Кафедра англійської філології
Постійний URI для цієї колекції
Перегляд
Перегляд Кафедра англійської філології за Тема "adult education"
Зараз показано 1 - 3 з 3
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументUSING TECHNOLOGY IN TEACHING FOREIGN LANGUAGES TO ADULTS(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-04-24) Vasylieva, M.; Kholodniak, O.More and more people of all ages are learning foreign languages nowadays. The greater part of them is adult learners. Due to the political situation our country is undergoing right now a lot of Ukrainians are living abroad and they need to learn the languages of those countries. Other adult learners need languages for work, travelling, and personal development. In spite of the fact that some groups of adult learners find it difficult to use technology it is hard to imagine the process of foreign language learning and teaching without it. Moreover, there are a lot of benefits, especially for improving pronunciation and listening comprehension. Technology can also be used to improve grammar, enlarge vocabulary, practice reading and writing, communicate with native speakers and increase cultural awareness. Сьогодні все більше людей різного віку вивчають іноземні мови. Більша частина з них - це дорослі учні. Через політичну ситуацію, яку зараз переживає наша країна, багато українців живуть за кордоном, і їм потрібно вивчати мови цих країн. Іншим дорослим учням мови потрібні для роботи, подорожей та особистого розвитку. Незважаючи на те, що деяким групам дорослих важко користуватися технологіями, важко уявити процес вивчення та викладання іноземних мов без них. Тим більше, що вони мають багато переваг, особливо для покращення вимови та розуміння мови на слух. Технології також можна використовувати для покращення граматики, розширення словникового запасу, практики читання та письма, спілкування з носіями мови та підвищення культурної обізнаності.
- ДокументПідготовка викладачів іноземних мов до професійної діяльності в сфері освіти дорослих в Варшавському університеті Республіки Польща(Соцiально-гуманiтарна науково-творча майстерня "Новий курс", 2020) Васильєва, М. П.Стаття присвячена вивченню особливостей підготовки викладачів іноземних мов до роботи з дорослою аудиторією в одному з найпрестижніших вузів Польщі – Варшавському університеті. Проаналізовано освітні пропозиції університету щодо підготовки викладачів іноземних мов. Досліджено організаційно-педагогічні засади здійснення підготовки викладачів іноземних мов до професійної діяльності в сфері освіти дорослих. Статья посвящена изучению особенностей подготовки преподавателей иностранных языков к работе со взрослой аудиторией в одном из самых престижных вузов Польши – Варшавском университете. Проанализированы образовательные предложения университета по подготовке преподавателей иностранных языков. Исследованы организационно-педагогические основы осуществления подготовки преподавателей иностранных языков к профессиональной деятельности в сфере образования взрослых. The article is devoted to the study of the features of training foreign language teachers to work with an adult audience in one of the most prestigious universities in Poland – the University of Warsaw. The educational proposals of the university for the training of teachers of foreign languages have been analyzed. The organizational and pedagogical foundations of the training of teachers of foreign languages for professional activities in the field of adult education have been investigated.
- ДокументХарактеристика системи освіти дорослих у Польщі(Міжнародний центр науки і досліджень, 2021-02-06) Васильєва, М. П.Автором у даній статті було охаректеризовано систему освіти дорослих у Польщі. Система освіти дорослих в Республіці Польща носить загальнодержавний характер, є варіативною і гнучкою, побудована з урахуванням різноманітних потреб дорослого населення в продовженні навчання (отримання середньої освіти, працевлаштування, підвищення кваліфікації, професійна перепідготовка і т. ін.). Автором данной статьи была охарактеризована система образования взрослых в Польше. Система образования взрослых в Республике Польша носит общегосударственный характер, является вариативной и гибкой, построена с учетом разнообразных потребностей взрослого населения в продолжении обучения (получение среднего образования, трудоустройство, повышение квалификации, профессиональная переподготовка и т.д.). The author of this article describes the system of adult education in Poland. The system of adult education in the Republic of Poland is nationwide, varied and flexible, built to meet the diverse needs of adults in continuing education (secondary education, employment, training, retraining, etc.).