Кафедра теорії, технологій і методик дошкільної освіти
Постійний URI для цієї колекції
Перегляд
Перегляд Кафедра теорії, технологій і методик дошкільної освіти за Тема "academic integrity"
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументОрганізація творчої діяльності здобувачів вищої освіти в умовах хорового класу на засадах академічної доброчесності(Видавничий дім «Гельветика», 2022) Григоренко, В. Л.; Шуть, Т. О.У статті репрезентовано результати дослідження однієї з актуальних проблем сучасного суспільства – формування на засадах прозорості і доброчесності молодої генерації людей, здатної дієво змінювати й вдосконалювати соціальну і культурну реальність сьогодення. Метою розвідки є розкриття значення принципу академічної доброчесності як основи організації творчої діяльності майбутніх педагогів-музикантів в умовах хорового класу. The article presents the results of a study of one of the pressing problems of modern society – the formation on the basis of transparency and integrity of young generation of people who can effectively change and improve the social and cultural reality of today. The purpose of the research is to reveal the importance of the principle of academic integrity as the basis for organizing the creative activities of future music teachers in the choral class.
- ДокументФормування культури академічної доброчесності у майбутніх фахівців дошкільної та початкової освіти(Институт Международного Академического и Научного Сотрудничества (ИМАНС), 2019) Грицкова, Ю. В.У роботі розкрито сутність академічної доброчесності як важливої засади державної політики у сфері освіти; охарактеризовано основні форми її порушення. Автором розглянуто шляхи формування академічної доброчесності у майбутніх фахівців дошкільної та початкової освіти, конкретизовано заходи, що вживаються закладами вищої освіти з метою профілактики та запобігання академічній нечесності. В работе раскрыта суть академической добропорядочности как важной основы государственной политики в сфере образования; охарактеризованы основные формы ее нарушения. Автором рассмотрены пути формирования академической добропорядочности у будущих специалистов дошкольного и начального образования, конкретизированы меры, предпринимаемые высшими учебными заведениями с целью профилактики и предотвращения академической нечестности. The paper reveals the essence of academic integrity as an important foundation of public policy in the field of education; the basic forms of its violation are characterized. The author considers the ways of formation of academic integrity in the future specialists of preschool and elementary education, specifies the measures taken by higher education institutions in order to prevent and prevent academic dishonesty.