Кафедра спортивно-педагогічних дисциплін і фітнесу
Постійний URI для цієї колекції
Перегляд
Перегляд Кафедра спортивно-педагогічних дисциплін і фітнесу за Тема "age 9-10 years"
Зараз показано 1 - 1 з 1
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументРОЗВИТОК КООРДИНАЦІЙНИХ ЗДІБНОСТЕЙ КІКБОКСЕРІВ НА ЕТАПІ ПОЧАТКОВОЇ ПІДГОТОВКИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-12-01) Лелека, А.; Вострокнутов, Л.; Голенкова, Ю.В статті розглянуто та досліджено вплив експериментальної методики на розвиток координаційних здібностей кікбоксерів-початківців. Мета дослідження. Розробити та удосконалити методику розвитку координаційних якостей кікбоксерів початкового етапу підготовки, визначити її вплив, виявити зони найбільшої дії методики. Учасники. У дослідженні взяли участь кікбоксери групи початкової підготовки першого року навчання віком 9-10 років у кількості 12 вихованців, група кікбоксерів початкової підготовки другого року навчання віком 11-12 років у кількості 10 вихованців. Методи організації дослідження. Педагогічне спостереження, бесіди, аналіз наукової літератури та відеозаписів тренувань, методи математичної статистики для обробки отриманих результатів. Результати: Методика розвитку координаційних якостей, яку ми використовували під час дослідження довела свою ефективність, та може використовуватись в заняттях з кікбоксингу на початковому етапі тренувань як самостійно так і в складі втягуючих макроциклів перед змаганнями чи заліками. Всі учасники експерименту покращили кількісні показники координаційних якостей, які ми розвивали за допомогою методики. Кікбоксери першого року навчання (вік 9-10 років) збільшили кількість повторень у контрольних вправах у середньому на 11%, а кікбоксери другого року навчання (вік 11-12 років) у середньому на 14%. Психологічний підхід, що був застосований під час дослідження, показав себе як такий, що може закласти міцну основу свідомого пошуку та використання своїх сильних сторін для більшості спортсменів і тренерів. Висновки. Застосування та удосконалення розробленої методики розвитку координаційних якостей кікбоксерів довело її практичну ефективність та необхідність її подальшого розвитку для покращення рухових умінь кікбоксерів початківців. The article examines and investigates the influence of experimental methods on the development of coordination abilities of beginner kickboxers. The aim of the study. To develop and improve the methodology for the development of coordination qualities of kickboxers at the initial stage of training, to determine its impact, to identify the areas of greatest effect of the methodology. Participants Kickboxers of the initial training group of the first year of study, aged 9-10 years, in the number of 12 pupils, and a group of kickboxers of the initial training of the second year of study, aged 11-12 years, in the number of 10 pupils, took part in the study. Research organization methods. Pedagogical observation, conversations, analysis of scientific literature and training videos, methods of mathematical statistics for processing the obtained results. Results: The method of development of coordination qualities, which we used during the research, proved its effectiveness, and can be used in kickboxing classes at the initial stage of training both independently and as part of engaging macrocycles before competitions or competitions. All participants of the experiment improved the quantitative indicators of coordination qualities, which we developed with the help of the technique. Kickboxers in the first year of training (ages 9-10 years) increased the number of repetitions in control exercises by an average of 11%, and kickboxers in the second year of training (ages 11-12 years) by an average of 14%. The psychological approach that was applied during the research showed itself to be one that can lay a solid foundation for the conscious search and use of their strengths for most athletes and coaches. Conclusions. The application and improvement of the developed methodology for the development of coordination qualities of kickboxers proved its practical effectiveness and the need for its further development to improve the motor skills of beginner kickboxers.