Перегляд за Автор "Kalashnyk, N."
Зараз показано 1 - 6 з 6
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументEducational Studios : Theory and Practice(Premier Publishing s.r.o., Vienna-Prague, 2018-04-25) Karaman, O.; Yurkiv, Ya.; Davydova, Zh.; Ionova, O.; Trubavina, I.; Kabus, N.; Chernovol-Tkachenko, R.; Rogova, T.; Romanyshyna, L.; Romanyshyna, O.; Kalashnyk, L.; Naumenko, S.; Wu, Ya.; Luparenko, S.; Tverdokhlib, T.; Panasenko, E.; Sapozhnikov, S.; Pisotskaya, M.; Zhelanova, V.; Linnik, O.; Agarkova, N.; Zolotukhina, S.; Zelenska, L.; Kin, O.; Sobchenko, T.; Smolyanyuk, N.; Roman, N.; Zhukov, V.; Vasylieva, S.; Marmaza, O.; Tsapko, A.; Rybalko, L.; Jose da Costa, G.; Dovzhenko, T.; Nebytova, I.; Tverdokhlib, G.; Podcherniaieva, N.; Kurinnoi, Ia.; Zelenskyi, R.; Sliusarenko, O.; Zelenskyi, B.; Kabatska, O.; Gurina, V.; Gorbacheva, I.; Popova, O.; Kabanska, O.; Popov, V.; Tkachovа, N.; Tkachov, A.; Zahrebelnyi, O.; Naboka, O.; Sharapova, O.; Brigak, N.; Krischuk, B.; Deynychenko, G.; Deinychenko, V.; Deynichenko, T.; Havrilova, L.; Voronova, N.; Kirychenko, S.; Lebedieva, K.; Kalashnyk, N.; Levchenko, Y.; Rakhlis, V.; Chornovol-Tkachenko, R.; Martyniuk, A.; Trubavina, I.; Kaplun, S.; Kutsenko, T.; Lazariev, M.; Lazarieva, O.; Lazarieva, K.; Mainaiev, F.; Rybalko, L.; Bilous, T. L.The monograph is dedicated to scientifi c achievements of Department of General Pedagogy and Pedagogy of Higher School in H. S. Skovoroda Kharkiv National Pedagogical University. It contains works on modern transformations of education in Ukraine in methodological, theoretical, methodic and technological aspects. The monograph reveals new scientifi c approaches in theory of pedagogy, since they have been implemented, experimentally verifi ed and approved in educational practice. New terms and concepts are defi ned in the monograph, and it reveals the pedagogical conditions for improving the quality of education and upbringing, for they have been identifi ed and tested in experimental work. Socialpedagogical, historical and managerial aspects of improving the realization of the human right to education are outlined. Монографія присвячена науковим досягненням кафедри загальної педагогіки та педагогіки вищої школи Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди. У ній представлені роботи за сучасними перетвореннями освіти в Україні в методологічних, теоретичних, методичних і технологічних аспектах. Монографія розкриває нові наукові підходи в теорії педагогіки, оскільки вони реалізовані, експериментально підтверджені і затверджені в навчальній практиці. У монографії визначені нові терміни і поняття, що розкривають педагогічні умови для підвищення якості освіти і виховання, оскільки вони були ідентифіковані і випробувані в експериментальній роботі. Викладено соціально-педагогічні, історичні та управлінські аспекти вдосконалення реалізації права людини на освіту. Монография посвящена научным достижениям кафедры общей педагогики и педагогики высшей школы Харьковского национального педагогического университета имени Г. С. Сковороды. В ней представлены работы по современным преобразованиям образования в Украине в методологических, теоретических, методических и технологических аспектах. Монография раскрывает новые научные подходы в теории педагогики, поскольку они реализованы, экспериментально подтверждены и утверждены в учебной практике. В монографии определены новые термины и понятия, раскрывающие педагогические условия для повышения качества образования и воспитания, поскольку они были идентифицированы и испытаны в экспериментальной работе. Изложены социально-педагогические, исторические и управленческие аспекты совершенствования реализации права человека на образование.
- ДокументEducational Studios: Theory and Practice(Premier Publishing, 2018) Agarkova, N.; Bilous, T.; Brizhak, N.; Chernovol-Tkachenko, R.; Chornovol-Tkachenko, R.; Davydova, Zh.; Deynychenko, G.; Deinychenko, V.; Deynichenko, T.; Dovzhenko, T.; Gurina, V.; Gorbacheva, I.; Havrilova, L.; Ionovа, O.; Jose da Costa, G.; Kabanska, O.; Kabatska, O.; Kabus, N.; Kalashnyk, L.; Kalashnyk, N.; Kaplun, S.; Karaman, O.; Kin, O.; Kirychenko, S.; Krishchuk, B.; Kurinnyi, Ia.; Kutsenko, T.; Lazariev, M.; Lazarieva, K.; Lazarieva, O.; Lebedieva, K.; Levchenko, Ya.; Linnik, O.; Luparenko, S.; Mainaiev, F.; Marmaza, O.; Martyniuk, A.; Naboka, O.; Naumenko, S.; Nebytova, I.; Panasenko, E.; Pisotskaya, M.; Podcherniaieva, N.; Popova, O.; Popov, V.; Rakhlis, V.; Rogova, T.; Roman, N.; Romanyshyna, L.; Romanyshyna, O.; Rybalko, L.; Sapozhnikov, S.; Sharapova, O.; Sliusarenko, O.; Smolyanyuk, N.; Sobchenko, T.; Tkachov, A.; Tkachovа, N.; Trubavina, I.; Tsapko, A.; Tverdokhlib, G.; Tverdokhlib, T.; Vasylieva, S.; Voronova, N.; Yanlin, W.; Yurkiv, Ya.; Zahrebelnyi, O.; Zelenskyi, B.; Zelenskyi, R.; Zhelanova, V.; Zhukov, V.; Zolotukhina, S.; Zelenska L.The monograph is dedicated to scientifi c achievements of Department of General Pedagogy and Pedagogy of Higher School in H. S. Skovoroda Kharkiv National Pedagogical University. It contains works on modern transformations of education in Ukraine in methodological, theoretical, methodic and technological aspects. The monograph reveals new scientific approaches in theory of pedagogy, since they have been implemented, experimentally verifi ed and approved in educational practice. New terms and concepts are defi ned in the monograph, and it reveals the pedagogical conditions for improving the quality of education and upbringing, for they have been identifi ed and tested in experimental work. Socialpedagogical, historical and managerial aspects of improving the realization of the human right to education are outlined. Монографія присвячена науковим досягненням кафедри загальної педагогіки та педагогіки вищої школи ХНПУ ім. Г. С. Сковороди. Вона містить роботи з сучасних перетворень освіти в Україні. Монографія розкриває нові наукові підходи в теорії педагогіки, оскільки вони були впроваджені, експериментально перевірені та затверджені на навчальній практиці. У монографії окреслено нові терміни та поняття, а також це розкриває педагогічні умови для підвищення якості освіти та виховання, оскільки вони були ідентифіковані та випробувані в експериментальній роботі. Викладено соціально-педагогічні, історичні та управлінські аспекти вдосконалення реалізації права людини на освіту. Монография посвящена научным достижением кафедры общей педагогики и педагогики высшей школы ХНПУ им. Г. С. Сковороды. Она содержит работы из современных преобразований образования в Украине. Монография раскрывает новые научные подходы в теории педагогики, поскольку они были внедрены, экспериментально проверены и утверждены на учебной практике. В монографии обозначены новые термины и понятия, а также это раскрывает педагогические условия для повышения качества образования и воспитания, поскольку они были идентифицированы и испытаны в экспериментальной работе. Изложены социально-педагогические, исторические и управленческие аспекты совершенствования реализации права человека на образование.
- ДокументFORMING OF SOFT COMPETENCIES EDUCATIONAL PROCESS MANAGEMENT CHANGES (DISTANCE EDUCATION)(Rezekne Academy of Technologies, 2021-05-28) Fenlai, J.; Kalashnyk, N.; Chernovol-Tkachenko, R.; Sinje, L.; Zhijian, L.The impetus and innovative idea for research was the rapid transformational changes in society. These changes were expressed in the experimental search activities of the development in education and other social and humanitarian sciences, which are now taking place in the world in connection with the COVID-19 pandemic and the maximum distanceization of processes, including educational ones. The authors concluded that these changes concern: teaching methods, organization and management of educational processes. In practical teaching, the authors noticed the peculiarities of soft competencies formation in distance learning. Unlike knowledge, soft competencies are formed in social interaction. It is completely different in content and forms of construction in online education than in the offline one. These changes in educational transformations and management of educational processes take place due to fundamental transformations under the influence of: scientific and technological progress, global security challenges, wide access to information, significant part of life virtualization, restructuring of the axis of the teaching paradigm, etc. The main idea of the article is focused on changes of soft competencies formation as they are understood in distance learning; also it was emphasized the changes, necessary for successful teachers' work management in this area. Research methods: general scientific (analysis, synthesis, collection of information, expert opinions, forecasting and modeling), special scientific (analysis of changes in law, recommended practices, observation, authors' own practice and fixation in changes in the educational results of their students). Поштовхом та новаторською ідеєю для дослідження стали швидкі трансформаційні зміни у суспільстві. Ці зміни були виражені в експериментальній пошуковій діяльності розвитку освіти та інших соціальних та гуманітарних науках, яка зараз відбувається у світі у зв'язку з пандемією COVID-19 та максимальною дистанціацією процесів, у тому числі навчальних. Автори дійшли висновку, що ці зміни стосуються: методів навчання, організації та управління навчальними процесами. У практичному навчанні автори помітили особливості формування м’яких компетентностей у дистанційному навчанні. На відміну від знань, м’які компетенції формуються у соціальній взаємодії. У змісті та формах побудови он-лайн освіти він зовсім інший, ніж у офлайн. Ці зміни в освітніх трансформаціях та управлінні освітніми процесами відбуваються внаслідок фундаментальних перетворень під впливом: науково -технічного прогресу, глобальних проблем безпеки, широкого доступу до інформації, значної частини віртуалізації життя, перебудови осі парадигми навчання, тощо. Основна ідея статті зосереджена на змінах формування м’яких компетентностей у їх розумінні в дистанційному навчанні; також було підкреслено зміни, необхідні для успішного управління роботою вчителів у цій сфері. Методи дослідження: загальнонаукові (аналіз, синтез, збір інформації, висновки експертів, прогнозування та моделювання), спеціальні наукові (аналіз змін законодавства, рекомендованої практики, спостереження, власна практика авторів та фіксація змін у навчальних результатах студенти). Толчком и новаторской идеей для исследования стали быстрые трансформационные изменения в обществе. Эти изменения были выражены в экспериментальной поисковой деятельности развития образования и других социальных и гуманитарных науках, которая сейчас происходит в мире в связи с пандемией COVID-19 и максимальной дистанциациею процессов, в том числе учебных. Авторы пришли к выводу, что эти изменения касаются: методов обучения, организации и управления учебными процессами. В практическом обучении авторы заметили особенности формирования мягких компетенций в дистанционном обучении. В отличие от знаний, мягкие компетенции формируются в социальном взаимодействии. В содержании и формах построения он -лайн образования он совсем другой, чем в книге. Эти изменения в образовательных трансформациях и управлении образовательными процессами происходят вследствие фундаментальных преобразований под влиянием: научно-технического прогресса, глобальных проблем безопасности, широкого доступа к информации, значительная часть виртуализации жизни, перестройки оси парадигмы обучения и тому подобное. Основная идея статьи сосредоточено на изменениях формирования мягких компетенций в их понимании в дистанционном обучении; также было подчеркнуто изменения, необходимые для успешного управления работой учителей в этой сфере. Методы исследования: общенаучные (анализ, синтез, сбор информации, выводы экспертов, прогнозирования и моделирования), специальные научные (анализ изменений законодательства, рекомендованной практики, наблюдения, собственная практика авторов и фиксация изменений в учебных результатах студенты).
- ДокументPractical issues of future negotiators' trainings by the means of role-playing in non-formal education(Premier Publishing s.r.o., Vienna-Prague, 2018) Kalashnyk, N.; Levchenko, Y.; Rakhlis, V.The need for specialists able to conduct negotiations, as well as the conceptual justifi cation of their vocational training system, is becoming ever more tangible in modern Ukraine. Throughout its existence, humanity has worked out only two forms of conflict resolution, no matter which levels they arise : through force and through mutual agreements. Therefore, negotiations as a form of solv-ing a state, social, political, and personal conflict is not the achievement of the New or Newest Times, but has been known and used since ancient times. In different conditions negotiators were representatives of various professions : from translators to military personnel, but only at the beginning of the twentieth cen-tury this activity was recognized as an independent profession- the negotiator. However, until now, the profession mentioned is not presented in the “Classifier of Occupations of Ukraine”, and, therefor, there is no professional training of specialists in this area in the country. Though there is a huge verity of short-term courses, trainings, couching seminars etc. aiming to train negotiators can be fi ned in the sphere of non-formal education both in Ukraine and abroad. Seing as the additional competence negotiators` trainings are mostly conduct in the system of non-formal education because this system in particular fi ts the peculiarities of negotiators` tainings process most: limited time, individual approach or work in small groups, reliance on practice and teaching through practice. The authors of the article show role-playing as one of the most widely-used methods of negotiars`training practice. Потреба у спеціалістах, здатних вести переговори, а також в концептуальному обґрунтуванні їх системи професійного навчання стає все більш відчутною в сучасній Україні. Протягом свого існування людство виробило лише дві форми вирішення конфліктів, незалежно від того, на якому рівні вони виникають: шляхом сили та взаємних домовленостей. Тому переговори як форма вирішення державного, соціального, політичного та особистого конфлікту не є досягненням Нового чи Нового часу, а відомі та використовуються з давніх часів. В різних умовах учасники переговорів були представниками різних професій: від перекладачів до військовослужбовців, але лише на початку ХХ століття ця діяльність була визнана незалежною професією - переговорницею. Однак до цих пір зазначена професія не представлена в «Класифікаторі професій України», і, отже, в країні немає професійної підготовки фахівців у цій галузі. Хоча існує велика кількість короткотермінових курсів, тренінгів, семінарів з кушетки тощо, спрямованих на підготовку переговорників, можна визначити у сфері неформальної освіти як в Україні, так і за її межами. В якості тренінгу учасників переговорів з додатковою компетенцією в основному проводяться в системі неформальної освіти, оскільки ця система, зокрема, визначає особливості процесу виснаження переговорників: обмежений час, індивідуальний підхід або робота в малих групах, опора на практику та викладання через практику. Автори статті демонструють рольові ігри як один із найбільш широко використовуваних методів підготовки переговорів. Потребность в специалистах, способных вести переговоры, а также концептуальное обоснование их системы профессионального обучения, становится все более ощутимой в современной Украине. За время своего существования человечество разработало только две формы разрешения конфликтов, независимо от того, на каких уровнях они возникают: силой и взаимными соглашениями. Следовательно, переговоры как форма разрешения государственного, социального, политического и личного конфликта не являются достижением Нового или Нового времени, но известны и используются с древних времен. В разных условиях переговорщики были представителями разных профессий: от переводчиков до военнослужащих, но только в начале двадцатого века эта деятельность была признана независимой профессией - переговорщиком. Однако до сих пор указанная профессия не представлена в «Классификаторе профессий Украины», и поэтому в стране отсутствует профессиональная подготовка специалистов в этой области. Хотя существует огромное количество краткосрочных курсов, тренингов, обучающих семинаров и т. д., Направленных на подготовку участников переговоров, можно найти в сфере неформального образования как в Украине, так и за рубежом. В качестве дополнительной компетенции тренинги для переговорщиков в основном проводятся в системе неформального образования, потому что эта система, в частности, больше всего соответствует особенностям процесса переговоров: ограниченное время, индивидуальный подход или работа в небольших группах, опора на практику и обучение через практику. Авторы статьи показывают, что ролевые игры являются одним из наиболее распространенных методов обучения участников переговоров.
- ДокументSocial workers training to the work with internally displaced persons: Ukrainian experience(The Institute for Research and European Studies, 2019-05) Trubavina, I.; Tsybulko, L.; Vasylieva, S.; Kalashnyk, N.The article is devoted to a problem of social work in Ukraine – the European Union help to internally displaced persons as a special category of citizens which appeared in Ukraine because of military conflict on Donbass, which is provided through educational work with social workers in new social, economical and political conditions. The aim of the article is to represent theoretical basis and methods of organization of educational work with social workers in the field of informative and explanatory work with internally displaced persons by the means of multidisciplinary brigades coming to the places of their compact residence. The authors of the article are the first ones to substantiate and explain scientific approaches to such kind of educational work (competent, family centered, androgynous, activity, multidisciplinary, ‘help for self-help’) and taking it as basis explain content, forms and methods of social workers. Стаття присвячена проблемі соціальної роботи в Україні – допомога Європейського Союзу внутрішньо переміщеним особам як особливій категорії громадян, що з'явилася в Україні через військовий конфлікт на Донбасі, яка надається через освітню роботу з соціальними працівниками в нових соціальних, економічних та політичних умовах. Метою статті є представлення теоретичних засад та методів організації просвітницької роботи з соціальними працівниками у сфері інформаційно-роз'яснювальної роботи з внутрішньо переміщеними особами засобами мультидисциплінарних бригад, які виїжджають до місць їх компактного проживання. Автори статті є першими, хто обґрунтовують та пояснюють наукові підходи до такого виду просвітницької роботи (компетентнісний, сімейно-центрований, андрогінний, діяльнісний, мультидисциплінарний, "допомога для самодопомоги") і на їх основі розкривають зміст, форми та методи роботи соціальних працівників.
- ДокументTEACHING STAFF TRAINING IN THE AUSTRALIAN HIGHER EDUCATION SYSTEM(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2020) Doronina, O.; Kalashnyk, N.The article aims at presenting the system of teaching staff training in Australia’s system of higher education. In Australia, as in the rest of the world, the teaching staff is aging. In this context, the training of new staff alongside their continuous professional development is considered as the key to maintaining educational standards at the proper level. It was revealed that teacher training in Australia is a continuous system aimed at training all kinds of teaching staff. Initial teacher education is acquired at universities at the bachelor's level at the faculties of education, with a future opportunity to get the qualifications of a Master or Doctor of Education. Australian universities offer quality teacher training programs and a wide range of courses. A further selection of staff is carried out following national standards for the professional development of teachers: after obtaining a qualification, a novice teacher applies for accreditation to conduct the professional activity. The research results show that future teaching staff receives high-quality knowledge and skills for further professional activity regarding children, students in HEIs, disabled people, older persons, and people with special needs. The quality of future teachers is dependent on their initial training and further continued development. The novelty of the results presents stages of teacher staff training in Australia and highlighting that this is a multilevel and flexible system with high standards. Стаття має на меті презентувати систему підготовки педагогічних працівників у системі вищої освіти Австралії. Зважаючи на глобальне старіння, в Австралії, як у всьому світі, відбувається старіння педагогічного персоналу. Разом із цим, міжнародні інституції наголошують на нестачі вчителів як світовій проблемі. У цьому контексті, підготовка нових педагогічних працівників та їх постійний професійний розвиток вважається актуальними для підтримки освітніх стандартів країни. Було визначено, що підготовка педагогічних працівників в Австралії є безперервною системою, що спрямована на підготовку всіх видів педагогічних працівників. Початкова освіта вчителів здобувається в університетах (ступінь бакалавра) на факультетах освіти, із майбутньою перспективою отримання ступенів Магістра або Доктора Освіти. Австралійські університети пропонують якісні програми підготовки вчителів. Подальший розвиток відбувається згідно з національними стандартами професійного розвитку вчителів: після отримання кваліфікації, вчителі-початківці повинні отриматиакредитацію для здійснення професійної діяльності. Робиться висновок, що майбутні вчителі в Австралії отримують якісні знання та навички для подальшої роботи зі дітьми дошкільного віку, школярами, студентами, людьми з особливими потребами, людьми похилого віку. Педагогічна компетентність учителя є прямо залежною від якісної початкової освіти та подальшого професійного розвитку. Новизна отриманих результатів полягає у презентації етапів підготовки педагогічного персоналу в системі вищої освіти Австралії та висвітленні того, що це система з високими стандартами.