Факультет історії і права
Постійний URI для цього зібрання
Перегляд
Перегляд Факультет історії і права за Тема ""Civic Education" course"
Зараз показано 1 - 1 з 1
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- Документ«Громадянська освіта» для здобувачів вищої освіти: можливості інноваційних технологій(2023) Солошенко, О. М.; Олійник, О. М.У статті розглянуто сучасні виклики для освіти України, зокрема необхідність формування інтелектуально розвинених та відповідальних громадян. Описано важливість курсу "Громадянська освіта" для досягнення цих цілей та його впровадження у педагогічних закладах вищої освіти. Стаття аналізує можливості та доцільність використання інноваційних технологій у викладанні цього курсу. Розглянуто ефективність інтерактивного навчання, таких як проблемні, бесідні та дискусійні лекції, для активізації критичного та креативного мислення студентів. Вказано на важливість адаптації освітнього процесу до сучасних потреб через використання новітніх технологій, зокрема дистанційного навчання.Таким чином, у статті підкреслюється значення інтерактивних методів викладання курсу "Громадянська освіта" для формування громадянських компетентностей, необхідних для успішного життя в суспільстві, особливо для майбутніх вчителів. The article discusses the contemporary challenges facing education in Ukraine, particularly the need to cultivate intellectually developed and responsible citizens. It emphasizes the importance of the "Civic Education" course in achieving these goals and its implementation in higher educational pedagogical institutions. The article analyzes the opportunities and appropriateness of using innovative technologies in teaching this course. It examines the effectiveness of interactive teaching methods such as problem-based, dialogue-based, and discussion-based lectures to activate students' critical and creative thinking. It points out the importance of adapting the educational process to current needs through the use of modern technologies, including distance learning.Thus, the article underscores the significance of interactive teaching methods in the "Civic Education" course for fostering civic competencies essential for successful life in society, especially for future educators.