Перегляд за Автор "Golenkova, Yu."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументInfluence of means of parterre gymnastics on physical fitness of young athletes in acrobatic rock and roll(Health, sport, rehabilitation, 2020-06-16) Kravchuk, T.; Golenkova, Yu.; Sanzharova, N.; Katrechko, I.The aim: to determine the effectiveness of the use of means of parterre gymnastics for physical training at the initial stage of longterm training in acrobatic rock and roll. Material and methods. The study involved 28 children 6-7 years (14 girls and 14 boys) engaged in acrobatic rock and roll the first year. Research methods: Study and analysis of scientific-pedagogical and special-methodical literature; analysis of the curriculum for acrobatic rock and roll, rules and videos of competitions; interview of coaches; pedagogical experiment; pedagogical control tests (testing); methods of mathematical statistics. Results. As a result of the study, a statistically significant positive effect of parterre gymnastics exercises on the level of development of individual physical abilities of young athletes was revealed. Introduction to the educational and training process of young athletes engaged in acrobatic rock ' n ' roll plot complexes of parterre gymnastics for 3 months, contributed to a significant increase in performance: forward tilt, splits, lifting the torso in the air for 1 min. and lifting straight legs in the vise, as well as three somersaults forward (at p <0.05). Conclusions. Priority physical qualities necessary for effective training of young athletes in acrobatic rock and roll are revealed. Among them: flexibility, strength and coordination abilities. On the basis of the analysis of anatomical, physiological and psychological features of the development of children engaged in rock and roll at the initial stage of long-term training, the exercises of parterre gymnastics of a plot orientation are selected. Implemented in the initial training groups. High efficiency of use of means of orchestra gymnastics for development of mobility in hip joints, strength of muscles of a trunk and legs and coordination of movements at children of primary school age who are engaged in acrobatic rock-n-roll at the initial level is experimentally proved. Мета: визначити ефективність використання засобів партерної гімнастики для фізичної підготовки на початковому етапі багаторічного тренування в акробатичному рок-н-ролі. Матеріал і методи. В дослідженні взяли участь 28 дітей 6-7 років (14 дівчат та 14 хлопчиків), що займалися акробатичним рокн-ролом перший рік. Методи дослідження: Вивчення й аналіз науково-педагогічної і спеціально-методичної літератури; аналіз навчальної програми з акробатичного рок-н-ролу, правил та відеозаписів змагань; опитування тренерів; педагогічний експеримент; педагогічні контрольні випробування (тестування); методи математичної статистики. Результати. У результаті дослідження виявлено статистично вірогідний позитивний вплив вправ партерної гімнастики на рівень розвитку окремих фізичних здібностей юних спортсменів. Так, уведення до навчально-тренувального процесу юних спортсменів, що займаються акробатичним рок-н-ролом сюжетних комплексів партерної гімнастики протягом 3 місяців сприяло значному зростанню показників тестів нахил вперед, шпагати, піднімання тулуба в сід за 1 хв. та піднімання прямих ніг у висі, а також три перекиди вперед (при p<0,05). Висновки. Виявлено пріоритетні фізичні здібності, необхідні для ефективної підготовки юних спортсменів у акробатичному рокн-ролі, зокрема гнучкість, силові і координаційні здібності; На основі аналізу анатомо-фізіологічних і психологічних особливостей розвитку дітей, що займаються рок-н-ролом на початковому етапі багаторічного тренування, підібрано вправи партерної гімнастики сюжетної спрямованості. Впроваджено їх у групах початкової підготовки. Експериментально доведено високу ефективність використання засобів партерної гімнастики для розвитку рухливості у тазостегнових суглобах, сили м’язів тулуба і ніг, та координованості рухів у дітей молодшого шкільного віку, що займаються акробатичним рок-н-ролом на початковому рівні. Мета: визначити ефективність використання засобів партерної гімнастики для фізичної підготовки на початковому етапі багаторічного тренування в акробатичному рок-н-ролі. Матеріал і методи. В дослідженні взяли участь 28 дітей 6-7 років (14 дівчат та 14 хлопчиків), що займалися акробатичним рокн-ролом перший рік. Методи дослідження: Вивчення й аналіз науково-педагогічної і спеціально-методичної літератури; аналіз навчальної програми з акробатичного рок-н-ролу, правил та відеозаписів змагань; опитування тренерів; педагогічний експеримент; педагогічні контрольні випробування (тестування); методи математичної статистики. Результати. У результаті дослідження виявлено статистично вірогідний позитивний вплив вправ партерної гімнастики на рівень розвитку окремих фізичних здібностей юних спортсменів. Так, уведення до навчально-тренувального процесу юних спортсменів, що займаються акробатичним рок-н-ролом сюжетних комплексів партерної гімнастики протягом 3 місяців сприяло значному зростанню показників тестів нахил вперед, шпагати, піднімання тулуба в сід за 1 хв. та піднімання прямих ніг у висі, а також три перекиди вперед (при p<0,05). Висновки. Виявлено пріоритетні фізичні здібності, необхідні для ефективної підготовки юних спортсменів у акробатичному рокн-ролі, зокрема гнучкість, силові і координаційні здібності; На основі аналізу анатомо-фізіологічних і психологічних особливостей розвитку дітей, що займаються рок-н-ролом на початковому етапі багаторічного тренування, підібрано вправи партерної гімнастики сюжетної спрямованості. Впроваджено їх у групах початкової підготовки. Експериментально доведено високу ефективність використання засобів партерної гімнастики для розвитку рухливості у тазостегнових суглобах, сили м’язів тулуба і ніг, та координованості рухів у дітей молодшого шкільного віку, що займаються акробатичним рок-н-ролом на початковому рівні. Цель: определить эффективность использования средств партерной гимнастики для физической подготовки на начальном этапе многолетней тренировки в акробатическом рок-н-ролле. Материал и методы. В исследовании приняли участие 28 детей 6-7 лет (14 девушек и 14 мальчиков), занимавшихся акробатическим рокн-роллом первый год. Методы исследования: Изучение и анализ научно-педагогической и специально-методической литературы; анализ учебной программы по акробатического рок-н-ролла, правил и видеозаписей соревнований; опрос тренеров; педагогический эксперимент; педагогические контрольные испытания (тестирование); методы математической статистики. Результаты. В результате исследования выявлено статистически достоверный положительное влияние упражнений партерной гимнастики на уровень развития отдельных физических способностей юных спортсменов. Так, введение в учебно-тренировочного процесса юных спортсменов, занимающихся акробатическим рок-н-роллом сюжетных комплексов партерной гимнастики в течение 3 месяцев способствовало значительному росту показателей тестов наклон вперед, шпагаты, поднимание туловища в сед за 1 мин. и поднимание прямых ног в висе, а также три кувырки вперед (при p <0,05). Выводы. Выявлены приоритетные физические способности, необходимые для эффективной подготовки юных спортсменов в акробатическом рокн-ролле, в частности гибкость, силовые и координационные способности; На основе анализа анатомо-физиологических и психологических особенностей развития детей, занимающихся рок-н-роллом на начальном этапе многолетней тренировки, подобрано упражнения партерной гимнастики сюжетной направленности. Внедрена их в группах начальной подготовки. Экспериментально доказана высокая эффективность использования средств партерной гимнастики для развития подвижности в тазобедренных суставах, силы мышц туловища и ног, и скоординированности движений у детей младшего школьного возраста, занимающихся акробатическим рок-н-роллом на начальном уровне.
- ДокументInfluence of Strength Fitness Classes on the Development of Motor Abilities of High School Students(OVS LLC, 2023-03-30) Derkach, S.; Khudolii, O.; Golenkova, Yu.The purpose of study is to determine the effectiveness of the influence of strength fitness on the development of motor abilities of high school students. Materials and methods. The study was conducted on the basis of secondary school No. 55 Kharkiv in several stages. During the study, two groups were created: experimental and control. The control and experimental groups included 10 boys of 10 grade each. In the control group, lessons were held on the module “Gymnastics” according to the thematic plan. And in the experimental group the lessons content included: strength fitness, stretching exercises and aerobic combinations. Special attention was paid to the preparation of muscles for performing the exercises of the main part of the lesson - strength training. Research methods: study, synthesis and comparative analysis of literature and other sources on the research issue; observation; questionnaires, diagnosis of well-being, activity, mood according to the WAM method, testing of motor readiness, methods of mathematical statistics. Results. According to the study results, in the experimental group was found a probable improvement in the state of activity by 11.3 points (p<0.01) and mood by 12.7 points (p<0.01). This indicates the positive impact of strength fitness exercises, modern music accompaniment and the corresponding load on these indicators. In the control group under the program of the variable module “Gymnastics” we observed an improvement in strength abilities such as flexion and extension of the arms in the abutment position by 3.8 (p<0.05). Indicators of motor abilities of students in the experimental group at the end of the trial had probable shifts towards improvement: shuttle run 4×9 m by 0.9 sec. (p<0.01), flexion and extension of the arms in the abutment position by 3.9 times (p<0.05), flexion and extension of the arms in suspension by 1.5 times (p<0.05), bent suspension by 7.4 sec. (p<0.001), jump in length from the place by 7.4 cm (p<0.05), flexibility (torso inclination) by 3.1 cm (p<0.001). Conclusions. The use of recreational fitness in physical education classes in high school students not only contributes to an increase in the level of motor abilities, but also improves the emotional state of students. Through a combination of physical education, aerobic exercise, stretching, strength fitness, breathing exercises, visualization, high school students noted an improvement in well-being, mood, and activity. Мета дослідження полягає у визначення ефективності впливу занять силовим фітнесом на розвиток рухових здібностей старшокласників. Матеріали і методи. Дослідження проводилося на базі ЗОШ № 55 м. Харків у декілька етапів. У ході дослідження було створено дві групи: експериментальна та контрольна. До контрольної та експериментальної групи увійшли по 10 хлопців 10 класу. В контрольній групі проводились уроки за модулем «Гімнастика» згідно тематичного плану. А в експериментальній групі проводились уроки, до змісту яких були включені: силовий фітнес, вправи стречінгу та аеробні комбінації. Особлива увага приділялася підготовці м›язів до виконання вправ основної частини уроку – силового тренінгу. Методи дослідження: вивчення, синтез та порівняльний аналіз літератури та інших джерел за темою дослідження; спостереження; анкетування, діагностика самопочуття, активності, настрою за методикою САН, тестування рухової підготовленості, методи математичної статистики. Результати. За результатами дослідження було виявлено в експериментальній групі, вірогідне покращення стану активності на 11,3 бали (p<0,01) та настрою на 12,7 балів (p<0,01). Що свідчить про позитивний вплив вправ силового фітнесу, сучасного музичного супроводу та відповідного навантаження на ці показники. В контрольній групі за програмою варіативного модулю «Гімнастика» ми спостерігали покращення силових здібностей таких як, згинання та розгинання рук в упорі лежачи на 3,8 (p<0,05). Показники рухових здібностей учнів експериментальної групи наприкінці експерименту мали вірогідні зрушення в бік покращення: човниковий біг 4×9 м на 0,9 сек. (p<0,01), згинання та розгинання рук в упорі лежачі на 3,9 раз (p<0,05), згинання та розгинання рук у висі на 1,5 рази (p<0,05), вис на зігнутих руках на 7,4сек. (p<0,001), стрибок у довжину з місця на 7,4см (p<0,05), гнучкість (нахил тулуба) на 3,1см (p<0,001). Висновки. Використання оздоровчих видів фітнесу на уроках фізичної культури в учнів старших класів сприяє не тільки підвищенню рівня показників рухових здібностей, а й покращює емоційний стан учнів. Завдяки поєднанню на уроці фізичної культури аеробних вправ, стречингу, силового фітнесу, дихальних вправ, візуалізації учні старших класів відмітили покращення самопочуття, настрою та підйом активності.