Перегляд за Автор "Tkachenko, L."
Зараз показано 1 - 5 з 5
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументAnalysis of professional competencies in the characterization of the teacher of the future: global challenges of the present(Futurity Education, 2023-06-25) Tkachenko, L.; Kushevska, N.; Kabysh, M.A highly qualified teacher of the future should demonstrate to students the highest performance and expected results of their activities after completing the proposed tasks and activities. At the same time, the professional teacher of the future should take care of the adaptation of students and the fact of their diversity by changing teaching strategies and learning materials that are appropriate to the age, prior learning, cultural values, and individual needs of the educational program. The role of the teacher in the future is to ensure the formation and education of the personalities of new generations and their professional training within educational institutions, closely related to life, social and professional, moral, and civic activities. Therefore, the purpose of the article is to analyze the problems of forming the skills and personality traits of a teacher that would cause reverberations in students for many years after graduation. The work uses general scientific and special scientific research methods, adheres to the principles of objectivity, scientificity, specificity, and systematicity to argue for the normative reason, of updating the system of professional competencies in an increasingly globalized, multicultural, diverse, and complex environment marked by digital technologies and transformations. It is about the need to change the system of acquiring thorough knowledge to mobilize the professional achievements of teachers. Висококваліфікований учитель майбутнього має продемонструвати студентам найвищі показники та очікувані результати своєї діяльності після виконання запропонованих завдань і заходів. Водночас професійний учитель майбутнього повинен дбати про адаптацію учнів та факт їхньої різноманітності, змінюючи стратегії навчання та навчальні матеріали відповідно до віку, попереднього навчання, культурних цінностей та індивідуальних потреб учнів. освітня програма. Роль педагога в майбутньому полягає у забезпеченні формування та виховання особистості нових поколінь та її професійної підготовки в закладах освіти, тісно пов’язаних із життям, соціально-професійною, моральною та громадянською діяльністю. Метою статті є аналіз проблем формування якостей особистості вчителя, які б викликали резонанс у студентів протягом багатьох років після закінчення школи. У роботі використовуються загальнонаукові та спеціально-наукові методи дослідження, дотримується принципів об’єктивності, науковості, конкретності та системності для аргументації нормативності, оновлення системи професійних компетентностей у все більш глобалізованому, полікультурному, різноманітному та складному середовищі. Йдеться про необхідність зміни системи здобуття ґрунтовних знань для мобілізації професійних досягнень педагогів.
- ДокументLogopedic technologies in work with children with special educational needs(LUMEN Publishing House, 2023-09) Lyndina, Y.; Soloviova, T.; Tkachenko, L.; Bielova, O.; Lisova, L.; Buhera, Y.The scientific substantiation of motor sphere examination as one of the important components of complex pedagogical examination of children with speech disorders is considered. The article considers the problem of application of speech therapy technologies for preschool children with special educational needs. On the basis of theoretical analysis of sources of the problem, as well as practical experience of work with such children the necessity of multidisciplinary approach to the organization of their speech therapy support. Algorithms of variant technologies of speech therapy support of preschool children with delayed speech development and developmental disorders are given. The importance of involving parents of preschool children with special educational needs in joint activities with a speech therapist is given. Particular attention is paid to the need for diagnostics of the child's speech development. The problem of organization of joint work of a speech therapist and parents bringing up a child with special educational needs is revealed. The ways of solving problems arising in such families are shown. The necessity of timely and systematic correctional and speech therapy work is pointed out. Розглянуто наукове обґрунтування обстеження рухової сфери як одного з важливих компонентів комплексного педагогічного обстеження дітей з порушеннями мовлення. У статті розглядається проблема застосування логопедичних технологій для дітей дошкільного віку з особливими освітніми потребами. На підставі теоретичного аналізу витоків проблеми, а також практичного досвіду роботи з такими дітьми встановлено необхідність мультидисциплінарного підходу до організації їх логопедичного супроводу. Наведено алгоритми варіативних технологій логопедичної підтримки дітей дошкільного віку із затримкою мовленнєвого розвитку та порушеннями розвитку. Наведено важливість залучення батьків дітей дошкільного віку з особливими освітніми потребами до спільної діяльності з логопедом. Особливу увагу приділено необхідності діагностики мовленнєвого розвитку дитини. Розкрито проблему організації спільної роботи логопеда та батьків, які виховують дитину з особливими освітніми потребами. Показано шляхи вирішення проблем, що виникають у таких сім'ях. Вказано на необхідність своєчасної та систематичної корекційно-логопедичної роботи.
- ДокументMingzu Universities as an Educational and Social Phenomena in PR China(Lumenis, 2021-09) Kalashnyk, L.; Levchenko, Y.; Tkachenko, L.; Mkrtichan, O.Mingzu University is a common name for educa-tional institutions for ethnic minorities established in China in 1950. By establishing such kind of higher education institu-tions, PR China as a state pursued several goals. In one hand, they started the opportunity for minor ethnic groups` repre-sentatives enter a higher education institution and thereby enlist their support for the state government. In the other hand, Chi-na saves the originality and the identity of small nationalities` cultures at the state level by studying and promoting it. Today such educational institutions also serve to train leading cadres from ethnic minorities’ representatives, loyal to the state system and the political and social course of modern China as they are brought up in the spirit of modern Chinese social and pedagog-ical guidelines. The article aims to represent different social functions of Minzu Universities as a social phenomena com-mon for China as well as cultural and social strategy of the PR China state in the field of ethnic minorities, an important part of which is implemented through them. Using the research methods typical for scientific studies of this kind (mainly em-pirical and theoretical ones) the article proves the idea that Mingzu Universities in China play a great not only the educa-tional, but also social role in the country to form an ideological-ly homogeneous society and respect for human rights in the country. Університет Мінцзу — загальна назва навчальних закладів для етнічних меншин, створених у Китаї в 1950 році. Створюючи такі види вищих навчальних закладів, КНР як держава переслідувала декілька цілей. З одного боку, вони створили можливість для представників дрібних етнічних груп вступити до вищого навчального закладу і тим самим заручитися підтримкою державної влади. З іншого боку, Китай зберігає самобутність культур малих національностей на державному рівні, вивчаючи та пропагуючи це. Сьогодні такі навчальні заклади також служать для підготовки керівних кадрів із представників етнічних меншин, лояльних до державного устрою та політичного та соціального курсу сучасного Китаю. Метою статті є представлення різних соціальних функцій університетів Мінцзу як загального для Китаю соціального феномена, а також культурно-соціальної стратегії держави КНР у сфері етнічних меншин. Використовуючи типові для наукових досліджень такого роду (переважно емпіричні та теоретичні) методи дослідження, доведено, що університети Мінцзу в Китаї відіграють велику не лише освітню, а й соціальну роль у країні у формуванні ідеологічно однорідного суспільство та дотримання прав людини в країні. Университет Минцзу – общее название учебных заведений для этнических меньшинств, созданных в Китае в 1950 году. Создавая такие виды вузов, КНР как государство преследовало несколько целей. С одной стороны, они создали возможность для представителей мелких этнических групп поступить в вуз и тем самым заручиться поддержкой государственной власти. Кроме того, Китай сохраняет самобытность культур малых национальностей на государственном уровне, изучая и пропагандируя это. Сегодня такие учебные заведения также служат для подготовки руководящих кадров из представителей этнических меньшинств, лояльных государственному устройству и политическому и социальному курсу современного Китая. Целью статьи является представление различных социальных функций университетов Минцзу как общего социального феномена Китая, а также культурно-социальной стратегии государства КНР в сфере этнических меньшинств. Используя типичные научные исследования такого рода (преимущественно эмпирические и теоретические) методы исследования, доказано, что университеты Минцзу в Китае играют большую не только образовательную, но и социальную роль в стране в формировании идеологически однородного общества и соблюдения прав человека.
- ДокументPREPARATION CONTENT UPDATING OF FUTURE DENTISTS TO PROFESSIONAL INTERACTION(Wydawnictwo Aluna, 2019) Palamar, B.; Proshkin, V.; Volkova, N.; Rezvan, O.; Tkachenko, L.One of the most important indicators of the professional training of future dentists, their competitiveness is the development of professional interaction. The aim of the article is to update the content of the training of future dentists to engage in professional interaction. For realization of the research purpose it was specially eveloped a discipline “Professional interaction of dentists” which is aimed at the realization of the tasks: the acquisition of future dentists theoretical knowledge on problems of communication and interaction; increasing the need for communication, implementing a variety of interactions; the formation of future dentists readiness for the implementation of professional interaction, positive communicative attitude to team interaction and receiving satisfaction from it. The program results of the study of the indicated discipline are presented, content of its modules is disclosed. Interactive forms which are used in the process of training future dentists (trainings, business games, problem situations, etc.) and teaching methods (dialogue-discussion, polygon, brainstorming, method of ideas generation, situational dialogues, etc.) are described. The components of future dentist’s readiness for professional interaction are developed: motivational, cognitive, operational and personal. The results of the pedagogical experiment, which proved the effectiveness of the implementation of the special course “Professional Interaction of Dentists», are presented. Statistical analysis of the results of the study made it possible to establish that after studying the special course in the experimental group there was a noticeable significant increase in the number of students assigned to the high level, in addition, the number of future dentists with a low level was significantly reduced. Одним із найважливіших показників професійної підготовки майбутніх стоматологів, їх конкурентоспроможності є розвиток професійної взаємодії. Тому метою статті визначено оновлення змісту підготовки майбутніх стоматологів до здійснення професійної взаємодії. Для реалізації мети дослідження спеціально розроблено навчальну дисципліну „Професійна взаємодія стоматологів”, що спрямована на реалізацію завдань: набуття майбутніми стоматологами теоретичних знань із проблем комунікації та взаємодії; підвищення рівня потреби у спілкуванні, здійсненні розмаїття взаємодій; формування в майбутніх стоматологів готовності до здійснення професійної взаємодії, позитивної комунікативної налаштованості на командну взаємодію і отримання задоволення від неї. Подано програмні результати вивчення зазначеної дисципліни, розкрито зміст її модулів. Описано інтерактивні форми (тренінги, ділові ігри, проблемні ситуації та ін.) та методи навчання (діалог-обговорення, полілог, мозковий штурм, метод генерування ідей, ситуативні діалоги тощо), що застосовано в процесі професійної підготовки майбутніх стоматологів. Розроблено компоненти готовності майбутніх стоматологів до професійної взаємодії: мотиваційний, когнітивний, операційний та особистісний. Подано результати педагогічного експерименту, який довів ефективність реалізації спецкурсу „Професійна взаємодія стоматологів”. Статистична обробка результатів дослідження дозволила встановити, що після вивчення спецкурсу в експериментальній групі помітне суттєве збільшення кількості студентів, яких віднесено до високого рівня, крім того, значно зменшилася кількість майбутніх стоматологів, які мають низький рівень. Одним из важнейших показателей профессиональной подготовки будущих стоматологов, их конкурентоспособности является развитие профессионального взаимодействия. Поэтому целью статьи определено обновление содержания подготовки будущих стоматологов к осуществлению профессиональной взаимодействия. Для реализации цели исследования специально разработана учебная дисциплина "Профессиональное взаимодействие стоматологов", направленная на реализацию задач: приобретение будущими стоматологами теоретических знаний по проблемам коммуникации и взаимодействия; повышение уровня потребности в общении, осуществлении разнообразие взаимодействий; формирования у будущих стоматологов готовности к осуществлению профессиональной взаимодействия, положительной коммуникативной настроенности на командное взаимодействие и получение удовольствия от нее. Подано программные результаты изучения указанной дисциплины, раскрыто содержание ее модулей. Описаны интерактивные формы (тренинги, деловые игры, проблемные ситуации и др.) И методы обучения (диалог-обсуждение, полилог, мозговой штурм, метод генерирования идей, ситуативные диалоги и т.п.), применены в процессе профессиональной подготовки будущих стоматологов. Разработаны компоненты готовности будущих стоматологов к профессиональной взаимодействия: мотивационный, когнитивный, операционный и личностный. Представлены результаты педагогического эксперимента, который доказал эффективность реализации спецкурса "Профессиональное взаимодействие стоматологов». Статистическая обработка результатов исследования позволила установить, что после изучения спецкурса в экспериментальной группе заметно существенное увеличение количества студентов, отнесенных к высокому уровню, кроме того, значительно уменьшилось количество будущих стоматологов, имеющих низкий уровень.
- ДокументTheory and Practice of Future Teacher’s Training for Work in New Ukrainian School(OKTAN PRINT s.r.o., 2020) Andriievska, V.; Baidala, V.; Balatsynova, A.; Bashkir, O.; Bilousova, L.; Borysenko, N.; Boychuk, Y.; Burlachenko, N.; Byhar, A.; Chernovol-Tkachenko, R.; Danylyuk, S.; Kramska, Z.; Krapivnyk, G.; Kravets, V.; Kryshchuk, B.; Kupina, I.; Kuzmina, O.; Lebedyk, L.; Lebid, O.; Loiik, H.; Luparenko, S.; Pisotska, M.; Malykhina, E.; Marionda, I.; Marmaza, O.; Martyniuk, A.; Masiuk, O.; Meshko, H.; Meshko, O.; Mohammad Ameri, S.; Naboka, O.; Nahachevska, Z.; Pits, I.; Nebytova, I.; Ostrovska, N.; Рartola, V.; Peklina, G.; Peretyaha, L.; Petryshyn, L.; Pinskiy, O.; Plis, V.; Popova, O.; Prokop, I.; Prokopenko, A.; Prokopenko, I.; Prokopenko, I.; Pylypiv, O.; Radziievska, O.; Sultanova, N.; Rohalska-Yablonskaa, I.; Romanyshyna, O.; Rybalko, L.; Sapozhnikov, V.; Sapozhnikova, D.; Savchenko, S.; Semenovych, K.; Shcheblykina, T.; Shpak, V.; Shyshenko, V.; Syvokhop, E.; Sivak, N.; Skhirta, M.; Smolуanyuk, N.; Sobchenko, T.; Starikova, L.; Stepanenko, V.; Strelnikov, V.; Temchenko, O.; Tkachenko, L.; Tkachov, A.; Tkachov, S.; Tkachova, N.; Tokarieva, A.; Trubavina, I.; Tsybulko, L.; Domina, V.; Turishcheva, L.; Tytarenko, L.; Ushmarova, V.; Volkova, N.; Vorozhbit-Horbatiuk, V.; Yepikhina, M.; Yermakova, T.; Yershova-Babenko, I.; Yesman, I.; Yurkiv, Y.; Dorozhko, I.; Zelenska, L.; Zhadko, O.; Zhelanova, V.; Zhukov, V.; Zhyrska, H.; Zolotukhina, S.; Zozulia, K.; Dovzhenko, T.; Dzhezheley, O.; Dzhus, O.; Emets, A.; Fentsуk, O.; Filatova, L.; Fomina, L.; Gepenko, L.; Gerasimova, N.; Gerasymova, I.; Grechanyk, О.; Grygorash, V.; Guzenko, N.; Havrysh, I.; Horovenko, O.; Ionova, O.; Kabatska, O.; Kabus, N.; Kalina, K.; Kaplun, S.; Karaman, O.; Karpova, M.; Kazachiner, O.; Kazakova, N.; Khlebnikova, T.; Kikinezhdi, O.; Kin, O.; Kiz, O.; Kniaz, H.; Korinna, H.; Koroliova, L.; Kovalenko, O.; Kovalenko, V.The monograph is dedicated to substantiation of future teacher’s training for work in New Ukrainian school, which is an important problem of reforms in modern education in Ukraine. The study of the authors presents the theory, methods and generalized experience in teacher’s training on a new basis. The authors have generalized the new approaches to teacher’s training, ways, conditions and methods of introduction of them into practice of higher pedagogical education. They have revealed the new concepts, which are important for updating the content and methods of future teacher’s training, the new and improved methods of organizing the educational process on a new basis. The new experience in teacher’s training, which was experimentally verified and tested in theprocess of future teachers’ training, has been broadly generalized. The monograph is based on the Concept of the New Ukrainian School, current legislation on education, higher and general secondary education in Ukraine. It can be recommended for training teachers, students and applicants for bachelor’s and master’s degrees, post-graduate students, research and teaching staff of institutions of higher pedagogical education and for a wide range of scholars and teachers. Монографія присвячена обґрунтуванню підготовки майбутніх учителів до роботи в новій українській школі, що є важливою проблемою реформ сучасної освіти в Україні. У дослідженні авторів на новій основі представлена теорія, методи та узагальнений досвід підготовки вчителів. Автори узагальнили нові підходи до навчання вчителів, шляхи, умови та методи впровадження їх у практику вищої педагогічної освіти. Вони розкрили нові концепції, важливі для оновлення змісту та методів навчання майбутнього вчителя, нові та вдосконалені методи організації навчального процесу на нових засадах. Новий досвід підготовки вчителів, який був експериментально перевірений та перевірений у процесі підготовки майбутніх учителів, широко узагальнений. Монографія базується на Концепції Нової української школи, чинному законодавстві про освіту, вищу та загальну середню освіту в Україні. Це може бути рекомендовано для підготовки викладачів, студентів та здобувачів ступеня бакалавра та магістра, аспірантів, науково-викладацького складу вищих педагогічних навчальних закладів, а також для широкого кола науковців та викладачів. Монография посвящена обоснованию подготовки будущих учителей к работе в Новой украинской школе, что является важной проблемой реформ современного образования в Украине. В исследовании авторов на новой основе представлена теория, методы и обобщенный опыт подготовки учителей. Авторы обобщили новые подходы к обучению учителей, пути, условия и методы внедрения их в практику высшего педагогического образования. Они раскрыли новые концепции, важные для обновления содержания и методов обучения будущего учителя, новые и усовершенствованные методы организации учебного процесса на новых принципах. Новый опыт подготовки учителей, который был экспериментально проверенный и проверенный в процессе подготовки будущих учителей, широко обобщенный. Монография базируется на Концепции новой украинской школы, действующем законодательстве об образовании, высшее и среднее образование в Украине. Это может быть рекомендовано для подготовки преподавателей, студентов и соискателей степени бакалавра и магистра, аспирантов, научно-преподавательского состава высших педагогических учебных заведений, а также для широкого круга ученых и преподавателей.