Кафедра теорії, технологій і методик дошкільної освіти
Постійний URI для цієї колекції
Перегляд
Перегляд Кафедра теорії, технологій і методик дошкільної освіти за Тема "a family"
Зараз показано 1 - 1 з 1
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументОБЕРЕГИ ЯК ЗАСІБ ЕТИЧНОГО ТА ЕСТЕТИЧНОГО ВИХОВАННЯ В РАМКАХ ЕТНОПЕДАГОГІКИ(Харківський Обласний організаційно-методичний центр культури і мистецтва, 2017-06-23) Соловйова, Ю. О.Найдавніші пам’ятки народної педагогіки переконливо свідчать про те, що від самого початку осмислення себе у світі людина почала задумуватися про значення і роль оберегів. У світі, рушійною пружиною якого завжди був двобій добра і зла, оберегам відводилася важлива роль в системі виховання кожного нового покоління. Перш за все це стосується домогосподарства. Коли дитина знає безліч народних переказів про магічні сили таких оберегів, вона іншими очима сприймає своє довкілля. Самые древние памятники народной педагогики убедительно показывают, что человек начал думать о значении и роли оберегов с самого начала саморефлексии. В мире, ведущим источником которого всегда была битва добра и зла, оберегам была придана важная роль в системе образования каждого нового поколения. Прежде всего это касалось домашнего хозяйства. Когда дети знают много народных сказок о магических способностях таких оберегов, они воспринимают свою среду совершенно по-другому. The most ancient monuments of folk pedagogy show convincingly that a person began to think about the meaning and role of the mascots from the very beginning of self-reflection. In the world, the driving source of which has always been a battle of good and evil, the mascots were given an important role in the education system of each new generation. First of all it concerned the household. When a children knows a lot of folk tales about the magic powers of such mascots, they perceives their environment in a completely different way.