Перегляд за Автор "Iгнатьєва, А. І."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументПОРIВНЯЛЬНИЙ АНАЛIЗ ОСВIТНIХ СИСТЕМ ВЕЛИКОБРИТАНIЇ ТА УКРАЇНИ(Уман. держ пед. ун-т ім. П.Тичини, 2016) Iгнатьєва, А. І.У статтi проаналiзована дiяльнiсть Я. Ряппо, який знайшов прогалини в навчаннi в Українi. Цей проект проаналiзував Я. Ряппо, який вiдзначив, що система українського навчаня вiдрiзняється вiд iнших систем освiти в свiтi, зокрема Великобританiї, виокремив зв’язок iнших педагогiв Британiї у ХХ ст. Протягом ХХ столiття були вивченi свiтовi органiзацiї, якi iнiцiювали iнтеграцiйнi процеси в навчальнiй сферi задля головної мети – пiдвищення її ефективностi. Європейські фахівці висловлюють думку про те, що сьогодні якісна освіта не може обмежуватися лише набуттям умінь читати, писати, рахувати, натомість вона повинна охоплювати досить широкий спектр соціально-технологічних знань, умінь і навичок – комп’ютерна, екологічна, політична грамотність. В статье проанализирована деятельность Я. Ряппо, который нашел пробелы в обучении в Украине. Этот проект проанализировал Я. Ряппо, который отметил, что система образования Украины отличается от других систем образования в мире, особенно Великобритании, выявил связь других педагогов Британии в ХХ в. В течении ХХ века были изучены мировые организации, которые инициировали интеграциооные процессы в образовательной сфере для главной цели – повышения еë ефективности. Европейские специалисты рассказывают о том, что сегодня качественное образование не может ограничиваться только приобретениями уметьчитать, писать, считать, к тому же, оно должно охвачивать широкий спектр социально-технологических знаний, умений и навыков – компьютерная, экологическая, политическая грамотность. This essay related about Yan Ryappo’s activity, who was organized in the field of education in Ukraine. The project of educational system made by Ryappo is analyzed, Ukrainian and Russian systems of overall labour high professional schools were differentiated, related about others Britain’s pedagogues in XX century. During XX century were educated universal organizations, which initiated internationals processes in educational sphere with aim of rising her effectiveness. In modern conditions demands to education begin width, than passing of complex discipline knowledge’s, from education we waiting training to life, formation readiness to continuous education. European specialists to tell, that quality education can’t limited only acquisitions to read, to write, to count, also can envelop widely spectrum of social- technological knowledge’s, ability and skills – computers, ecological, political literacy. Expressed recommendations include to necessary contents education block of knowledge’s as: protection of environment, antiracism education, studying local dialects, sexual education, protection of health, rational feeding, problems of population, prevention of alcoholism, drug addition etc.
- ДокументСучасний розвиток системи вищої освiти(Роял Принт, 2016) Iгнатьєва, А. І.У доповіді зазначено, по-перше, що зараз в Україні вища освіта спрямована на патріотичне виховання та навчання студентської молоді (навчання у дусі українського патріотизму), по-друге, держава гарантує повне забезпечення культурного, морального та духовного розвитку особистості; по-третє, вища освіта базується на чотирьох основних напрямках:1) якість, доступність, ефективність; 2) здатність та прагнення до навчання; 3) запровадження проблемного ситуаційного навчання з визначенням сутності та структури проблем, шляхів їх вирішення; 4) запровадження діалогової інтерактивної форми навчання студентів. В докладе указано, во-первых, что сейчас в Украине высшее образование направлено на патриотическое воспитание и обучение студенческой молодежи (обучение в духе украинского патриотизма), во-вторых, государство гарантирует полное обеспечение культурного, нравственного и духовного развития личности; в-третьих, высшее образование базируется на четырех основных направлениях:1) Качество, доступность, эффективность; 2) способность и стремление к обучению; 3) внедрение проблемного ситуационного обучения с определением сущности и структуры проблем, путей их решения; 4) внедрение диалоговой интерактивной формы обучения студентов. The report states, first, that now in Ukraine higher education is aimed at Patriotic education and training of students (education in the spirit of Ukrainian patriotism), second, the state guarantees the cultural, moral and spiritual development of the individual; thirdly, higher education is based on four main areas:1) Quality, accessibility, efficiency; 2) ability and desire for learning; 3) implementation of problem-based situational learning with the definition of essence and structure of problems and their solutions; 4) the introduction dialog box of the interactive learning students.