Кафедра образотворчого мистецтва
Постійний URI для цієї колекції
Перегляд
Перегляд Кафедра образотворчого мистецтва за Тема "aesthetic education"
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументЗбірник українських народних пісень(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023) Алтухова, А. В.; Сорока, К. В.«Збірник українських народних пісень» є довідником до інтегрованого курсу «Мистецтво» для 5-7 класів. Рекомнендовано використання вищими навчальними педагогічними закладами під час вивчення дисципліни «Методика викладання інтегрованого курсу Мистецтво у ЗЗС та СО» та вчителями інтегрованого курсу «Мистецтво». У збірнику представлено найвідоміші українські пісні з нотами та репродукціями картин українських художників. До кожної пісні подано цікави факти або додаткову інформацію. У збірнику також представлено традиційні українські обрядові пісні. "Collection of Ukrainian Folk Songs" is a reference book for the integrated course "Art" for grades 5-7. It is recommended for use by higher educational institutions in the course of studying the discipline "Methods of teaching the integrated course "Art in the general and specialised secondary schools" and by teachers of the integrated course "Art". The collection presents the most famous Ukrainian songs with sheet music and reproductions of paintings by Ukrainian artists. Each song is accompanied by interesting facts or additional information. The collection also includes traditional Ukrainian ritual songs.
- ДокументОСОБЛИВОСТІ ВИВЧЕННЯ ГРАФІЧНИХ ТЕХНІК НА ПРАКТИЧНИХ ЗАНЯТТХ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-11-03) Лісунова, Л. В.В тезах висвітлено аспекти вивчення графічного мистецтва як засобу формування естетичного сприйняття майбутніх учителів мистецьких дисциплін. В сучасних умовах дистанційного навчання педагог з урахуванням особливостей вивчення графічних технік на практичних заняттях обирає теми, які можна перенести на самостійне опрацювання студентами, ущільнює теми, простіші для засвоєння, і навпаки – визначає ті, що потребують детальнішого вивчення. The theses highlight the aspects of studying graphic art as a means of forming the aesthetic perception of future teachers of art disciplines. In modern conditions of distance education, the teacher, taking into account the peculiarities of studying graphic techniques in practical classes, chooses topics that can be transferred to independent study by students, condenses topics that are easier to master, and vice versa - identifies those that require more detailed study.