічних працівників і менеджменту освіти за Тема "adaptive school management"
Зараз показано 1 - 1 з 1
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументОсобливості управління адаптивною школою повного дня(European Scientific Platform, 2021-06-18) Хлєбнікова, Т. М.; Кошман, А. С.Адміністрація адаптивної школи повного дня ставить перед собою такі завдання: забезпечення якісного навчання в межах державних освітніх стандартів; формування зон розвитку школи (дослідницька робота, оволодіння новими педагогічними технологіями, освоєння нових експериментальних програм та ін.); залучення до управління школою батьків, перехід батьків з позиції клієнта в позицію партнера. Администрация адаптивной школы полного дня ставит перед собой следующие задачи: обеспечение качественного обучения в рамках государственных образовательных стандартов; формирования зон развития школы (исследовательская работа, овладение новыми педагогическими технологиями, освоение новых экспериментальных программ и др.) привлечение к управлению школой родителей, переход родителей с позиции клиента в позицию партнера. The administration of a full-time adaptive school sets itself the following tasks: to provide quality education within the framework of state educational standards; formation of school development zones (research work, mastering new pedagogical technologies, mastering new experimental programs, etc.); involvement of parents in school management, transfer of parents from a client's position to a partner's position.