Кафедра суспільно-економічних дисциплін і географії
Постійний URI для цієї колекції
Перегляд
Перегляд Кафедра суспільно-економічних дисциплін і географії за Тема "age features of schoolchildren"
Зараз показано 1 - 1 з 1
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументОСОБЛИВОСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ВЧИТЕЛЯ ЕКОНОМІКИ В СУЧАСНІЙ ШКОЛІ(Харківський торговельно-економічного коледж Київського національного торговельно-економічного університеу; вид-во "Goodprint", 2019) Гуцан, Т. Г.; Гура, А. О.Визначено особливости педагогічної діяльності вчителя економіки: 1) самостійне конструювання змісту економічних дисциплін, який треба викласти в навчальних програмах, посібниках, методичних рекомендаціях, робочих зошитах тощо, що вимагає діагностичних, конструктивних і проектувальних педагогічних умінь; 2) виявлення та забезпечення міжпредметних зв’язків і наступності між початковою, основною і старшою школою у викладанні економічних понять, що вимагає діагностичних, конструктивних і проектувальних вмінь; 3) здійснення профорієнтаційної роботи щодо вибору дітьми економічного профілю, що вимагає діагностики учнів, комунікативних, організаторських вмінь, спеціальних знань; 4) формування позитивної мотивації в учнів до вивчення економіки, а у вчителів початкової й основної школи – до співпраці, що вимагає комунікативних і організаторських умінь. Определены особенности педагогической деятельности учителя экономики: 1) самостоятельное конструирование содержания экономических дисциплин, которое надо изложить в учебных программах, пособиях, методических рекомендациях, рабочих тетрадях и т. п, что требует диагностических, конструктивных и проектных педагогических умений; 2) выявление и обеспечение межпредметных связей и преемственности между начальной, основной и старшей школой в преподавании экономических понятий, что требует диагностических, конструктивных и проектных умений; 3) осуществление профориентационной работы по выбору детьми экономического профиля, что требует диагностики учащихся, коммуникативных, организаторских умений, специальных знаний; 4) формирование положительной мотивации у учащихся к изучению экономики, а у учителей начальной и основной школы - к сотрудничеству, что требует коммуникативных и организаторских умений. Peculiarities of pedagogical activity of an economics teacher are determined: 1) Independent construction of the content of economic disciplines, which should be stated in curricula, manuals, methodical recommendations, workbooks, etc. Requires diagnostic, constructive and design pedagogical skills; 2) Identifying and ensuring interdisciplinary links and continuity between primary, primary and high school in the teaching of economic concepts. Requires diagnostic, design and design skills; 3) Implementation of career guidance work on children's choice of economic profile. Requires diagnosis of students, communication, organizational skills, special knowledge; 4) Formation of positive motivation in students to study economics. Requires communication and organizational skills.