Кафедра образотворчого мистецтва
Постійний URI для цієї колекції
Перегляд
Перегляд Кафедра образотворчого мистецтва за Тема "art"
Зараз показано 1 - 4 з 4
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументВПЛИВ ІСТОРИКО-СОЦІАЛЬНИХ ПРОЦЕСІВ НА АКСІОЛОГІЧНІ ОРІЄНТИРИ У ВИЩІЙ ХУДОЖНЬО-ПЕДАГОГІЧНІЙ ОСВІТІ В УКРАЇНІ(2016) Паньок, Т. В.В статті досліджуються головні фактори, що впливали на формування аксіологічних орієнтирів на кожному з етапів розвитку вищої художньо-педагогічної освіти ХХ століття. Показано, що зі зміною ідеологічного курсу, мінялися й аксіологічні орієнтири в організаційно-виховній системі вищої освіти, яка, у свою чергу, організовувала соціум із його духовними та моральними запитами. Доведено, що з утворених радянських освітніх інституцій і програм, нові комуністичні орієнтири спрямовували особистість на колективне життя, в якому губилася його індивідуальність і самостійність. Процес виховання майбутніх художників-педагогів мав стати принципово новим соціальним явищем, що був орієнтований на підготовку радянських кадрів, озброєних широкими знаннями і методами розуміння природи та суспільства і підготовлених для творчої діяльності в суспільно-виробничому процесі. В статье исследуются основные факторы, влиявшие на формирование аксиологических ориентиров в каждом из этапов развития высшего художественно-педагогического образования ХХ века. Показано, что с изменением идеологического курса менялись и аксиологические ориентиры в организационно-воспитательной системе высшего образования, которое в свою очередь организовывало социум с его духовными и нравственными запросами. Доказано, что с созданием советских образовательных учреждений и новых программ, коммунистические ориентиры направляли личность на коллективизм, в котором терялась его индивидуальность и самостоятельность. Процесс воспитания будущих художников-педагогов должен был стать принципиально новым социальным явлением, и направленный на подготовку советских педагогов, вооруженных широкими знаниями и методами понимания природы и общества и подготовленных для творческой деятельности в общественно-производственном процессе. The article examines the main factors that influenced the formation of axiological landmarks in each of the defined stages of higher art and pedagogical education of the 20th century. It is shown that changes in the ideological course also caused changes of the axiological landmarks in the organizational and educational system of higher education, which in turn organized the society with its spiritual and moral demands. It is proved that with the formation of the Soviet educational institutions and programs new communist landmarks directed people to collective life, where one would lose their individuality and independence. The process of education of future teachers-artists was to be-come a fundamentally new social phenomenon that was aimed at training Soviet teachers armed with extensive knowledge and methods of understanding nature and society and prepared for creative work in socio-productive process. The study conducted shows that the synthesis of art and production practice was possible due to educating a new generation of teachers who had been specially trained in higher art education institutions and various educational courses there. The paper characterizes the specificity of training the future teachers of fine arts with their key feature being the provision of practical and utilitarian knowledge to the students. Through completing these tasks of the proletarian education, teachers of the fine arts profile in turn shaped and transformed both the art school and art in general according to the new values. A number of issues are defined regarding the development of continuity in teaching, improvement of the selection of students for art and pedagogical institutions, and formation of a network of art and graphic departments at the pedagogical institutes.
- ДокументОбразотворче мистецтво у контексті ескалації російської агресії проти України(Scientific Publishing Center “Sci-conf.com.ua”; BoScience Publisher, 2022-12-01) Паньок, Т. В.; Молчанова, М. А.У статті розглядається вплив війни на сучасне образотворче мистецтво України. Обговорюється місце українського мистецтва в контексті історичного розвитку суспільства. Висвітлюються сучасні мотиви, сюжети, актуальні тенденції в мистецькому процесі воєнного часу. The article examines the impact of the war on modern fine art of Ukraine. The place of Ukrainian art in the context of the historical development of society is discussed. Modern motifs, plots, current trends in the artistic process of wartime are highlighted.
- ДокументРоль графічних технік та манер в становленні студента, як майбутнього спеціаліста мистецького профілю(Scientific Publishing Center “Sci-conf.com.ua”; Cognum Publishing House, 2022-11-24) Молчанова, М. А.; Паньок, Т. В.У роботі розглянуто роль графічних технік та манер в становленні студента, як майбутнього спеціаліста мистецького профілю. Окреслено важливі аспекти процесу опанування мистецтва графіки, ефективні засоби набуття графічних навичок для подальшої творчої професійної діяльності. The paper examines the role of graphic techniques and manners in the formation of a student as a future specialist in the art profile. Important aspects of the process of mastering the art of graphics, effective means of acquiring graphic skills for further creative professional activity are outlined.
- ДокументСТВОРЕННЯ ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ДЛЯ РОЗВИТКУ ХУДОЖНІХ НАВИЧОК ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021) Мелешко, Ю. О.У публікації досліджено створення освітнього середовища для розвитку художніх навичок. Творчість – це та загальнолюдська якість, яка властива кожній дитині. Розвиток художньої обдарованості дитини реалізується в освітньому середовищі, починаючи з дитячого садка, включаючи школу та заклади вищої освіти, і призводить до творчого розвитку особистості, що є необхідним для будь-якого виду людської діяльності. Зазначено, що знаходячись в творчому середовищі і маючи доступ до художніх інструментів та матеріалів, дитина могла б вільно включатися і випробовувати свої сили в різних видах художньої діяльності. Будь це урок чи гурток, в його змісті могли б використовуватися різні види мистецтва і, відповідно, різні види творчої діяльності учнів. The publication examines the creation of an educational environment for the development of artistic skills. Creativity is a universal human quality that is characteristic of every child. The development of a child's artistic talent is implemented in the educational environment, starting from kindergarten, including school and institutions of higher education, and leads to the creative development of the personality, which is necessary for any kind of human activity. It is noted that being in a creative environment and having access to artistic tools and materials, the child could freely participate and test his strength in various types of artistic activity. Be it a lesson or a group, in his the content could use different types of art and, accordingly, different types of creative activity of students.