Перегляд за Автор "Smolina, O."
Зараз показано 1 - 1 з 1
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументIntroduction of the latest teaching practices and development of the educational process in the field of culture and art: the experience of EU countries(Revista Eduweb, 2022) Sidorova, I.; Smolina, O.; Khomiakova, O.; Andriichuk, P.; Romaniuk, L.Research on the development of education in the field of culture and arts is an important topic in view of the transformation processes in the EU. Although European education is based on the Bologna system of education, it is improved by modern pedagogical practices with broad elements of modern technologies. The article aims to analyze the development of education in the field of culture and art through the prism of modern transformational challenges in the EU. Our study is formed on the basis of both general theoretical and empirical research methods. In order to characterize the current state of the field of culture and art, the universities of Germany, France, the Netherlands and Latvia were selected for analysis. The results conclude that the EU's joint regulatory institutions coordinate activities in the field of culture and the arts. Therefore, the main principle in the work of European universities is the emphasis on independent practical work of students and the development of individual learning trajectories. Дослідження розвитку освіти у сфері культури і мистецтв є важливою темою з огляду на трансформаційні процеси в ЄС. Хоча європейська освіта базується на базується на Болонській системі освіти, вона вдосконалюється сучасними педагогічними практиками з широкими елементами сучасних технологій. Метою статті є аналіз розвитку освіти у сфері культури і мистецтва крізь призму сучасних трансформаційних викликів в ЄС. Наше дослідження сформовано на основі як загальнотеоретичних теоретичних та емпіричних методів дослідження. Для того, щоб охарактеризувати сучасний стан сфери культури і мистецтва, для аналізу було обрано університети Німеччини, Франції, Нідерландів та Латвії. За результатами дослідження зроблено висновок, що спільні регуляторні інституції ЄС координують діяльність у сфері культури і мистецтва. Відтак, основним принципом у роботі європейських університетів є принципом у роботі європейських університетів є акцент на самостійну практичну роботу студентів та розробку індивідуальних траєкторій навчання.