Перегляд за Автор "Peretyaha, L."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументThe Main Aspects of Ukrainian Teaching Staff Mobility as Integration Process in the Global Labor Market(Editura Lumen, Asociatia Lumen, 2019) Shabanov, R.; Kovalenko, O.; Shulga, I.; Dobroskok, I.; Peretyaha, L.; Basiuk, L.To determine the main aspects of Ukrainian teaching staff mobility as integration process in the global society. Material The survey involved female teachers (n=108) from H. S. Skovoroda Kharkiv National Pedagogical University (Kharkiv, Ukraine) and Pereiaslav-Khmelnytskyi Hryhoryi Skovoroda State Pedagogical University (Pereiaslav-Khmelnytskyi, Ukraine). The survey contained mains aspects of teaching staff mobility, respondents chose the proposed variants of each issue and explain their choice. It was determined that the most important aspects of Ukrainian teaching staff mobility were expansion of professional contacts, opportunity to gain experience in European universities, development in their professional area, gain the experience in a new professional area, international mobility, professional growth. The less attractive aspects of teaching staff mobility were increase in publication activity, the prospect of working abroad on a rolling basis, internal (regional) mobility, aspiration of permanent self-improvement. The level of professional mobility of Ukrainian teaching staff increase a lot last years due to the external politics of government and integration processes of modern society and it is considered to be the most effective way for professional development and competitive ability on the labor market. Мета дослідження: визначити основні аспекти мобільності українського педагогічного колективу як інтеграційного процесу у глобальному суспільстві. В опитуванні взяли участь жінки-викладачі (n = 108) з Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди (м. Харків, Україна) та Переяслав-Хмельницького державного педагогічного університету імені Григорія Сковороди (м. Переяслав-Хмельницький, Україна). Опитування містило основні аспекти мобільності педагогічного персоналу, респонденти вибрали запропоновані варіанти кожного питання та пояснили свій вибір. Визначено, що найважливішими аспектами мобільності українського педагогічного колективу були розширення професійних контактів, можливість набути досвіду роботи в європейських університетах, розвиток у їх професійній сфері, набуття досвіду у новій професійній сфері, міжнародна мобільність, професійне зростання. Не менш привабливими аспектами мобільності викладацького складу були збільшення видавничої активності, перспектива постійної роботи за кордоном, внутрішня (регіональна) мобільність, прагнення до постійного самовдосконалення. Були зроблені висновки: рівень професійної мобільності українського педагогічного колективу останнім часом значно підвищився через зовнішню політику уряду та інтеграційні процеси сучасного суспільства, і це вважається найефективнішим способом професійного розвитку та конкурентоспроможності на ринку праці. Цель исследования: определить основные аспекты мобильности украинского педагогического коллектива как интеграционного процесса в глобальном обществе. В опросе приняли участие женщины-преподаватели (n = 108) из Харьковского национального педагогического университета имени Г. С. Сковороды (г. Харьков, Украина) и Переяслав-Хмельницкого государственного педагогического университета имени Григория Сковороды (г. Переяслав-Хмельницкий, Украина). Опрос содержал основные аспекты мобильности педагогического персонала, респонденты выбрали предложенные каждому вопросу варианты и объяснили свой выбор. Определено, что важнейшими аспектами мобильности украинского педагогического коллектива были расширение профессиональных контактов, возможность приобрести опыт работы в европейских университетах, развитие в их профессиональной сфере, приобретение опыта в новой профессиональной сфере, международная мобильность, профессиональный рост. Не менее привлекательными аспектами мобильности преподавательского состава были увеличение издательской активности, перспектива постоянной работы за рубежом, внутренняя (региональная) мобильность, стремление к постоянному самосовершенствованию. Были сделаны выводы: уровень профессиональной мобильности украинского педагогического коллектива в последнее время значительно повысился из-за внешней политики правительства и интеграционных процессов современного общества, и это считается самым эффективным способом профессионального развития и конкурентоспособности на рынке труда.
- ДокументTheory and Practice of Future Teacher’s Training for Work in New Ukrainian School(OKTAN PRINT s.r.o., 2020) Andriievska, V.; Baidala, V.; Balatsynova, A.; Bashkir, O.; Bilousova, L.; Borysenko, N.; Boychuk, Y.; Burlachenko, N.; Byhar, A.; Chernovol-Tkachenko, R.; Danylyuk, S.; Kramska, Z.; Krapivnyk, G.; Kravets, V.; Kryshchuk, B.; Kupina, I.; Kuzmina, O.; Lebedyk, L.; Lebid, O.; Loiik, H.; Luparenko, S.; Pisotska, M.; Malykhina, E.; Marionda, I.; Marmaza, O.; Martyniuk, A.; Masiuk, O.; Meshko, H.; Meshko, O.; Mohammad Ameri, S.; Naboka, O.; Nahachevska, Z.; Pits, I.; Nebytova, I.; Ostrovska, N.; Рartola, V.; Peklina, G.; Peretyaha, L.; Petryshyn, L.; Pinskiy, O.; Plis, V.; Popova, O.; Prokop, I.; Prokopenko, A.; Prokopenko, I.; Prokopenko, I.; Pylypiv, O.; Radziievska, O.; Sultanova, N.; Rohalska-Yablonskaa, I.; Romanyshyna, O.; Rybalko, L.; Sapozhnikov, V.; Sapozhnikova, D.; Savchenko, S.; Semenovych, K.; Shcheblykina, T.; Shpak, V.; Shyshenko, V.; Syvokhop, E.; Sivak, N.; Skhirta, M.; Smolуanyuk, N.; Sobchenko, T.; Starikova, L.; Stepanenko, V.; Strelnikov, V.; Temchenko, O.; Tkachenko, L.; Tkachov, A.; Tkachov, S.; Tkachova, N.; Tokarieva, A.; Trubavina, I.; Tsybulko, L.; Domina, V.; Turishcheva, L.; Tytarenko, L.; Ushmarova, V.; Volkova, N.; Vorozhbit-Horbatiuk, V.; Yepikhina, M.; Yermakova, T.; Yershova-Babenko, I.; Yesman, I.; Yurkiv, Y.; Dorozhko, I.; Zelenska, L.; Zhadko, O.; Zhelanova, V.; Zhukov, V.; Zhyrska, H.; Zolotukhina, S.; Zozulia, K.; Dovzhenko, T.; Dzhezheley, O.; Dzhus, O.; Emets, A.; Fentsуk, O.; Filatova, L.; Fomina, L.; Gepenko, L.; Gerasimova, N.; Gerasymova, I.; Grechanyk, О.; Grygorash, V.; Guzenko, N.; Havrysh, I.; Horovenko, O.; Ionova, O.; Kabatska, O.; Kabus, N.; Kalina, K.; Kaplun, S.; Karaman, O.; Karpova, M.; Kazachiner, O.; Kazakova, N.; Khlebnikova, T.; Kikinezhdi, O.; Kin, O.; Kiz, O.; Kniaz, H.; Korinna, H.; Koroliova, L.; Kovalenko, O.; Kovalenko, V.The monograph is dedicated to substantiation of future teacher’s training for work in New Ukrainian school, which is an important problem of reforms in modern education in Ukraine. The study of the authors presents the theory, methods and generalized experience in teacher’s training on a new basis. The authors have generalized the new approaches to teacher’s training, ways, conditions and methods of introduction of them into practice of higher pedagogical education. They have revealed the new concepts, which are important for updating the content and methods of future teacher’s training, the new and improved methods of organizing the educational process on a new basis. The new experience in teacher’s training, which was experimentally verified and tested in theprocess of future teachers’ training, has been broadly generalized. The monograph is based on the Concept of the New Ukrainian School, current legislation on education, higher and general secondary education in Ukraine. It can be recommended for training teachers, students and applicants for bachelor’s and master’s degrees, post-graduate students, research and teaching staff of institutions of higher pedagogical education and for a wide range of scholars and teachers. Монографія присвячена обґрунтуванню підготовки майбутніх учителів до роботи в новій українській школі, що є важливою проблемою реформ сучасної освіти в Україні. У дослідженні авторів на новій основі представлена теорія, методи та узагальнений досвід підготовки вчителів. Автори узагальнили нові підходи до навчання вчителів, шляхи, умови та методи впровадження їх у практику вищої педагогічної освіти. Вони розкрили нові концепції, важливі для оновлення змісту та методів навчання майбутнього вчителя, нові та вдосконалені методи організації навчального процесу на нових засадах. Новий досвід підготовки вчителів, який був експериментально перевірений та перевірений у процесі підготовки майбутніх учителів, широко узагальнений. Монографія базується на Концепції Нової української школи, чинному законодавстві про освіту, вищу та загальну середню освіту в Україні. Це може бути рекомендовано для підготовки викладачів, студентів та здобувачів ступеня бакалавра та магістра, аспірантів, науково-викладацького складу вищих педагогічних навчальних закладів, а також для широкого кола науковців та викладачів. Монография посвящена обоснованию подготовки будущих учителей к работе в Новой украинской школе, что является важной проблемой реформ современного образования в Украине. В исследовании авторов на новой основе представлена теория, методы и обобщенный опыт подготовки учителей. Авторы обобщили новые подходы к обучению учителей, пути, условия и методы внедрения их в практику высшего педагогического образования. Они раскрыли новые концепции, важные для обновления содержания и методов обучения будущего учителя, новые и усовершенствованные методы организации учебного процесса на новых принципах. Новый опыт подготовки учителей, который был экспериментально проверенный и проверенный в процессе подготовки будущих учителей, широко обобщенный. Монография базируется на Концепции новой украинской школы, действующем законодательстве об образовании, высшее и среднее образование в Украине. Это может быть рекомендовано для подготовки преподавателей, студентов и соискателей степени бакалавра и магистра, аспирантов, научно-преподавательского состава высших педагогических учебных заведений, а также для широкого круга ученых и преподавателей.