Кафедра образотворчого мистецтва
Постійний URI для цієї колекції
Перегляд
Перегляд Кафедра образотворчого мистецтва за Тема "aesthetic development"
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументФормування фахових естетичних компетентностей майбутніх вчителів образотворчого мистецтва засобами графічного мистецтва(Scientific Collection «InterConf+», 2022-11-19) Алтухова, А. В.; Сітнік, І. І.У статті висвітлюються питання формування фахових естетичних компетентностей майбутніх вчителів образотворчого мистецтва засобами графічного мистецтва. Висвітлені дефініції «естетика», «естетична культура», «естетичне сприйняття» та «графіка». Проаналізовано деякі аспекти існуючих наукових досліджень. Підкреслено потенціал вивчення графіки як естетичної складової. Окреслені принципи формування професійно-творчої самореалізації вчителів образотворчого мистецтва. The article highlights the issue of the formation of professional aesthetic competences of future teachers of fine arts by means of graphic art. Definitions of "aesthetics", "aesthetic culture", "aesthetic perception" and "graphics" are highlighted. Some aspects of existing scientific research are analyzed. The potential of studying graphics as an aesthetic component is emphasized. The principles of formation of professional and creative self-realization of fine art teachers are outlined.
- ДокументХУДОЖНЬО-ЕСТЕТИЧНИЙ СМАК ЯК СКЛАДОВА ОСОБИСТОСТІ ВЧИТЕЛЯ(Scientific Collection «InterConf», 2021-12-21) Алтухова, А. В.; Шаповалова, О. В.У статті висвітлюються аналіз дефініції «естетичний смак» та «художній смак». Окреслені деякі питання наукових досліджень. Наголошено, що для вчителя естетично організоване середовище, краса людських відносин, вчинків, дій є невід’ємною характеристикою його професійної діяльності. Тобто як прояв певної соціально визначеної естетичної норми сфера і зміст діяльності вчителя вимагає наявності естетичного смаку. Зазначено, що художньо-естетичний смак є проміжною формою існування естетичного смаку, особливості якої визначені засобами і змістом професійної діяльності людини. The article analyzes the definition of "aesthetic taste" and "artistic taste". Some issues of scientific research are outlined. It is emphasized that for a teacher, an aesthetically organized environment, the beauty of human relations, deeds, actions are an integral characteristic of his professional activity. That is, as a manifestation of a certain socially determined aesthetic norm, the scope and content of the teacher's activity requires the presence of aesthetic taste. It is noted that artistic and aesthetic taste is an intermediate form of existence of aesthetic taste, the features of which are determined by the means and content of a person's professional activity.